home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 922 923 [924] 925 926 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282627 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13845: 01 Mar 2013, 13:24 »

Hej, lækre Gooners!

Jeg er så heldig at være i London på samme tid, som der spilles Arsenal-Everton, da den er blevet flyttet fra den 9. marts til den 16. april (17. hvis Everton vinder kvartfinalen i FA-cuppen). Og jeg vil selvfølgelig rigtig gerne have fat i nogle billetter! Er der nogen, der gennem fanklubben kan hjælpe med sådan noget? Jeg er desværre (hvilket også er en skandale) ikke medlem af fanklubben!

TUSINDE tak på forhånd, håber virkelig, der er nogen, der kan hjælpe!

Jeg skal faktisk bare bruge én billet til kampen - er der nogen, der kan hjælpe med dette??? :-)

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13846: 01 Mar 2013, 17:08 »

Af og til kan man stå udenfor og komme ind med en tilfældig, da der ofte går folk rundt med en vens sæsonkort som ikke lige kunne komme, også kan du sidde med ham.

Dog skal du huske først at betale når du er kommet ind, da der også er folk som kan snyde en.

Det er værd at tage chancen - men overhovedet ikke sikkert. Everton er jo en okay stor modstander, så jeg kunne forestille mig der kommer mange.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13847: 02 Mar 2013, 23:21 »

Det er lige kommet op nu -

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4821553/Arsenal-takeover-Arab-investors-table-15BILLION-bid.html

Men hvad siger folk til det her? I følge rapporter skulle de være klar til at købe Stan K. ud, og blive de nye ejere.. De mener ikke at Kroenke har ambitioner & ikke elsker klubben & det vil de gerne lave om på. Altså jeg ser det sådan lidt, at jeg egentlig godt kunne tænke mig at vinde noget igen. Det kan være det sidste skub vi mangler for at blive en verdensklasse klub igen Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #13848: 02 Mar 2013, 23:24 »

Tja de fleste klubber har jo efterhånden en ejer på den ene eller anden måde.
Er det en ejer som forsat vil have en fornuftig tilgang til økonomien, og forsøge at skabe overskud på trods af investeringer i gode spillere -Ja så burde i gøre det Smiley

I bund og grund er det også ynkeligt at se klubber som Arsenal og Liverpool kæmpe om at komme i CL bare, mens klubber som City og Chelsea bare spadserer derudaf pga de har ejere som ikke har en dyt ide om at drive en fodboldklub økonomisk forsvarligt.

Arsenal hører naturligvis til i mesterskabskampen, ligesom jeg også synes mit eget hold gør det Smiley !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13849: 02 Mar 2013, 23:25 »

Hvis det skulle ske, håber jeg bare at det ikke bliver ren pengeindsprøjtning til transfers á la Chelsea/City. Jeg ville hade at Arsenal skulle være sådan en klub, og jeg håber meget på at klubben stadig vil køre efter devisen at man kun bruger de penge man selv har tjent.

At gælden skulle blive betalt af er vel fint nok, det varer dog vist heller ikke så forfærdelig længe før den er ved at være væk alligevel. Lad os se hvad det hele går ud på i løbet af de næste par måneder, det skal da nok blive spændende.

Naustratze
Gæst

« Svar #13850: 03 Mar 2013, 19:15 »

Det så rigtig godt ud før weekenden. Efter i dag er jeg ikke speciel fortrøstningsfuld. Vi havde 30 minutter til at score en kasse, men blev aldrig rigtig farlige.

Til det med de nye ejere skal de da være velkomne så længe vi ikke bliver købeklub i samme grad som City, Chelsea og PSG.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13851: 03 Mar 2013, 19:35 »

Yes, penge!!!!!!! $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Ind med dem så vi kan konkurrere igen. Som det er blevet nævnt, bare det ikke tager overhånd som City er jeg glad. Jeg ville nu ikke være ked af at se dem købe ind i samme grad som Chelsea over de sidste 5-6 år, hvilket imo. bliver overdramatiseret lidt.

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #13852: 03 Mar 2013, 19:38 »

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #13853: 03 Mar 2013, 19:47 »

Forestil jer hvor meget det ville ændre, hvis vi fik flere penge mellem hænderne:

1) Vi skal ikke hele tiden tænke på, om vores bedste spillere smutter. Vi kan give mere i løn og i takt med der også kommer bedre spillere til, burde vi også ende højere oppe.

2) Vi kan hente hvem vi vil. Forestil jer at vi til sommer skyder penge efter Falcao, Hummels og Vidal. Haha. Hvor ville det være fantastisk. Det ville give respekt i andre klubber, at vi henter spillere af den kaliber.

3) Andre klubber vil have respekt for os på transfermarkedet. Se hvor meget Barca fucker med os. De ville blive nød til at skulle skyde mange flere penge afsted for at handle spillere med os.

4) Vi får med sikkerhed endnu bedre ungdomsspillere til klubben, da jeg kunne forestille mig konceptet bliver kørt videre, bare krydret med lidt flere stjerner.

5) David Dein!!!!!!!!!!!

Jeg ville ikke takke nej til en overtagelse. Kroenke er en idiot, og jeg ser ingen grund til at han skal sidde i klubben.

brrrb
Juniorspiller
**

« Svar #13854: 05 Mar 2013, 16:28 »

Jeg skal faktisk bare bruge én billet til kampen - er der nogen, der kan hjælpe med dette??? :-)
Ved ikke om du har fundet ud af noget, men hvis du melder dig ind i den danske fanklub har de billetter. Ellers kan du jo blive red member i den officielle, og forsøge at få derigennem Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13855: 19 Mar 2013, 09:14 »

Ingen indlæg siden 5. marts, og tråden var røget om på side 2! Godt nok har det været en elendig sæson, men alligevel...

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2295484/Arsenal-target-Chelseas-Petr-Cech-replace-form-Wojciech-Szczesny.html

Hehe, der skal vist gå et eller andet helt galt i hovedet på Roman hvis det sker. Men det ville da være bedre end Reina.

Szczesny
Manager

« Svar #13856: 19 Mar 2013, 09:56 »

Det er lidt sjovt. Læste den fra @northbanklower på twitter igår. Idag er den på alle internet-aviserne.

Derudover så kunne det være rigtig interessant med Cech.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PhilipFlink
Manager

« Svar #13857: 25 Mar 2013, 21:58 »

Og så spillede vores u19 hold sig videre til Semi-finalen i NextGen! - Mål fra Gnabry Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13858: 28 Mar 2013, 17:10 »

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #13859: 28 Mar 2013, 17:11 »

Hvor er det dog synd for ham.. Hvad skal han dog gøre?

Sider: 1 ... 922 923 [924] 925 926 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010