home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 934 935 [936] 937 938 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282260 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14025: 06 Jun 2013, 23:55 »

Rigtig god beskrivelse af Rooney, PhilipFlink.

Mange mener, ganske rigtigt, at det har været Rooney's værste sæson nogensinde. Det er jeg enig i, men kigger man på hans stats, er det bestemt ikke dårligt - faktisk ganske imponerende. Dertil taget med, at han er blevet høvlet rundt på holdet og har spillet både kant, offensiv midt og midtbane. Mest selvfølgelig i 10'er rollen. Han har haft det meget svært i denne sæson, og rent fitness mæssigt har han set skidt ud. Men man kan ikke mene andet, end han er en verdensklasse spiller som vil forbedre stort set hvert hold.

Kommer han til Arsenal vil han selvfølgelig forbedre jeres hold markant, men måske det vigtigste af det hele, vil det sende et kæmpe signalværdi i, at i nu for første gang i jeg ved ikke hvor mange år kan hente en spiller af den kaliber og ikke mindst ry.

Personligt, som United fan, ser jeg dog stadig selv at han forlader klubben. 2 transfer requests på 3 år er ikke videre imponerende i min bog. Jeg kan heller ikke rigtig forstår, hvis han vil til Arsenal, med hans tidligere udtalelser om manglende ambitioner i United fremadrettet. Og at Arsenal vil betale hans enorme løn kan jeg heller ikke umiddelbart se ske, selvom i mener, at i kommer til at bruge mange penge denne sommer. (har vi ikke hørt det før Peace)

PhilipFlink
Manager

« Svar #14026: 07 Jun 2013, 01:15 »

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14027: 07 Jun 2013, 02:32 »

Philip, jeg skriver jo netop, at der ikke er andre bedre alternativer end Rooney rent fodboldmæssigt og anerkender derfor også, at det er den bedste angriber, som vi kan få. Jeg kan bare ikke lide ham og det er der vel ikke så meget andet for end bare at acceptere Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #14028: 07 Jun 2013, 02:53 »

Philip, jeg skriver jo netop, at der ikke er andre bedre alternativer end Rooney rent fodboldmæssigt og anerkender derfor også, at det er den bedste angriber, som vi kan få. Jeg kan bare ikke lide ham og det er der vel ikke så meget andet for end bare at acceptere Smiley

Ah. Så det som om du skrev, at der var bedre alternativer end Rooney. Had kan du komme over når han score sejrsmålet mod Spuds Wink haha

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14029: 07 Jun 2013, 08:13 »

Ingen tvivl om at han er en god spiller. Det samme er Suarez - ham ville jeg også hade at se forbundet med Arsenal på nogen som helst måde.

Gazidis asked if AFC could afford to pay  £25m & £200,000-a-week in wages to one player "Of course we could. We could do more than that".

Ivan "New revenue streams coming on board mean we can do things to excite you" But "What excites Arsène isn't necessarily what excites you".

Goddag forhøjet salgspris på samtlige spillere vi byder på.

Grin

Det er efterhånden tydeligt for de fleste, at den gamle tosse bliver særdeles excited af drenge... Wink
« Seneste Redigering: 07 Jun 2013, 08:16 af Sir Jeppe » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #14030: 07 Jun 2013, 12:22 »

Den meeeeget troværdige Geoff skriver her til "morgen"

Geoff Arsenal ‏@GeoffArsenal 42m
I can't confirm about the buy out clause being triggered however there has been recent contact with Everton regarding Fellani.

Geoff Arsenal ‏@GeoffArsenal 39m
Ohh, 1 more thing...

if Arsenal can meet Wayne Rooney's personal terms he will be an Arsenal player.
--------
If Rooney does come we should give him the number 20, just to take the piss.
« Seneste Redigering: 07 Jun 2013, 13:27 af PhilipFlink » Logged

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #14031: 07 Jun 2013, 13:27 »

Ledelsen har også givet grønt lys til at man kan hente Rooney. United spiller eller ej, han er en klasse spiller.

Jeg ser gerne Rooney i Arsenal trøjen!

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #14032: 07 Jun 2013, 13:36 »

Ledelsen har også givet grønt lys til at man kan hente Rooney. United spiller eller ej, han er en klasse spiller.

Jeg ser gerne Rooney i Arsenal trøjen!

