home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 967 968 [969] 970 971 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1216473 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14520: 23 Aug 2013, 14:44 »

+ folk siger også at han dækkede Arsenal logoet med vilje Smiley

såå, det er vel hvad man kalder ringe journalistik? Opstemt

DeBuur
Manager

« Svar #14521: 23 Aug 2013, 15:41 »

+ folk siger også at han dækkede Arsenal logoet med vilje Smiley

såå, det er vel hvad man kalder ringe journalistik? Opstemt

det gør ikke noget om det sandt.....bare det er underholdende Wink

Hvis det lykkes for Arsenal at sælge det fjols.... så er der da en ting Arsenal kan Wink

PS iøvrigt dejligt at se et Arsenal hold sikre sig adgang til CL  Thumbs Up

YNWA

PhilipFlink
Manager

« Svar #14522: 23 Aug 2013, 16:12 »

Jeg håber - og har troet dagene før CL - At da vi "nu er i gruppespillet", betyder at de spillere vi gerne vil ha' kommer til klubben. Ved ikke om det har været alfa omega for de store profiler.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14523: 24 Aug 2013, 16:38 »

Så kom der en sejr i hus - ét mål af Giroud og et par gode kasser af den kære Poldi. Vi har fået en bedre sæsonstart i år end sidste år! 3 point efter to kampe, mens vi sidste år kun have 2 ;-) Wuhu!

Man kan kun være glad ovenpå en sejr, og jeg føler at vi på trods af vejret (der burde hæmme vores spil) spillede vi en kongekamp. Der var de sædvanlige problemer med defensiven, men Wocj gjorde sit arbejde godt og Sagna er jo en sand klippe i forsvaret. Gibbo bliver bedre og bedre, og det er fantastisk at se på! Derudover var det ærgerligt, at Taarabt legede rundt med Jenk, men han spillede OK.

Rocisky spiller en fin kamp, og Ramsey det samme på trods af et par dumme beslutninger. Midtbanen blev dårligere defensiv da Wilshere kom ind, men fantastisk fight den dreng kommer med! Han er en klassespiller. Intet der. Cazorla styrer slagets gang som han har lyst til, og sætter ikke mange fødder forkert. Tager tempoet ud når det skal gøres, sætter tempo på når det skal gøres og laver de genialiteter vi elsker at se.

Podolski spiller udmærket og jeg synes noget at kritikken af ham er forkert. Han har dog altid været en af mine favoritspillere på holdet, så måske afspejler det min holdning. Giroud bliver bedre og bedre til at score på sine chancer og det er dejligt. Synes dog hans teknik kunne blive en del bedre.

Fin sejr. På trods af kommentatorenes evige snak om Fulham godt kan nå at vende kampen, synes jeg ikke vi på et eneste tidspunkt var i fare for at tabe. God præstation af drengene.

Spar et par spillere på tirsdag - og smadr Spurs i weekenden!!

ptrN
Manager

« Svar #14524: 24 Aug 2013, 16:46 »

Så kom der en sejr i hus - ét mål af Giroud og et par gode kasser af den kære Poldi. Vi har fået en bedre sæsonstart i år end sidste år! 3 point efter to kampe, mens vi sidste år kun have 2 ;-) Wuhu!

Man kan kun være glad ovenpå en sejr, og jeg føler at vi på trods af vejret (der burde hæmme vores spil) spillede vi en kongekamp. Der var de sædvanlige problemer med defensiven, men Wocj gjorde sit arbejde godt og Sagna er jo en sand klippe i forsvaret. Gibbo bliver bedre og bedre, og det er fantastisk at se på! Derudover var det ærgerligt, at Taarabt legede rundt med Jenk, men han spillede OK.

Rocisky spiller en fin kamp, og Ramsey det samme på trods af et par dumme beslutninger. Midtbanen blev dårligere defensiv da Wilshere kom ind, men fantastisk fight den dreng kommer med! Han er en klassespiller. Intet der. Cazorla styrer slagets gang som han har lyst til, og sætter ikke mange fødder forkert. Tager tempoet ud når det skal gøres, sætter tempo på når det skal gøres og laver de genialiteter vi elsker at se.

Podolski spiller udmærket og jeg synes noget at kritikken af ham er forkert. Han har dog altid været en af mine favoritspillere på holdet, så måske afspejler det min holdning. Giroud bliver bedre og bedre til at score på sine chancer og det er dejligt. Synes dog hans teknik kunne blive en del bedre.

Fin sejr. På trods af kommentatorenes evige snak om Fulham godt kan nå at vende kampen, synes jeg ikke vi på et eneste tidspunkt var i fare for at tabe. God præstation af drengene.

Spar et par spillere på tirsdag - og smadr Spurs i weekenden!!
Apropos Giroud's teknik, så prøv at se hvordan han tager bolden ned ved 0-3 målet. Den er der ikke mange der laver.

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14525: 24 Aug 2013, 16:58 »

Apropos Giroud's teknik, så prøv at se hvordan han tager bolden ned ved 0-3 målet. Den er der ikke mange der laver.

