home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 963 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 951 952 [953] 954 955 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1216899 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14280: 07 Aug 2013, 00:46 »

Jeg bliver nødt til at drikke mig i hegnet den dag vi signer ham. Af sorg.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14281: 07 Aug 2013, 00:51 »

Jeg bliver nødt til at drikke mig i hegnet den dag vi signer ham. Af sorg.

Også drikke dig ned i midten af maj næste år, når Suarez bliver PL-topscorer, får os langt i Champions League - og et trofæ til klubben i form af Premier League trofæet og en semifinaleplads i FA Cup! Wink

Det er et fremragende indkøb. Han er en vinder, en stjerne, en enér og en spiller, der kan afgøre kampe og føre os til nye højder.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14282: 07 Aug 2013, 00:55 »

Hvis det skulle ske ville jeg selvfølgelig fryde mig. Og stadig begræde at vi købte ham.

Han er ikke den eneste der ville kunne få os med i kampen. Og det kommer vi heller ikke med ham alene.

Badefar
Manager

« Svar #14283: 07 Aug 2013, 00:57 »

På alle måder et fantastisk køb, hvis man får lukket den handel. Rent sportsligt får man ikke en spiller der passer meget bedre ind rent offensivt med hans alsidighed og tekniske kvaliteter. Jeg tror også han vil kunne bringe noget energi og vildskab til truppen der kan være med til at hive hele holdet med frem når det er op ad bakke, som jeg ellers synes det primært kun er Wilshere og Koscielny der viser.

Køber vi ham, køber vi helt sikkert også en speciel personlighed der kan være til fare for sig selv, men jeg vil nu trøste mig selv med, at vi har Professoren og ikke Fætter BR til at holde ham i kort snor. I vores setup er jeg overbevist om, at hans værste optrin ligger bag ham.

Svartovich
Gæst

« Svar #14284: 07 Aug 2013, 00:57 »

Noget jeg har lært som Arsenal-fan er, at man ikke skal sige handlen er lukket og han er vores før det står på vores hjemmeside.

Slap af bro.  Wink
Ved det godt, men håber bare så meget. Men du har ret i at vi har misset "lige ved og næsten"  handler alt for mange gange. Men jeg tror på det. Køber en trøje samme dag han ankommer - hvis han kommer vel og mærke. Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #14285: 07 Aug 2013, 00:59 »

Hvis det skulle ske ville jeg selvfølgelig fryde mig. Og stadig begræde at vi købte ham.

Han er ikke den eneste der ville kunne få os med i kampen. Og det kommer vi heller ikke med ham alene.
Men vi kan vel begge blive enig om at han ville løfte vores hold virkelig meget. Han har jo med flere kilometer været Liverpools bedste spiller de sidste år Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14286: 07 Aug 2013, 01:01 »

Men vi kan vel begge blive enig om at han ville løfte vores hold virkelig meget. Han har jo med flere kilometer været Liverpools bedste spiller de sidste år Peace

Klart. Han er bare en kæmpespasser. Og jeg tror vores hold kunne være blevet løftet af andre spillere som ikke er spassere...

Svartovich
Gæst

« Svar #14287: 07 Aug 2013, 01:03 »

Klart. Han er bare en kæmpespasser. Og jeg tror vores hold kunne være blevet løftet af andre spillere som ikke er spassere...
Men hvem af samme kaliber vil til Arsenal? Suarez er jo intet mindre end en fuldkommen fantastisk fodboldsspiller. Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14288: 07 Aug 2013, 01:06 »

Men hvem af samme kaliber vil til Arsenal? Suarez er jo intet mindre end en fuldkommen fantastisk fodboldsspiller. Smiley

Nu skal vi heller ikke gøre Suarez bedre end han er, bare fordi han gerne vil til Arsenal Wink

Jeg mener stadig Higuaín er mindst lige så god.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14289: 07 Aug 2013, 01:23 »

I må hygge jer med Suarez - pas vores kære æsel godt... Håber han kommer til at opføre sig endnu mere barnligt for jer, så han opdager, at den støtte han fik i Liverpool, ikke findes andre steder. Jeg har støttet ham i tykt og tyndt, men det her er dråben, der får vægten til at tippe. Jeg håber han ender hos jer, dels fordi det vil fryde mig dobbelt, hvis han floppede, når i endeligt køber en spiller for mere end 19,95,- og dels fordi at Agger så får chancen for at save ham, hvis ikke han har karantæne når vi mødes!

