home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 908 909 [910] 911 912 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283001 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13635: 27 Jan 2013, 16:00 »

http://sulia.com/channel/arsenal-fc/f/4d1e1509-7e2b-46ae-82c1-e5483515d431/?source=twitter kunne ligne vi satser på Villa igen nu, synes mere det er midten og forsvaret vi mangler og forstærke os...

Brøndby ´96
Arsenal ´96

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13636: 27 Jan 2013, 16:04 »

Lad os få begge! Der skal ske noget.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13637: 27 Jan 2013, 16:11 »

Hvis der er noget vi mangler, er det da en angriber. Vi har 1.

Naustratze
Gæst

« Svar #13638: 27 Jan 2013, 16:14 »

Det er klart i forsvaret vi har vores største problemer, vi har jo også både Walcott og Podo der kan spille angriber alligevel.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #13639: 27 Jan 2013, 16:29 »

Hvis der er noget vi mangler, er det da en angriber. Vi har 1.

Theo, Giroud,Poldi = 3

Theo spiller ligeså meget front angriber som højre kant i øjeblikket, derfor opfatter jeg ham som angriber, Poldi er der osse selvom han osse bliver brugt på venstre kanten også Giroud....

Synes mere vi mangler en ordenlig skraldemand på midten, der kan holde til noget og ikke går i stykker konstant.
Forsvaret sejler Kos er nat og dag. Vermalen holder nogenlunde niveau. Per Mertesacker synes jeg ikke har klassen mod topholdene også har vi miguel mangler erfaring, Johan Djourou (udlejet) mangler klasse, Sebastien Squillaci ingen klasse.... Så Hummels er mere end velkommen fra min side  Wink og en deffensiv midt, Diame, Victor Wanyama

Brøndby ´96
Arsenal ´96

ptrN
Manager

« Svar #13640: 27 Jan 2013, 16:31 »

Det er klart i forsvaret vi har vores største problemer, vi har jo også både Walcott og Podo der kan spille angriber alligevel.
Ja men så har vi jo ikke rigtigt nogle kantspillere. Det er vel bare at flytte problemet et andet sted hen. Jeg er enig med g00n.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13641: 27 Jan 2013, 16:34 »

Walcott er ikke og bliver aldrig frontangriber, uanset hvor meget han selv gerne ville. Podolski kunne såmænd godt bruges der oppe, men han er mindst lige så effektiv på hans nuværende plads på kanten - hvor han udover at score kasser nu fører assistlisten for Premier League.

Giroud er eneste reele frontangriber vi har, og det er tvingende nødvendigt at have en rigtig angriber mere.

Derudover ville jeg (stadig) gerne se en Wanyama i Arsenal.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13642: 27 Jan 2013, 16:35 »

Theo, Giroud,Poldi = 3

Theo spiller ligeså meget front angriber som højre kant i øjeblikket, derfor opfatter jeg ham som angriber, Poldi er der osse selvom han osse bliver brugt på venstre kanten også Giroud....

Synes mere vi mangler en ordenlig skraldemand på midten, der kan holde til noget og ikke går i stykker konstant.
Forsvaret sejler Kos er nat og dag. Vermalen holder nogenlunde niveau. Per Mertesacker synes jeg ikke har klassen mod topholdene også har vi miguel mangler erfaring, Johan Djourou (udlejet) mangler klasse, Sebastien Squillaci ingen klasse.... Så Hummels er mere end velkommen fra min side  Wink og en deffensiv midt, Diame, Victor Wanyama

Enig. Vi har også Gervinho og Santi. Hvis vi får Vila, vil det sige, at Wilshere højest sandsynligt bliver flyttet op på OMC (vi har Arteta, Vila, Ramsey og Diaby til MC), hvilket vil fri Cazorla. Når det er sagt, vil jeg også gerne have en offensiv-spiller, men jeg synes, at vi mest af alt mangler spillere som Hummels og Vila, som ville gøre underværker for vores hold. Giroud er mod alt forventning også kommet i gang på det sidste, mens at jeg mener, at frontangriber er Podolskis bedste position.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #13643: 27 Jan 2013, 16:37 »

Siger ikke jeg ikke gerne så en "rigtig" angriber komme til, men synes de andre steder er vigtere og få hentet noget ind til her i vinter vinduet, og få sikret den Chl plads. For vi skaber jo rigligt med chancer, men får aldrig lukket af...

Bare mit syn på det hele Wink

Brøndby ´96
Arsenal ´96

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13644: 27 Jan 2013, 16:39 »

Jeg synes det siger alt, at når vi starter med vores stærkeste 3 i front - Podolski, Giroud, Walcott - så har vi absolut intet at byde ind med fra bænken, hvis det ikke fungerer for de tre.

Så kan vi højst smide en offensiv midtbane/fløj á la Chamberlain eller Gervinho ind.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13645: 27 Jan 2013, 16:44 »

Synes bare det ville være synd, for jeg ser gerne, at Oxen får mere spilletid. Hvis jeg henter en offensiv spiller, synes jeg så også, at vi skulle sælge Gervinho og Arshavin. Coutinho kunne vist have været et fremragende bud, men ham løb en anden kub med ligesom det har været tilfældet med Kagawa, Hazard, Oscar osv.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13646: 27 Jan 2013, 16:48 »

Chamberlain skal såmænd nok få spilletid, han er andetvalg efter Walcott på højre fløj, og Wenger har selv udtalt at han sandsynligvis ender med at spille mere centralt.

Det hele er i øvrigt nok et moot point, for vi henter sikkert ikke nogen alligevel.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13647: 27 Jan 2013, 16:57 »

Enig. Vi har også Gervinho og Santi. Hvis vi får Vila, vil det sige, at Wilshere højest sandsynligt bliver flyttet op på OMC (vi har Arteta, Vila, Ramsey og Diaby til MC), hvilket vil fri Cazorla. Når det er sagt, vil jeg også gerne have en offensiv-spiller, men jeg synes, at vi mest af alt mangler spillere som Hummels og Vila, som ville gøre underværker for vores hold. Giroud er mod alt forventning også kommet i gang på det sidste, mens at jeg mener, at frontangriber er Podolskis bedste position.

Forstår ikke helt, er det Yann M'Vila du snakker om? For er han ikke smuttet til Rusland?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13648: 27 Jan 2013, 17:01 »

Forstår ikke helt, er det Yann M'Vila du snakker om? For er han ikke smuttet til Rusland?

Det skal nok passe, at han er det. Fandens.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #13649: 27 Jan 2013, 17:01 »

Jo, M'Vila er desværre skiftet til Rubin Kazan. Kunne godt tænke mig og se Mulumbu i Arsenal-trøjen, han er super dygtig og lige en type vi mangler. Ellers er der selvfølgelig også Diamé som nok også er en del billigere.

Er også helt enig med jer der vil have en ny angriber, tror aldrig Giroud/Walcott bliver en rigtig målsluger, der er garant for 20-25 ligamål pr sæson. Havde gerne set en Loic Remy komme til klubben.

Sider: 1 ... 908 909 [910] 911 912 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010