home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1163 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 903 904 [905] 906 907 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283184 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13560: 18 Jan 2013, 15:03 »

Det kan man så diskutere.
Jeg synes som udgangspunkt ikke man skal have et fremtidigt sigte, hvis en spiller ikke i den givende kamp kan gå ind og gøre en forskel fra den aktuelle plads.
Jeg kan godt se at det med henblik på fremtiden er fornuftigt, men du kan da ikke bruge en spiller som kant i sådan en form for eksperiment. Ramsey skaber jo nada derude.

Synes det er en alt for abstrakt tankegang for en træner, der har til fornemste opgave at vinde den næste kamp.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #13561: 18 Jan 2013, 15:28 »

Peace ingen tvivl om at Wenger er genial og står for noget positivt fodbold - men ind imellem oplever jeg ham som en manager der bruger for meget krudt på udviklingen af den enkelte spiller.. f.eks. eksemplet med Ramsey og Wilshire.

Arsenal burde have vundet flere PL titler de sidste 8 år men IMO har Wenger ikke den evne at komme det sidste stykke... og det er her at forskellen ligger mellem en Ferguson og en Wenger... Wenger er ikke en vinder..sorry  Peace

Arsenal har IMO et kæmpe potentiale men jeg tror aldrig det lykkes at få det fulde ud af det med Wenger ved roret.. det vil blive ved lige ved og næsten og efter 3-4 sæsoner så forsvinder jeres stjerne spillere og Wenger begynder at bygge nye op....

YNWA

PhilipFlink
Manager

« Svar #13562: 18 Jan 2013, 16:50 »

Til dem der ikke har set det, Theo har skrevet under på en 3 1/2 års kontrakt.. kig på Arsenals hjemmeside for mere information ..
Super vi kan komme videre nu, og få nogle andre handler ind!

DeBuur
Manager

« Svar #13563: 18 Jan 2013, 17:49 »

Til dem der ikke har set det, Theo har skrevet under på en 3 1/2 års kontrakt.. kig på Arsenals hjemmeside for mere information ..
Super vi kan komme videre nu, og få nogle andre handler ind!

Damm ham havde jeg gerne set i Liverpool  Peace

YNWA

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13564: 18 Jan 2013, 17:58 »

I får nok chancen igen om 3 år!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13565: 18 Jan 2013, 18:04 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA A!

Hvor et det fucking godt! Så kan jeg stadig rende rundt i min Arsenal trøje med Walcott bagpå ;-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13566: 19 Jan 2013, 22:37 »

Både Darrenarsenal og Jamie Dalton har retweetet folk som siger at vi har forespurgt på Yanga-Mbiwa i aften. Om ikke andet kunne det da være hylende morsomt at se Newcastle blive snydt for endnu en spiller på målstregen.
« Seneste Redigering: 19 Jan 2013, 22:44 af g00n » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #13567: 19 Jan 2013, 23:02 »

Både Darrenarsenal og Jamie Dalton har retweetet folk som siger at vi har forespurgt på Yanga-Mbiwa i aften. Om ikke andet kunne det da være hylende morsomt at se Newcastle blive snydt for endnu en spiller på målstregen.

Har også selv prøvet at spørge dem (De har ikke svaret, sådan nogen snobber) - Men det ser da ikke ud til, at de selv siger noget om det? De RT'er bare Wink?

PhilipFlink
Manager

« Svar #13568: 19 Jan 2013, 23:37 »

Arsenal and Stekelenburg agents had a talk. Goalkeeper wanting to move asap

Hvad siger folk til det, hvis det passer??

Jeg mener det er hovedløst ...

Anfield Road
Manager

« Svar #13569: 19 Jan 2013, 23:46 »

Hovedløst?

Som jeg ser det, så vil det helt sikkert være en forstærkning for Arsenal. Szczesny har stort potientiale, men på nuværende tidspunkt er han ikke en keeper der er på det niveau man gerne skulle have for at stå fast i Arsenal. Stekelenburg derimod er en rigtig stærk keeper som jeg ser det. Í mine øjne har han i hvert fald vist klassen både da han stod i Ajax, men også på det hollandske landshold. Ud fra hvad jeg har hørt har hans ophold i Roma være mindre vellykket, men jeg følger ikke med i Italiensk fodbold og siden de ikke er med i hverken EL eller CL, er det lidt svært for mig at vurdere.

Men umiddelbart vil jeg sige at det vil være en forstærkning for Arsenal. Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Seller95
Manager

« Svar #13570: 19 Jan 2013, 23:48 »

Jeg håber så sandelig ikke, at det sker. Vi har Tjesni. Han bliver verdensklasse!

Arsenal <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13571: 19 Jan 2013, 23:50 »

Jeg mener bestemt ikke at det er hovedløst. Szczesny er god ja, men hvor er konkurrencen? Og hvem skal være backup når/hvis Szczesny bliver skadet? Fabianski er på vej ud, Mannone er ikke god nok. Vi burde have en anden målmand vi kan stole på, og så må det være op til Wenger at beslutte om Szczesny eller Stekelenburg står. Men vi har brug for to gode keepere, det har fortiden vist mange gange.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager

« Svar #13572: 20 Jan 2013, 00:17 »

I får nok chancen igen om 3 år!

Til den tid er han sikkert røget til Manchester.

Omkring Stekelenburg, så skulle også vi, West Ham, og Fulham være efter ham. Han har vidst været under Jol's vinger før, så Fulham er nok mest oplagt umiddelbart.. Han ville ellers være en fin back-up til PLs flotteste keeper, Jussi. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13573: 20 Jan 2013, 00:39 »

Der skal selvfølgelig ikke hentes nogen førstemålmand, og en spiller som Stekelenburg vil nok næppe tage til takke med at sidde på bænken. Vi skal have en rutineret ræv som backup for Szczesny, så vi ikke skal ud i flere Mannone-situationer.

Hvis ikke en spiller som Craig Gordon er helt invalid endnu, kunne han være interessant i mine øjne.

ptrN
Manager

« Svar #13574: 20 Jan 2013, 00:41 »

Køb nu for Guds skyld Yanga Mbiwa. Han dækker alle pladser i forsvaret, og kan blive den defensive midtbanespiller vi hungrer efter. Desuden er han fransk og kan skaffes for en fornuftig pris.

Jeg kan ikke se hvordan den ikke skulle lægge lige til højrebenet.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 903 904 [905] 906 907 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010