home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 855 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 918 919 [920] 921 922 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282747 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13785: 18 Feb 2013, 15:18 »

Shawcross er en hulemand med en lang historik af sådanne "tacklinger" som ingen steder hører hjemme - ikke blot Ramsey-episoden.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13786: 18 Feb 2013, 15:22 »

Shawcross er en hulemand med en lang historik af sådanne "tacklinger" som ingen steder hører hjemme - ikke blot Ramsey-episoden.
Sådan ser jeg ikke på Shawcross, og jeg har også sjældent hørt andre end Arsenal-fans klage så meget over ham. Jeg har ikke set ham i flere episoder, hvor jeg bare tænkte: "Det er fandme ikke normalt i Premier League".

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13787: 18 Feb 2013, 15:29 »

I 2007 brækkede han anklen på Francis Jeffers. I 2008 skadede han Adebayor med tackling hvor bolden endda var ude af spil. 2010 - Ramsey. I denne sæson stempler han Koscielny lige i nokerne.

Jeg skal ikke kunne sige om han gør det samme mod andre hold også, men ellers er det da påfaldende at han "vælger" disse tacklinger mod Arsenal (og Sheffield Wednesday i Jeffers' tilfælde). Det er nok derfor du hører Arsenal-fans beklage sig over ham.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13788: 18 Feb 2013, 16:08 »

I 2007 brækkede han anklen på Francis Jeffers. I 2008 skadede han Adebayor med tackling hvor bolden endda var ude af spil. 2010 - Ramsey. I denne sæson stempler han Koscielny lige i nokerne.

Jeg skal ikke kunne sige om han gør det samme mod andre hold også, men ellers er det da påfaldende at han "vælger" disse tacklinger mod Arsenal (og Sheffield Wednesday i Jeffers' tilfælde). Det er nok derfor du hører Arsenal-fans beklage sig over ham.
Det med Ramsey anser jeg virkelig som et dybt uheldigt uheld. Du så selv, hvor ked af det han var, da han forlod banen. Det kunne virkelig være sket for selv den mest sympatiske spiller. Det med Adebayor og Jeffers kender jeg intet til, men jeg vil prøve at se episoderne. Det ændrer dog ikke ved mit syn på Shawcross, som jeg aldrig har set lavet noget, der er mere psykopatisk end alle andre.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13789: 18 Feb 2013, 16:51 »

Jeg synes også, at Ramsey-episoden var dybt uheldigt, og man kunne tydeligt se på hans reaktion efter hændelsen, at han var dybt berørt over, hvad der var sket med Ramsey. Jeg synes heller ikke, at tacklingen hverken var sindssyg eller hasarderet. Det var drøn-uheldigt. Jeg er overbevist om, at han ikke prøvede at skade ham i den situation.

Shawcross er en hård hund på en fodboldbane, og nogle vil måske hævde, at han spiller beskidt. Han har selvfølgelig nogle grimme tacklinger på sit CV, men jeg tror ikke på, at han bevidst prøver at skade nogle inde på banen. Hans stil er bare meget hård, hvilket også gør, at han passer godt ind på Stokes hold.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13790: 18 Feb 2013, 17:45 »

Ingen påstår (eller jeg gør i hvert fald ikke) at han bevidst forsøger ligefrem at skade modspillere. Men faktum er, at han igen og igen (og igen) brager ind i alt for hensynsløse tacklinger, som gentagne gange altså har skadet andre alvorligt.

Det er en fin kunst at sætte en hård, veltimet tackling ind, og den kunst med timingen magter han altså bare ikke. Jeg har selv på fornemmelsen at han ikke helt forstår hvad det er han laver. Hans ansigtsudtryk hver gang han han lavet en eller anden svinestreg ser mest af alt ud til at han oprigtigt ikke mener at han har gjort noget galt. Deraf hans øgenavn Lenny.

Jeg vil selvfølgelig ikke til at kalde ham 'psykopat', hvilket var det som afledte denne lille sidediskussion, og jeg kan heller ikke lide at "hade" folk, det er et stærkt udtryk. Men jeg bryder mig aldeles ikke om ham - og det mener jeg er fuldt ud berettiget.

Chamberlain15
Manager

« Svar #13791: 18 Feb 2013, 23:54 »

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Camus
Gæst

« Svar #13792: 19 Feb 2013, 18:09 »

Har lidt svært ved at se du behøver være så bitter over det som arsenal fan  Peace. Okay Ramsey var temmelig ærgeligt, men igen som en anden nævner, kan uheld jo hænde..

