home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 800 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 920 921 [922] 923 924 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282692 gange)
Badefar
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13815: 19 Feb 2013, 21:27 »

Hvis man kan læne sig tilbage og sige, at det var forventeligt, vidner det jo nok også om, at der er noget helt galt i Arsenal og den måde, som klubber er blevet kørt på de sidste 1 1/2 år.

Jeg kunne ikke være mere enig og derfor, synes jeg nærmest også det er patetisk, når folk vil have Wengers hoved på et fad i kølvandet på et nederlag, for så at hylde manden 2 uger efter, når man have vundet 3 kampe i streg. Isolerede resultater og såkaldte ydmygelser kan ikke bruges som grundlag for en trænerfyring. Enten vurderer man hele processen og bedømmer ud fra det, ellers så affinder man sig med, at der vil forekomme gevaldige skæverter og accepterer tingenes tilstand.

At fare i flint over to dårlige resultater og kræve revolution er både usagligt og useriøst.

AFC
Manager

« Svar #13816: 19 Feb 2013, 21:27 »

Hvis det ikke er en skam som Arsenal-fan at blive kørt ud af banen af et ganske vidst godt Bayern mandskab, så ved jeg kraftedme snart ikke hvad. Og ja, gu fanden havde jeg da forventet mig en langt bedre indsats foran 60.000 mennesker i London en den omgang jammerlige boldflytteri, som man ser i dag.

Hvis man kan læne sig tilbage og sige, at det var forventeligt, vidner det jo nok også om, at der er noget helt galt i Arsenal og den måde, som klubber er blevet kørt på de sidste 1 1/2 år. Jeg har kritiseret dem mange gange og gider snart ikke mere, men det er kraftedme da Wengers egen skyld når han ikke holder på Clichy, Toure, Fabregas, Nasri, Van Persie og jeg kunne blive ved. Latterligt.

Der skal en helt anden mentalitet til, hvis den her klub skal gøre sig gældende. Det her holder ikke mere
Spot on! Rigtigt godt indlæg.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13817: 19 Feb 2013, 21:29 »

Hvor må man som Arsenal fan ærgre sig over at Giroud ikke var med fra start. I har haft et 2-3 farlige indlæg nu, hvor lille Walcott har været tæt på høj nok, så ærgeligt da Giroud nok ville have nået de bolde.

Liverpool F.C

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #13818: 19 Feb 2013, 21:30 »

Hvis det ikke er en skam som Arsenal-fan at blive kørt ud af banen af et ganske vidst godt Bayern mandskab, så ved jeg kraftedme snart ikke hvad. Og ja, gu fanden havde jeg da forventet mig en langt bedre indsats foran 60.000 mennesker i London en den omgang jammerlige boldflytteri, som man ser i dag.

Hvis man kan læne sig tilbage og sige, at det var forventeligt, vidner det jo nok også om, at der er noget helt galt i Arsenal og den måde, som klubber er blevet kørt på de sidste 1 1/2 år. Jeg har kritiseret dem mange gange og gider snart ikke mere, men det er kraftedme da Wengers egen skyld når han ikke holder på Clichy, Toure, Fabregas, Nasri, Van Persie og jeg kunne blive ved. Latterligt.

Der skal en helt anden mentalitet til, hvis den her klub skal gøre sig gældende. Det her holder ikke mere

Det er dejligt at se at der er nogle Arsenalfans, som har denne attitude. Syntes der er alt for mange der har en "men-i-det-mindste-er-vi-forsvarlige-økonomisk-attitude," hvilket i mine øjne blot er en tynd undskyldning for manglende resultater, og en bestyrelse der ikke er mentalt gearet til at drive en topklub. No offence, men syntes virkeligt, at det er en falliterklæring at sælge nærmest samtlige stjerner på holdet, hvoraf flere endda har været til andre PL-klubber! Peace

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13819: 19 Feb 2013, 21:31 »

Jeg kunne ikke være mere enig og derfor, synes jeg nærmest også det er patetisk, når folk vil have Wengers hoved på et fad i kølvandet på et nederlag, for så at hylde manden 2 uger efter, når man have vundet 3 kampe i streg. Isolerede resultater og såkaldte ydmygelser kan ikke bruges som grundlag for en trænerfyring. Enten vurderer man hele processen og bedømmer ud fra det, ellers så affinder man sig med, at der vil forekomme gevaldige skæverter og accepterer tingenes tilstand.

At fare i flint over to dårlige resultater og kræve revolution er både usagligt og useriøst.

2 dårlige resultater? Revolution? Usagligt og useriøst?

Vi har ikke vundet noget i 8 år. Vi har ikke nogen etablerede verdensstjerner - det tætteste vi har er vel.. hvem? Wilshere? Vermaelen? Walcott? Kan du selv se det? Vi vinder intet med den trup, som vi har nu.

verdenskrig
Manager

« Svar #13820: 19 Feb 2013, 21:34 »

Mølby havde fat i noget af de rigtige.
Der mangler noget fart på kanterne, noget fysik i feltet, og noget fanden i voldskhed.
Ud med Ramsey og Podolski som hver i sær INTET har bidraget med i første halvleg, og smid Giroud og Chamberlain ind. Læg presset op, gå til stålet i nærkampene, få boldene ud på kanten, få folk i feltet, og få lagt noget pres på, for så at erobre andenboldene.

