home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 1350 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 911 912 [913] 914 915 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282932 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13680: 30 Jan 2013, 14:06 »

Santos er en fantastisk spiller. Undtagen når han gør noget dårligt. Hvilket han gør meget ofte.
Så blev superlativet fantastisk da lige devalueret godt og grundigt. Santos er hamrende elendig.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13681: 30 Jan 2013, 14:06 »

Ja, Villa er en af dem der er tilbage, men jeg kan ikke forestille mig at Barca gider at sælge til os, og især ikke siden Wenger jo ikke vil sprænge transferbudgettet for at hende han (eller nogen anden 31 årig).

Han udtalte at vi stadig har penge til gode fra Fabregas & Song handlerne, da de blev betalt over nogle måneder. Så måske Wenger og Barca kan finde en løsning omkring et køb af David Villa.

Naustratze
Gæst

« Svar #13682: 30 Jan 2013, 14:08 »

Santos er helt igennem bare alt for brasiliansk. Bruger alt energien offensivt, og gider så ikke at løbe med hjem igen.
Så også gerne Lewandowski, Diamé og/eller en CB.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13683: 30 Jan 2013, 14:16 »

Så blev superlativet fantastisk da lige devalueret godt og grundigt. Santos er hamrende elendig.

Ved ikke helt om du spottede ironien i det. Santos er virkelig dårlig, ja. Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13684: 30 Jan 2013, 14:26 »

Santos er ganske lovable, når han altså ikke er på banen. Hans største legacy i klubben vil for altid være "Good win gays!"-kommentaren på Twitter.

Naustratze
Gæst

« Svar #13685: 30 Jan 2013, 14:52 »

Egentlig "Verry good win gays", hvorefter han prøver at redde den med "I´m sorry, verry good win guys" Grin

PhilipFlink
Manager

« Svar #13686: 30 Jan 2013, 15:59 »

Hvis ikke en Villa bliver hentet, så jeg meget gerne man gik ud og købte Jovetic.. Kæmpe talent, & en meget komplet spiller, fantastisk teknisk.. Ville passe godt ind i Arsenal..

Diame ville forstærke os.. Men samtidig synes jeg at han er fra "Den forkerte hylde" - En hylde under, hvad vi burde hente.. Hvilket jo er mærkeligt, nu når han kan forstærke os.. Ville gerne se vi brugte lidt flere penge, også købte en virkelig god spiller.. Vil dog være tilfreds med Diame..

Jeg kan næsten kun se de her 2-3 spillere komme til Arsenal.. Ellers trækker den gode Wenger en kanin op af hatten (Som om..... )
« Seneste Redigering: 30 Jan 2013, 16:03 af PhilipFlink » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #13687: 30 Jan 2013, 19:56 »

Reina; Wisdom, Carragher, Agger, Johnson; Lucas, Gerrard, Henderson; Downing, Sturridge, Suarez.

Lækkert de starter med Carragher!

Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Cazorla, Walcott, Podolski, Giroud
Arsenal subs: Mannone, Koscielny, Jenkinson, Santos, Diaby, Oxlade-Chamberlain, Rosicky

Pæn bænk med Diaby- OX og Rosicky!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13688: 30 Jan 2013, 20:12 »

Reina; Wisdom, Carragher, Agger, Johnson; Lucas, Gerrard, Henderson; Downing, Sturridge, Suarez.

Lækkert de starter med Carragher!

Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Cazorla, Walcott, Podolski, Giroud
Arsenal subs: Mannone, Koscielny, Jenkinson, Santos, Diaby, Oxlade-Chamberlain, Rosicky

Pæn bænk med Diaby- OX og Rosicky!
Voldsom offensiv i har. Frygter meget for Carragher, han er jo langt ringere end Skrtel, og får det svært overfor for 3 hurtige + en meget stærk spiller. Synes dog vores hold er ligeså stærkt som jeres, vi har bare enkelte meget svage punkter, hvor i er mere jævnt besat. Vi må se hvad kampens udfald bliver. Håber selvfølgelig i får en røvfuld!  Thumbs Up

Men held og lykke med kampen trods alt.

Liverpool F.C

JKJ
Gæst

« Svar #13689: 30 Jan 2013, 20:17 »

Voldsom offensiv i har. Frygter meget for Carragher, han er jo langt ringere end Skrtel, og får det svært overfor for 3 hurtige + en meget stærk spiller. Synes dog vores hold er ligeså stærkt som jeres, vi har bare enkelte meget svage punkter, hvor i er mere jævnt besat. Vi må se hvad kampens udfald bliver. Håber selvfølgelig i får en røvfuld!  Thumbs Up

Men held og lykke med kampen trods alt.

På papiret ja, men ud fra den seneste form er Skrtel mindst et niveau under Carra i æjeblikket.
Og med hans rutine og erfaring er jeg ikke umiddelbart bange for at han skal placere sig forkert. Problemmet er og bliver helt sikkert de mange rapfodet spillere Arsenal har.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #13690: 30 Jan 2013, 20:20 »

På papiret ja, men ud fra den seneste form er Skrtel mindst et niveau under Carra i æjeblikket.
Og med hans rutine og erfaring er jeg ikke umiddelbart bange for at han skal placere sig forkert. Problemmet er og bliver helt sikkert de mange rapfodet spillere Arsenal har.
Som skrevet i Liverpool tråden er jeg enig, men det er bare et sats med Carra, for vi ved at Skrtel kan have et klasse niveau, og også et som er langt højere end Carragher. Håber selvfølgelig det bedste.

Liverpool F.C

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #13691: 30 Jan 2013, 22:06 »

Er der snart nogle der kan følge mig i at vi ikke skal havde en angriber som første prioritet, men en klasse forsvar...
Shit vi sejler dernede :O

Brøndby ´96
Arsenal ´96

PhilipFlink
Manager

« Svar #13692: 30 Jan 2013, 22:09 »

Er der snart nogle der kan følge mig i at vi ikke skal havde en angriber som første prioritet, men en klasse forsvar...
Shit vi sejler dernede :O

Nej?

Giroud <3

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #13693: 30 Jan 2013, 22:11 »

Ved godt vi kommer tilbage , men vi lukker alt for mange mål ind... Hummels kom frisk

Brøndby ´96
Arsenal ´96

PhilipFlink
Manager

« Svar #13694: 30 Jan 2013, 22:14 »

Ved godt vi kommer tilbage , men vi lukker alt for mange mål ind... Hummels kom frisk

Haha så forkert på din besked Wink

Sider: 1 ... 911 912 [913] 914 915 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010