home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 809 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 919 920 [921] 922 923 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282699 gange)
ptrN
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13800: 19 Feb 2013, 18:57 »

Hov hov, hvad er der nu galt med Robert Huth Rullende Øjne

Ja, det er klart at i lægger mest mærke til arsenal spillere. Var cirka det samme jeg prøvede at skrive..

Ja og så det faktum, at i nok ikke vil ærge jer de næste fem år, selvom han smadrer Van Persie i næste Stoke- United kamp.. Eller der tager jeg måske fejl? Peace 
Men hvis han slagter RVP bliver han jo ikke ligefrem mere sympatisk, eller har jeg misforstået noget?

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13801: 19 Feb 2013, 19:00 »

Hov hov, hvad er der nu galt med Robert Huth Rullende Øjne

Ja, det er klart at i lægger mest mærke til arsenal spillere. Var cirka det samme jeg prøvede at skrive..

Ja og så det faktum, at i nok ikke vil ærge jer de næste fem år, selvom han smadrer Van Persie i næste Stoke- United kamp.. Eller der tager jeg måske fejl? Peace 

Fair nok, det virkede nu bare mere til at du prøvede at pointere at det ikke gjorde så meget med Adebayor eftersom vi hader ham nu og Jeffers fordi han ikke var den store succes.

Det ville bare understrege at han er en meget svinsk spiller hvis han slagter Van Persie i næste kamp hvor de to hold mødes. Det har som sagt intet med spilleren som han slagter at gøre.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #13802: 19 Feb 2013, 19:12 »

Ja mand! Fuck nogle cunts! Dani Alves skal fandme ikke synes Wilshere er en god fodboldspiller! Cunts hele bundtet mand!

Skulle vi nu ikke lige?
« Seneste Redigering: 19 Feb 2013, 19:14 af Suckins » Logged

former zoesuckins

DeBuur
Manager

« Svar #13803: 19 Feb 2013, 20:16 »

Thumbs Up håber inderligt at Arsenal jævner Bayern med jorden..... tror det bliver en fantastisk fodbold kamp hvor Arsenal forsvaret bliver sat under voldsom pres og hvor Walcotts hurtighed kommer til at blive afgørende.

Dette er sidste mulighed for Arsenal i denne sæson - taber I hjemme er det exit Arsenal og så er endnu en sæson spildt - jeg tror Arsenal overrasker og vinder 2-0 i aften  Thumbs Up

YNWA

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #13804: 19 Feb 2013, 21:00 »

Hvor er vi til grin i hele fodbold Europa..
Det sejler gevaldigt.
kæft man frygter en ordentlig øretæve.

Badefar
Manager

« Svar #13805: 19 Feb 2013, 21:04 »

Hvor er vi til grin i hele fodbold Europa..
Det sejler gevaldigt.
kæft man frygter en ordentlig øretæve.

Slap dog af. Vi møder et hold der er godt organiseret og bedre end os på stort set alle pladser. Hvis man har troet at vi kunne være med her, har man stukket sig selv blår i øjnene. Det er ingen skam at tabe til Bayern München og specielt ikke i den forfatning holdet er i.

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #13806: 19 Feb 2013, 21:06 »

2-0, tyve minutter.
Vi er ikke til grin eller hvad?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13807: 19 Feb 2013, 21:06 »

Det er sgu da en skam at blive FULDSTÆNDIGT udspillet på egen bane mod Bayern München. Lortet indstilling som Arsenal-fan.

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #13808: 19 Feb 2013, 21:10 »

Hjerneblødning fra Arteta,
men forstår ham sku godt.
Jeg vil sku heller ikke være en del af denne ydmygelse.

Badefar
Manager

« Svar #13809: 19 Feb 2013, 21:10 »

Havde i helt seriøst regnet med andet?! Holdet er på ingen måde gearet rent kvalitetsmæssigt og mentalt til at bide skeer med et Bayern hold der bare kører på skinner. I holder jer selv for nar, hvis i tror Arsenal anno 2013 kan være med på højeste niveau, hvor Bayern hører til.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13810: 19 Feb 2013, 21:11 »

Jeg mener efterhånden, at Wenger ikke er manden for Arsenal mere. Lad os få noget ungt, måske knapt så idealistisk blod ind som rent faktisk tør at bruge penge.

Wenger ud.

verdenskrig
Manager

« Svar #13811: 19 Feb 2013, 21:12 »

Det er først nu jeres spillere er vågnet op og begynder at tackle igennem og og bruge fysikken i nærkampene. De første 20 min har sgu godt nok været pinlige, det er for vildt at man kan være så lidt engageret og ha så lidt hidsighed og vilje i duelspillet. Det handler udelukkende om det.

Okay Arteta gik måske lidt over stregen der, men det er sådan noget der skal til for at komme ind i kampen nu. Den er ikke tabt Smiley !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #13812: 19 Feb 2013, 21:13 »

Havde i helt seriøst regnet med andet?! Holdet er på ingen måde gearet rent kvalitetsmæssigt og mentalt til at bide skeer med et Bayern hold der bare kører på skinner. I holder jer selv for nar, hvis i tror Arsenal anno 2013 kan være med på højeste niveau, hvor Bayern hører til.

Din taber-indstilling kan sammenlignes med vores bestyrelses, du har jo ingen ambitioner.
Vi har vist flere gode momenter flere gange i sæsonen,
men tilgengæld også det modsatte. Men at direkte forvente en ydmygelse af Bayern?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13813: 19 Feb 2013, 21:15 »

Hvis det ikke er en skam som Arsenal-fan at blive kørt ud af banen af et ganske vidst godt Bayern mandskab, så ved jeg kraftedme snart ikke hvad. Og ja, gu fanden havde jeg da forventet mig en langt bedre indsats foran 60.000 mennesker i London en den omgang jammerlige boldflytteri, som man ser i dag.

Hvis man kan læne sig tilbage og sige, at det var forventeligt, vidner det jo nok også om, at der er noget helt galt i Arsenal og den måde, som klubber er blevet kørt på de sidste 1 1/2 år. Jeg har kritiseret dem mange gange og gider snart ikke mere, men det er kraftedme da Wengers egen skyld når han ikke holder på Clichy, Toure, Fabregas, Nasri, Van Persie og jeg kunne blive ved. Latterligt.

Der skal en helt anden mentalitet til, hvis den her klub skal gøre sig gældende. Det her holder ikke mere

verdenskrig
Manager

« Svar #13814: 19 Feb 2013, 21:18 »

Hvis det ikke er en skam som Arsenal-fan at blive kørt ud af banen af et ganske vidst godt Bayern mandskab, så ved jeg kraftedme snart ikke hvad. Og ja, gu fanden havde jeg da forventet mig en langt bedre indsats foran 60.000 mennesker i London en den omgang jammerlige boldflytteri, som man ser i dag.

Hvis man kan læne sig tilbage og sige, at det var forventeligt, vidner det jo nok også om, at der er noget helt galt i Arsenal og den måde, som klubber er blevet kørt på de sidste 1 1/2 år. Jeg har kritiseret dem mange gange og gider snart ikke mere, men det er kraftedme da Wengers egen skyld når han ikke holder på Clichy, Toure, Fabregas, Nasri, Van Persie og jeg kunne blive ved. Latterligt.

Der skal en helt anden mentalitet til, hvis den her klub skal gøre sig gældende. Det her holder ikke mere

Fuldkommen enig. Det øjeblik man begynder at tænke anderledes der er man ligeglad.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 919 920 [921] 922 923 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010