Hvad angår de andre; Adebayor? Findes der Arsenal fans der ikke synes han er en idiot..?  Og Francis Jeffers??? Haha., Ja så bliver hans næste offer vel den anden Arsenal succeshistorie Richard Wright.. crazy
« Seneste Redigering: 19 Feb 2013, 18:15 af Camus » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #13793: 19 Feb 2013, 18:13 »

Hvad angår de andre; Adebayor? Findes der Arsenal fans der ikke synes han er en idiot..?  Og Francis Jeffers??? Haha., Ja så bliver hans næste offer vel den anden Arsenal succeshistorie Richard Wright.. crazy

Undskyld, men hvad har det med noget som helst at gøre, om man kan lide den nævnte spillere/ om de har haft succes? Virkelig virkelig mærkeligt at skrive ...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13794: 19 Feb 2013, 18:18 »

Har lidt svært ved at se du behøver være så bitter over det som arsenal fan  Peace. Okay Ramsey var temmelig ærgeligt, men igen som en anden nævner, kan uheld jo hænde..

Uheld kan hænde ja, men hvis man mange gange slagter spillere, så virker det som mere end et tilfælde. Og hvad har det at gøre hvad vi synes om Adebayor nu? For det første var det dengang hvor han var Arsenal spiller og dermed ikke forhadt, og for det andet er det da komplet ligegyldigt hvilken spiller han slagter - det gør ham da ikke til hverken en bedre spiller eller en bedre person. Ej heller har det noget som helst med det at gøre hvorvidt hans ofre har været en succes.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13795: 19 Feb 2013, 18:22 »

Hov hov, alle husker vel Francis Jeffers fra CM 01/02, hvor han jo bombede den ene kasse ind efter den anden. Ingen grund til at være hånlig!

Camus
Gæst

« Svar #13796: 19 Feb 2013, 18:26 »

Undskyld, men hvad har det med noget som helst at gøre, om man kan lide den nævnte spillere/ om de har haft succes? Virkelig virkelig mærkeligt at skrive ...
I lige måde Peace Hvis man beklager sig over at det for eksempel går udover arsenal spillere, så er det jo fordi der er forskel på om det er en Arsenal spiller ( man kunne have sympati for), eller det er Roy Keane der er offer.. Altså tror du ikke der er flere arsenal fans der har  beklaget sig over Schawcross, end over Alf inge Haaland? Det ville være underligt andet Smiley

Det har så selvfølgelig ikke noget at gøre med om Scawcross er hulemand eller ej, men var nu heller ikke det jeg forsøgte at hentyde til.Smiley

« Seneste Redigering: 19 Feb 2013, 18:31 af Camus » Logged

Camus
Gæst

« Svar #13797: 19 Feb 2013, 18:28 »

Hov hov, alle husker vel Francis Jeffers fra CM 01/02, hvor han jo bombede den ene kasse ind efter den anden. Ingen grund til at være hånlig!
Enig! Derfor sammenligningen med Richard Wright Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13798: 19 Feb 2013, 18:32 »

Hvis man beklager sig over at det for eksempel går udover arsenal spillere, så er det jo fordi der er forskel på om det er en Arsenal spiller ( man kunne have sympati for), eller det er Roy Keane der er offer..

Nej så absolut ikke, men som Arsenal fan er det da klart at vi lægger mere mærke til om han slagter vores spillere end han slagter andre spillere. Så mange Stoke kampe ser vi (heldigvis) ikke, så det må andre fangrupper kunne svare på. Vi ved bare at Shawcross har slagtet mange Arsenal spillere igennem sin karriere, derfor er han en meget disliked 'spiller' hos os. Hvis vi havde lagt mærke til at han havde slagtet Scholes ville det da bare tilføje endnu mere til hans rygte om at han er en svinsk spiller. Men vi ser jo som sagt som regel kun Stoke når de spiller mod os.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Camus
Gæst

« Svar #13799: 19 Feb 2013, 18:39 »

Nej så absolut ikke, men som Arsenal fan er det da klart at vi lægger mere mærke til om han slagter vores spillere end han slagter andre spillere. Så mange Stoke kampe ser vi (heldigvis) ikke, så det må andre fangrupper kunne svare på. Vi ved bare at Shawcross har slagtet mange Arsenal spillere igennem sin karriere, derfor er han en meget disliked 'spiller' hos os. Hvis vi havde lagt mærke til at han havde slagtet Scholes ville det da bare tilføje endnu mere til hans rygte om at han er en svinsk spiller. Men vi ser jo som sagt som regel kun Stoke når de spiller mod os.
Hov hov, hvad er der nu galt med Robert Huth Rullende Øjne

Ja, det er klart at i lægger mest mærke til arsenal spillere. Var cirka det samme jeg prøvede at skrive..

Ja og så det faktum, at i nok ikke vil ærge jer de næste fem år, selvom han smadrer Van Persie i næste Stoke- United kamp.. Eller der tager jeg måske fejl? Peace 

Sider: 1 ... 918 919 [920] 921 922 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010