Det må være opskriften. Selvom jeg er Liverpool fan har jeg oddset på jer, og TROR STADIG PÅ DET !! Kom så Arsenal Smiley !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13821: 19 Feb 2013, 21:39 »

Jeg vil nu ikke sige at det er Wengers skyld fordi han ikke holdte på de spillere. Hvis de vil flytte fordi der kommer folk med nok penge, jamen så kan man ikke just 'tvinge' dem, det vil ødelægge hele mentaliteten i truppen når man har en spiller der ikke gider at spille for klubben og bitcher over det. Det er tilgengæld Wengers skyld at der slet ikke er købt de erstatninger der har været brug for. Vi har ikke haft en stamme i truppen med de bedste spillere, da de er blevet solgt år efter år. Hvis man hentede nogle verdensklassespille re til at erstatte dem, jamen så var tabet jo slet ikke så stort. Problemet er at vi år efter år og transfervindue efter transfervindue sidder og håber på og forventer at Wenger henter de spillere som han selv siger at vi har brug for, og som alle kan se at vi mangler, og gang efter gang lukker det uden seværdige indkøb og så sidder han og siger at der ikke var kvalitet nok. Jo, gu er der kvalitet, men det kræver at man ofrer pengene - også selvom man mener at det er overpris. Wenger er for meget købmand til at han vil kunne vende dette - derfor skal han ud. Problemet er bare at han har ubegrænset støtte i bestyrelsen fordi pengene fosser ind i deres lommer. Man kan håbe på at de tomme pladser på stadion efterhånden rammer dem på pengepungen og taler deres tydelige sprog. Men tvivler.

Kampen i dag (og mod Blackburn) viser bare tydeligt at vi slet ikke er med hvor det er sjovt længere. Vi har i nogle år skulle kæmpe om overhovedet at komme i CL, og vi er slet ikke i nærheden af at kunne vinde nogen som helst trofæer. Selv de små pokalturneringer failer vi i. Så er der altså noget grueligt galt, og det virker til at vi i år mærker konsekvensen af det. Problemet er blot at ingen tager sig af det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anfield Road
Manager

« Svar #13822: 19 Feb 2013, 21:48 »

Nogen gange ville man altså ønske for Arsenal at Wenger fandt tilbage til "boring, boring Arsenal", for det her fungerer jo med al tydelighed ikke. Der er ingen på det hold der tager noget defensivt ansvar på det her hold, og der er ingen balance på midtbanen overhovedet. Jeg ved at det er billigt at kigge tilbage på svundne tider, men man savner med al tydelighed en Viera. Der er 4(2?) spillere der forsvarer og når man spiller 1/8 finale i Cl er det alt alt for lidt.

Synd at se Arsenal i den forfatning, og rystende at høre, eller rettere ikke høre, den stemning på Emirates. Tror ikke det er Viasats lyd, men jeg hører virkelig ingen god stemning, bare en bekymret summen. Det her klæ´r jer ikke. Håber der bliver strammet op!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Badefar
Manager

« Svar #13823: 19 Feb 2013, 21:52 »

Det er dejligt at se at der er nogle Arsenalfans, som har denne attitude. Syntes der er alt for mange der har en "men-i-det-mindste-er-vi-forsvarlige-økonomisk-attitude," hvilket i mine øjne blot er en tynd undskyldning for manglende resultater, og en bestyrelse der ikke er mentalt gearet til at drive en topklub. No offence, men syntes virkeligt, at det er en falliterklæring at sælge nærmest samtlige stjerner på holdet, hvoraf flere endda har været til andre PL-klubber! Peace

Det er ikke nogen tynd undskyldning, det er en accept af tingenes tilstand fra os der vælger at se nøgternt på tingene. Hvis Wenger får direktiver helt oppe fra Kroenke om, at der skal handles ud fra det incitament, at man ikke vil drive en underskudsforretnin g  og der derfor lige skal tænkes en ekstra gang over tingene, inden man spytter store beløb ud, frem for i Liverpool, Chelsea og City, hvor man har carte blanche til at bruge penge som, hvis de hang på træerne, så er det nu en gang de vilkår man må indstille sine forventninger ud fra.

Det er da super frustrerende som fan at være vidne til, men at sværge død og eder over folk der er underlagt regler der i alvorlig grad svækker konkurrenceevnen, det klinger så ubeskriveligt hult, når det altid kommer i kommer i kølvandet på en dårlig præstation.

Man kan klandrer Wenger for mange ting. For hans taktiske dispositioner, for hans cast af spillere og for hans attitude ud af til, men at klandre ham for ikke at hente spillere i en klasse, hvor der skal betales beløb, han ikke er i nærheden af at få i hænderne, og klandrer ham for ikke at holde på spillere der kræver lønninger, der overstiger de budgetter han er underlagt, det er usagligt.