Tror du ikke hans enorme lønkrav vil sætte fokus på lønnen hos de andre spillere, og derved en markant stigning over hele linjen??? kunne jeg hvertfald godt frygte ville ske. Kan arsenals økonomi holde til det? dunno

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14033: 07 Jun 2013, 13:48 »

David Ornstein ‏@bbcsport_david 19s
Fellaini camp, #efc & #afc all deny release clause met. Arsenal not in for Rooney or Cesar. Jovetic on radar but not near top #bbcsportsday

PhilipFlink
Manager

« Svar #14034: 07 Jun 2013, 13:55 »

David Ornstein ‏@bbcsport_david 19s
Fellaini camp, #efc & #afc all deny release clause met. Arsenal not in for Rooney or Cesar. Jovetic on radar but not near top #bbcsportsday

Samme mand som sagde at RVPenis ville blive. Med eller uden kontrakt Wink

"David is only saying what he has been told via Arsenal Media PR."
« Seneste Redigering: 07 Jun 2013, 13:59 af PhilipFlink » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14035: 07 Jun 2013, 14:07 »

Jeg ville virkelig blive skuffet og ked af det hvis vi hentede Rooney. Ja ja, han er da en fin fodboldspiller, men hold kæft hvor jeg hader ham ellers. Som g00n siger, ville det være ligesom hvis vi hentede Suarez. Eller Ronaldo eller til nøds Barton eller Balotelli. Eller John Terry eller Paul Scholes. Føj.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14036: 07 Jun 2013, 14:11 »

David Ornstein ‏@bbcsport_david 31. aug 11
Can confirm Arsenal move for Arteta is completely OFF but Benayoun is now likely to join on loan from Chelsea #bbcfootball #afc #efc #cfc

David Ornstein ‏@bbcsport_david 27. jun
Van Persie to resume talks with Arsenal when back from Caribbean break. He's keen to stay, with or without new contract. Ball in #afc court.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14037: 07 Jun 2013, 14:13 »

Jeg ville virkelig blive skuffet og ked af det hvis vi hentede Rooney. Ja ja, han er da en fin fodboldspiller, men hold kæft hvor jeg hader ham ellers. Som g00n siger, ville det være ligesom hvis vi hentede Suarez. Eller Ronaldo eller til nøds Barton eller Balotelli. Eller John Terry eller Paul Scholes. Føj.
Nogen personlig grund for dit had til ham? For med det lort han har lavet i United overfor klubben, må han da ikke være højst på din sandsynligvis lange liste med hade spillere fra United.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14038: 07 Jun 2013, 14:16 »

Nogen personlig grund for dit had til ham? For med det lort han har lavet i United overfor klubben, må han da ikke være højst på din sandsynligvis lange liste med hade spillere fra United.

Ud over alle de gange han har jagtet en spiller en halv banelængde for at slagte ham fordi han ikke kan (kunne) styre sit temperament? Jamen så lige netop at han har behandlet sin klub på den måde. Manden får £225k om ugen og alligevel har han tit lignet en spiller der ikke gider at spille fodbold og samtidig har han forlangt at skifte fra Man Utd to gange fordi han var (retsmæssigt) henvist til bænken lidt eller fordi han ikke mente at United, arguably verdens største klub, ikke havde ambitioner nok? Mage til en diva skal man lede længe efter. Jeg er ikke en fan af uoplagte diva-spillere - som vi desværre har haft et par stykker af (Adebayor, Arshavin) hvor de tror at de er større end klubben.

Så er han i øvrigt også grim. Vi har kun kønne spillere i vores start 11'er. Ud over Per.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14039: 07 Jun 2013, 14:20 »

Ud over alle de gange han har jagtet en spiller en halv banelængde for at slagte ham fordi han ikke kan (kunne) styre sit temperament? Jamen så lige netop at han har behandlet sin klub på den måde. Manden får £225k om ugen og alligevel har han tit lignet en spiller der ikke gider at spille fodbold og samtidig har han forlangt at skifte fra Man Utd to gange fordi han var (retsmæssigt) henvist til bænken lidt eller fordi han ikke mente at United, arguably verdens største klub, ikke havde ambitioner nok? Mage til en diva skal man lede længe efter.

Så er han i øvrigt også grim. Vi har kun kønne spillere i vores start 11'er. Ud over Per.
Nøj jeg savner Rooney i den forfatning.

Men ja, det var nu en fremragende opsummering af hvorfor mange United fans vil af med ham. Thumbs Up Frygtede bare det var den meget brugte logik med "hold kæft en nar, mr. united han skal ikk til arsenal. shrek svin"

Sider: 1 ... 934 935 [936] 937 938 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010