Uh ja, det var lækkert pillet ned.

Bare ærgerligt at han kun laver dem hver 2.-3. kamp. Kan huske Bendtner også lavede et par af de kattepoter nogle gange. Det er sgu' fedt.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14526: 24 Aug 2013, 18:04 »

Giroud's teknik skulle blive bedre?? Jeg synes at hans teknik er i top top klasse. Den måde han tager boldene ned på, om det er katte poter eller med brystkassen - + hans fantastiske førstegangs afleveringer. Jeg er så glad for at han endelig også putter dem i kassen. Det eneste jeg har at sætte på ham, er at jeg synes til tider at han ikke løber rigtigt i boksen, når den bliver slået fra en kant/back. Synes mange gange han er at finde ude i feltet, i stedet for i det lille felt. Eller i hvert fald lidt for mange gange efter min smag.

Podolski scorer 2 gange idag hvilket var great, men han tilføjer bare ikke holdet specielt meget. Jeg kan egentlig godt li' Podolski, fremragende fyr & hvilket venstreben, men offensivt bringer han ikke meget - Ville ikke være helt så ked af at miste ham - HVIS DER BLEV KØBT KVALITET IND. Kan så også se det fra hans synspunkt, hvis han kommer til at sidde på bænken i et VM år.

Ramsey viser idag igen at dette er hans sæson. Nøj jeg elsker at se ham spiller. Ros til Szcz'er også, man kan ikke glentre ham meget idag, og tager det der kommer! Men lækkert med en sejr over en London klub, og de første 3 point i banken. Wenger sagde desuden efter kampen at der ikke ville komme nye spillere ind før efter vores CL kamp på Emirates - Men sagde heller ikke at de blev hentet inden Spuds kampen. Det lyder dog til at han henter en - Angriber, midtbane & en frosvarsspiller.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14527: 27 Aug 2013, 23:51 »

BBC: Juan Mata's dad was a guest of the club tonight. #AFC

Hmm..

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #14528: 27 Aug 2013, 23:56 »

Mon ikke han bare ville se noget god fodbold? Wink Tvivler på at Mata er en mulighed, desværre..

PhilipFlink
Manager

« Svar #14529: 27 Aug 2013, 23:59 »

Mon ikke han bare ville se noget god fodbold? Wink Tvivler på at Mata er en mulighed, desværre..

Se noget god fodbold? - Hvorfor invitere sådan en mand op i vores director box? Giver ingen mening. Desuden sagde Wenger efter kampen, at han havde hørt at Mata skulle være på markedet Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #14530: 28 Aug 2013, 00:45 »

John Cross ‏@johncrossmirror 1m
Wenger surprisingly candid when I asked him about Mata. Thinks he's on the market, admits he likes him but fears Chelsea won't sell to rival

Naustratze
Gæst

« Svar #14531: 28 Aug 2013, 08:36 »

Verdensklasse spiller. Han bliver nok ikke solgt til os, og er ærligt talt ikke pladsen hvor vi mangler flest spillere. Nogle gode kampe mod Fenerbahce, dem kørte vi over uden besvær, dejligt. Ramsey er jo flyvende, hold da op.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14532: 28 Aug 2013, 12:22 »

Fra 2005, Hawkins - Side 1, indlæg 1 Wink

"Mht. holdet tør jeg næsten ikke at udtale mig..  Det lader til at Wenger har droppet indkøbspolitikken, og har i stedet valgt at satse på vores nuværende hold, hvis trup efter min mening, virker meget smal! Vi kunne godt have brugt 1 mand ekstra på hver kæde..."

Lyder meeeget bekendt Opstemt haha

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14533: 28 Aug 2013, 15:05 »

Fra 2005, Hawkins - Side 1, indlæg 1 Wink

"Mht. holdet tør jeg næsten ikke at udtale mig..  Det lader til at Wenger har droppet indkøbspolitikken, og har i stedet valgt at satse på vores nuværende hold, hvis trup efter min mening, virker meget smal! Vi kunne godt have brugt 1 mand ekstra på hver kæde..."

Lyder meeeget bekendt Opstemt haha

Hah, der er alligevel ikke sket meget på de .. 8 år ... Hvorfor mon pokaltørsten indtrådte Wink

Mht. Mata vil jeg sgu gerne se ham i Arsenal, og vi var jo også interesseret i ham før Chelsea fik ham. Med Poldi ude, Oxen ude og derfor kun Cazorla/Walcott til fløjpladserne ser det noget tyndt ud. Rosicky er jo blevet rykket ind i midten og vi burde ikke være nødsaget til at bruge Gibbs/Ryo/Gnabry men i stedet have en bredere trup på fløjen også. Det er en spændende uges tid vi går i møde.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14534: 28 Aug 2013, 21:30 »

Rygterne går på at vi nu har hentet Flamini tilbage i flokken. Officiel udmelding snarest.

Hvad skal vi dog bruge Lamela, Soldado, Paulinho, Eriksen osv. til, når vi kan hente Flamini og Sanogo gratis?!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 967 968 [969] 970 971 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010