Du kan sikkert finde mange åndsfæller der er enige med dig Riis, og som tror på at Wenger har været stopklodsen for det her de sidste mange sæsoner, men det er simpelthen så unuanceret og lyder mere som forståelig frustration end reel saglighed. Jeg bryder mig virkelig ikke om sådan en omgang populisme, og hvis der er nogen, vi kan være frustreret på og som er med til at holde klubben nede, så er vi nødt til at gå helt til toppen og pege på ham med aktiemajoriteten.

Før han ændrer sit incitament for at være i klubben, får Arsenal svært ved at kæmpe med i toppen af europæisk fodbold.
« Seneste Redigering: 19 Feb 2013, 21:54 af Nürnberg » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #13824: 19 Feb 2013, 21:53 »

Jeg vil nu ikke sige at det er Wengers skyld fordi han ikke holdte på de spillere. Hvis de vil flytte fordi der kommer folk med nok penge, jamen så kan man ikke just 'tvinge' dem, det vil ødelægge hele mentaliteten i truppen når man har en spiller der ikke gider at spille for klubben og bitcher over det. Det er tilgengæld Wengers skyld at der slet ikke er købt de erstatninger der har været brug for. Vi har ikke haft en stamme i truppen med de bedste spillere, da de er blevet solgt år efter år. Hvis man hentede nogle verdensklassespille re til at erstatte dem, jamen så var tabet jo slet ikke så stort. Problemet er at vi år efter år og transfervindue efter transfervindue sidder og håber på og forventer at Wenger henter de spillere som han selv siger at vi har brug for, og som alle kan se at vi mangler, og gang efter gang lukker det uden seværdige indkøb og så sidder han og siger at der ikke var kvalitet nok. Jo, gu er der kvalitet, men det kræver at man ofrer pengene - også selvom man mener at det er overpris. Wenger er for meget købmand til at han vil kunne vende dette - derfor skal han ud. Problemet er bare at han har ubegrænset støtte i bestyrelsen fordi pengene fosser ind i deres lommer. Man kan håbe på at de tomme pladser på stadion efterhånden rammer dem på pengepungen og taler deres tydelige sprog. Men tvivler.

Er dette ikke en smule selvmodsigende?

I sælger de bedste spillere fordi de går efter pengene så at sige.

Hvis i skal hente verdensklassespille re skal i vel bare give dem en tårnhøj hyre istedet for.
Uden at kende jeres spilleres løn, kunne det så ikke "bare" være nemmere at give dem den lønforhøjelse som gør at de bliver i klubben?

Såvidt jeg har kunnet læse mig til, hvor meget sandt der e i det ved jeg så ikke, men så har en del af dem der er smuttet ikke kun gjort det pga af pengene men lige så meget pga af ambitioner for at vinde noget, altså en pokal af en eller anden art.

Man har jo den fornemmelse at den kære Wenger er tilfreds med sæsonen bare i når den forjættet 4. plads så er alt andet ligegyldigt.

Hvis i skulle ende uden for den CL pladserne denne sæson, hvad så? Kunne man forestille jer at i kommer i den samme situation som Liverpool der jo har svært ved at vende tilbage til toppen igen.
For når i ikke skal spille CL, ikke vil give den rette løn så kan i heller ikke hente spillere som i før kunne plus at enkelte med stor garanti vil væk.

Anfield Road
Manager

« Svar #13825: 23 Feb 2013, 17:00 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/wenger-til-fans-falcao-kan-komme

Nye toner der. Kunne godt være det Arsenal har brug for, men som jeg ser skal Arsenal først og fremmest investere i defensiven. Men selvfølgelig ville Falcao vel ikke være af vejen?

Tror i Wenger vil gøre alvor af ordene eller hvad siger i?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #13826: 23 Feb 2013, 17:06 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/wenger-til-fans-falcao-kan-komme

Nye toner der. Kunne godt være det Arsenal har brug for, men som jeg ser skal Arsenal først og fremmest investere i defensiven. Men selvfølgelig ville Falcao vel ikke være af vejen?

Tror i Wenger vil gøre alvor af ordene eller hvad siger i?

Fuldstændig urealistisk. Wenger bruger ALDRIG £30+ millioner for en enkelt spiller. Glem det.

Fantalight
Lilleputspiller
*

« Svar #13827: 23 Feb 2013, 17:17 »

Mon ikke også Falcao koster mere?

Og hvorfor skulle han tage til Arsenal?

Naustratze
Gæst

« Svar #13828: 23 Feb 2013, 17:57 »

Nej tak til Falcao! Tror slet ikke han vil kunne falde til i engelsk fodbold, hvor hans store styrke hovedstødene vil blive minimeret af de kæmpe forsvarsspillere. Så hellere Cavani eller især Hummels hvis vi skal tale urealistisk.

Dejligt med en sejr i dag, så skal vi "bare" have slået Sp*rs på udebane, og så vil det se rigtig godt ud.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13829: 23 Feb 2013, 18:00 »

NEJ TAK TIL FALCAO?  Huh

Sider: 1 ... 920 921 [922] 923 924 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010