home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 816 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 990 991 [992] 993 994 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1215811 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14865: 30 Sep 2013, 22:44 »

Cool, lad den ligge der Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14866: 30 Sep 2013, 23:11 »

Vi har fået den bedste start i PL i mange år, men det får os da ikke til at snakke mesterskab. Som tingene ser ud pt, så kan og skal vi da være optimister men derfor er langt størstedelen da stadig realistiske og ved da godt vi ikke vinder PL.

Dem der puster op er ikke Liverpool fans, det er derimod andre fans der gang på gang nævner det. Jeg har lidt svært ved at forstå vi skal beskyldes for noget som andre fans tror vi gør.

Og i, Arsenal er vel ikke meget bedre, i er jo også hurtige oppe at gøre når i har en god periode hvorefter i får jeres sædvanlige 3.-4. plads.
Og med alt respekt så kan jeg ikke se hvorfor man ikke skal glæde sig over at det går godt for sit hold i en længere periode.
Vi har som sagt fået den bedste start i mange år, hvorfor skal vi ikke glæde os over det? Men at sige vi påstår vi er titel kandidater er noget fis at sige.
I burde vel også glæde jer over jeres start, spil på banen og at jeres bredde er så god med tanke å jeres mange skader Wink

Puller, jeg sagde jo netop at det var en joke Arsenal-fansene kører overfor Liverpool fans fordi vi er vant til at I er nemme at køre op over en enkelt kamp eller to med godt spil. Wink. Jeg har heller ikke læst noget om Liverpool fans der forventer et mesterskab. Men jeg render heller ikke i selskab med den slags rakkerpak Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #14867: 02 Okt 2013, 06:30 »

I spiller godt nok drømme fodbold for tiden! Også har i Ozil som er verdens bedste spiller på hans position. Ramsey og Giroud er også ustyrlig i denne her sæson.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14868: 02 Okt 2013, 10:21 »

Som Wenger sagde i går, så var kampen outstanding i alle dens elementer. Der kan simpelthen ikke falde nok ros af. I top var Giroud ufattelig stærk. Ligegyldigt hvor presset han var, så tog han bolden til sig, tæmmede den eller headede den videre, og fandt næsten hver gang en medspiller, selvom det var en svær detalje eller han var meget presset. Sikke en indsats! Det var umuligt at vide hvem der ellers var fløjspillere i angrebet. Ramsey, Özil og Rosicky var over hele banen i angrebsspillet, og kombinationerne, førstegangsberøring erne sad i skabet. Når vi en sjælden gang imellem lavede en fejlaflevering, så var Arteta og Flamini altid på plads og pressede Napoli, mens Ramsey også var god til at tage tilbageløbene mens Özil blev fremme. Forsvaret var urokkeligt! Sagna stod over for en svær modstander, og blev tørret et par gange, men så blev han backet up af en af vores andre spillere, så det ikke førte til noget. Alt spillede bare, og Szczesny har sjældent haft så lidt at lave mod så godt et hold. I anden halvleg lod vi dem have bolden, men de kom ikke i nærheden af chancer. De største var enkelte frispark, men stadig var de aldrig en trussel. Jeg kan ikke huske sidst jeg har set så kontrolleret og lækker en fodboldkamp som i går. Hold kæft det var imponerende!

Og så lige en sjov detalje. Da vi tabte mod Tottenham i sidste sæson, sagde AVB at det ville føre os ud i en negativ spiral. Siden da ser vores form således ud: WWWWWDWDWWWLWWWWWWW WWW

Not that negative!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14869: 02 Okt 2013, 11:32 »

Som Wenger sagde i går, så var kampen outstanding i alle dens elementer. Der kan simpelthen ikke falde nok ros af. I top var Giroud ufattelig stærk. Ligegyldigt hvor presset han var, så tog han bolden til sig, tæmmede den eller headede den videre, og fandt næsten hver gang en medspiller, selvom det var en svær detalje eller han var meget presset. Sikke en indsats! Det var umuligt at vide hvem der ellers var fløjspillere i angrebet. Ramsey, Özil og Rosicky var over hele banen i angrebsspillet, og kombinationerne, førstegangsberøring erne sad i skabet. Når vi en sjælden gang imellem lavede en fejlaflevering, så var Arteta og Flamini altid på plads og pressede Napoli, mens Ramsey også var god til at tage tilbageløbene mens Özil blev fremme. Forsvaret var urokkeligt! Sagna stod over for en svær modstander, og blev tørret et par gange, men så blev han backet up af en af vores andre spillere, så det ikke førte til noget. Alt spillede bare, og Szczesny har sjældent haft så lidt at lave mod så godt et hold. I anden halvleg lod vi dem have bolden, men de kom ikke i nærheden af chancer. De største var enkelte frispark, men stadig var de aldrig en trussel. Jeg kan ikke huske sidst jeg har set så kontrolleret og lækker en fodboldkamp som i går. Hold kæft det var imponerende!

Og så lige en sjov detalje. Da vi tabte mod Tottenham i sidste sæson, sagde AVB at det ville føre os ud i en negativ spiral. Siden da ser vores form således ud: WWWWWDWDWWWLWWWWWWW WWW

Not that negative!

Meget enig i alt Hawk - Vil godt fremhæve Szcz'er - De sidste par kampe har han ikke sat en fod fokert, og det gjorde han heller ikke igår! Alt hvad han lavede var perfekt, om det så var tilbage afleveringer han fik tæmmet og spillet videre, eller et par hjørnespark han var ude og pille. Han skal ha' sine roser, for det ser ud til at han er meget mere fokuseret nu.