...

Jeg havde lige lidt galde, jeg skulle af med! Djævel

Svartovich
Gæst

« Svar #14290: 07 Aug 2013, 01:32 »

Nu skal vi heller ikke gøre Suarez bedre end han er, bare fordi han gerne vil til Arsenal Wink

Jeg mener stadig Higuaín er mindst lige så god.
Suarez er klasse. Og tror at Suarez ville løfte vores hold mere, da han er mere komplet - dermed ikke sagt at jeg havde elsket Higuaín i Arsenal trøjen! Det skete desværre bare ikke.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14291: 07 Aug 2013, 09:09 »

I må hygge jer med Suarez - pas vores kære æsel godt... Håber han kommer til at opføre sig endnu mere barnligt for jer, så han opdager, at den støtte han fik i Liverpool, ikke findes andre steder. Jeg har støttet ham i tykt og tyndt, men det her er dråben, der får vægten til at tippe. Jeg håber han ender hos jer, dels fordi det vil fryde mig dobbelt, hvis han floppede, når i endeligt køber en spiller for mere end 19,95,- og dels fordi at Agger så får chancen for at save ham, hvis ikke han har karantæne når vi mødes!

...

Jeg havde lige lidt galde, jeg skulle af med! Djævel

Hov hov... bare fordi vi ikke vil spendere £35M på en Andy Carroll eller £20M på Stewart Downing...

Men hey, nu ved I da i det mindste hvordan vi havde det sidste sommer Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14292: 07 Aug 2013, 09:22 »

Her har man gået og rystet på hovedet af Liverpool fansene der gerne ville beholde Suarez og sagt at man under ingen omstændigheder skulle acceptere den slags opførsel der er så ødelæggende for klubbens image, og så ryger han fanme til min klub...  Ubeslutsom

Som g00n siger, så er han en rigtig god fodboldspiller, der vil løfte vores hold meget, men hold kæft hvor jeg hader ham, og hvor ville jeg dog ønske at han smuttede til en anden klub, og vi i stedet signede en anden god spiller, som ikke var kraftidiot på fuldtid. Jeg tager til England og smadrer ham hvis han så ovenikøbet flopper.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kruse
Lilleputspiller
*

« Svar #14293: 07 Aug 2013, 10:07 »

Her har man gået og rystet på hovedet af Liverpool fansene der gerne ville beholde Suarez og sagt at man under ingen omstændigheder skulle acceptere den slags opførsel der er så ødelæggende for klubbens image, og så ryger han fanme til min klub...  Ubeslutsom

Som g00n siger, så er han en rigtig god fodboldspiller, der vil løfte vores hold meget, men hold kæft hvor jeg hader ham, og hvor ville jeg dog ønske at han smuttede til en anden klub, og vi i stedet signede en anden god spiller, som ikke var kraftidiot på fuldtid. Jeg tager til England og smadrer ham hvis han så ovenikøbet flopper.
Jeg er helt enig med dig i at manden er komplet idiot og ikke rigtig har fundet ud af, hvordan man opfører sig! Hvis han flopper tager jeg gerne med til England og placerer en knytnæve lige midt i ansigtet på manden!

KÆMP FOR HOVEDSTADEN

bøvle
Manager

« Svar #14294: 07 Aug 2013, 10:57 »

Hvad siger i til at sende Walcott den anden vej? Wink

Sider: 1 ... 951 952 [953] 954 955 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010