Giroud er tæt på, en af de mest komplette fodbolspillere(Angribere) jeg har set - Han kan dog ikke gå ned og spille en 10'er rolle som Rooney gør det. Men bare den måde hvorpå at han tager hver eneste duel, om det er på jorden eller i luften. I luften er det lang tid siden jeg har set en være så stærk - Forsvarsspillerne gider næsten ikke tage kampene med ham mere. Den måde han tager boldene ned med brystet er verdensklasse. Var en meget vigtig brik i 1-0 målet. Han kan holde fast i bolden, han er en trussel i luftspillet, han kan være med i kombinationerne, han er begyndt at scorer flere mål. Han bliver en spiller som mange forsvarsspillere kommer til at slå sig på. Det fedeste er, at han "allerede" elsker klubben, & det virker som om at han vil gøre alt for os. Han har allerede været ude og sige at hans mål er at blive en Arsenal legende. Elsker den mand.

Igår spillede vi som Arsenal (Say what?), ja - Alle kæmpede for hinanden, og der var ingen primadona'er - Alle stod sammen & det var en fantastisk kamp at se på. En af de bedste meget meget længe. Cazorla, Ox, Poldi, Walcott - Er alle spillere der står til at komme tilbage snart. Fantastisk, intet mindre end fantastisk.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14870: 08 Okt 2013, 12:43 »

Ramsey & Wenger løber med "Player of the month" & "Manager of the month".

Meget meget fortjent af begge 2.

Zeke
Lilleputspiller
*

« Svar #14871: 08 Okt 2013, 15:17 »

Ramsey & Wenger løber med "Player of the month" & "Manager of the month".

Meget meget fortjent af begge 2.

Ville også være en skandale, hvis ikke det var de to, som løb med prisen.

Arsenal Football Club <3

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #14872: 08 Okt 2013, 15:44 »

Ville også være en skandale, hvis ikke det var de to, som løb med prisen.
skandale ligefrem, du må være Arsenal fan. Sturridge og Rodgers kunne godt havde fået dem, jeg havde givet dem til Sturridge og Wenger.
« Seneste Redigering: 08 Okt 2013, 15:48 af Messi1987 » Logged

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #14873: 08 Okt 2013, 16:04 »

Det er meget fortjente kåringer denne måned, ligesom sidste måned. Med et hjemmenederlag mod Southampton skal der virkelig andre imponerende præstationer til for at Rodgers kan være i position til at vinde for anden måned i træk. Så vil jeg hellere placere Martinez som et alternativ til Wenger sidste måned.

Naustratze
Gæst

« Svar #14874: 08 Okt 2013, 19:40 »

skandale ligefrem, du må være Arsenal fan. Sturridge og Rodgers kunne godt havde fået dem, jeg havde givet dem til Sturridge og Wenger.
Nu fik Sturridge og Rodgers jo priserne for August, så synes kun det er fortjent at Ramsey og Wenger snupper dem for September.

Zeke
Lilleputspiller
*

« Svar #14875: 08 Okt 2013, 20:57 »

Jeg synes altså ikke, der er så meget om snakken. Ingen tvivl om, at Sturridge også gjorde det super godt, men Ramsey var lige en klasse bedre. For eksempel var Ramseys kampgennemsnit inde på WhoScored i september 8,81, mens Sturridges gennemsnit lå på 7,48.

Arsenal Football Club <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14876: 08 Okt 2013, 21:11 »

De fleste der opholder sig i Arsenal tråden er Arsenal fans.

Jeg er i øvrigt enig med Zeke. Ramsey har været en klasse over alle andre i Premier League i denne måned, og er noget nær den midtbanespiller i Europa med bedst formkurve. Selvfølgelig skulle han vinde, der er ingen andre der har fortjent det som ham.

Det samme kan man egentlig sige om Wenger. De fleste hold er startet ustabilt, og Arsenal har lagt sig i spidsen på trods af et hav af skader til nøglespillere. Rodgers og AVB har også gjort det fint, men der er lige to dumme nederlag som kommer i vejen for de to, så fuldt fortjent at Wenger også snupper den titel.

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #14877: 08 Okt 2013, 22:01 »

Ingen andre end Ramsey kunne tage den pris for september, efter min mening. Samtidig har Wenger ført Arsenal frem til tre sejre ud af lige så mange mulige, så også fuldt fortjent at han er månedens manager - men Martinez kunne også have snuppet den.

Sturridge har bestemt gjort det godt, men ikke bedre en Ramsey.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #14878: 08 Okt 2013, 23:37 »

Ingen andre end Ramsey kunne tage den pris for september, efter min mening. Samtidig har Wenger ført Arsenal frem til tre sejre ud af lige så mange mulige, så også fuldt fortjent at han er månedens manager

+1
Ramsey har været her, der og alle vejene i den sidste måned og det fuldt fortjent han tager den.
Men hensyn til månedens manager - så må Mauricio Pochettino også ha været med i overvejelserne, da han er gået ubesejret igennem september måned og har blandt andet slået Liverpool. Men fortjent at Wenger får den.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14879: 09 Okt 2013, 20:35 »

Ikke overraskende har Ramsey vundet prisen som Arsenals månedens bedste spiller - for 3. gang i træk! Det viser virkelig noget om den sæsonstart han har haft.

Sider: 1 ... 990 991 [992] 993 994 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010