home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 902 903 [904] 905 906 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283262 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13545: 17 Jan 2013, 00:24 »

Ja, det med de £30mio lyder virkelig spændende! Geoff plejer at have styr på sine facts, så der burde være noget om rygterne. Man spekulerer lidt i om det skulle være Fellaini, men jeg tænker selv at det nok er en angriber. Måske en Llorente? Skiftede han nogensinde til Juve?

Men 30 mil. for en spiller der har kontraktudløb om 5-6 måneder? Ville være en falit erklæring Opstemt

Det siges jo at Gotze har en 30m frikøbsklausul.. Ellers er der en Cavani vi er blevet rygtet til, på nogle sider.. Men det er bare rygter Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13546: 17 Jan 2013, 00:26 »

Jeg er sgu ligeglad med hvem det er. Hvis Wenger først smider £30mio for en spiller, så er han en verdensstjerne!  Thumbs Up

EDIT: Kan godt lide denne: @GeoffArsenal Wow. If what i just heard comes off. It shows very big intention from Arsenal FC. Please don't ask for now, just cross all parts of the body
« Seneste Redigering: 17 Jan 2013, 00:32 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #13547: 17 Jan 2013, 09:48 »

Generelt var jeg ikke særlig imponeret over i går. Mange fejlafleveringer, en teknisk tumpet Walcott, manglende selvtillid til at skyde på mål generelt osv. Vi skal være heldige, at Swansea spillede så elendigt som de gjorde.

Dog er det fantastisk at se vores bedste spiller med Arsenal-blod i kroppen! Jeg får større og større forventninger til den knægt. Og så er Sagna jo en fantastisk back. Nøj hvor får han løbet mange kilometer i løbet af sådan en kamp. Den bredde han giver angrebet er så vigtigt. Og han slog endda bedre indlæg med venstre end med højre igår xD

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #13548: 17 Jan 2013, 12:36 »

Har der dog ikke været rejst lidt tvivl om GeoffArsenals troværdighed på det seneste? Mener også at han har fået en holdopstilling eller to forkert, hvilket kunne indikere at han i en vis udstrækning bare er god til at gætte. AFCamden anbefalede ham dog da han selv stoppede, og han var jo uhyggeligt pålidelig.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Naustratze
Gæst

« Svar #13549: 17 Jan 2013, 12:41 »

Håber det er en forsvarsspiller eller muligvis Cavani, selvom jeg tvivler stærkt på begge.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13550: 17 Jan 2013, 12:43 »

Ja, AFCamden var jo nok den mest pålidelige kilde, og Geoff er lige derefter. På pressekonferencen i dag antydede Wenger lidt at vi var efter Cavani men at han var meget dyr, så det er selvfølgelig en mulighed.

Det er på ingen måde en forsvarsspiller, dem kommer man sgu ikke op og giver £30mio for.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #13551: 17 Jan 2013, 12:46 »

Nej også derfor jeg tvivler.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13552: 17 Jan 2013, 14:40 »

Wenger said on Thursday:
“Cavani is a player that I like, What is for sure is that he costs a lot of money.”
He couldn't be closer to the truth, with Serie A expert James Horncastle tweeting moments later:
“Cavani signed new contract until 2017 in the summer. Buy-out clause worth €60m included. (Napoli president, Aurelio) De Laurentiis in no need to sell.[sic]”

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #13553: 18 Jan 2013, 13:40 »

Ser ud til at jeg er den eneste, men holder nu stadig på, at Gervinho er bedre end Walcott. Walcott og Arsenal er simpelthen bare ikke et match, Walcott ville være fantastisk for et hold der spiller på kontra, men med Arsenals boldfaste spillestil ser han noget underlig ud. Derimod synes jeg Gervinho har været fantastisk til at udfordre, og har også været god til, at spille de andre spillere fri. Kunne han så lære at sparke til en bold igen, ville han være en super spiller.
Gør du vel ikke mere ? Opstemt

Naustratze
Gæst

« Svar #13554: 18 Jan 2013, 13:43 »

Holder fast i at Gervinho var bedre på det tidspunkt, men nej ikke længere.

verdenskrig
Manager

« Svar #13555: 18 Jan 2013, 14:31 »

Generelt set fatter jeg ikke hvad der er sket med Gervinho.
Han var da en stor profil i den franske liga, stor profil for Elfenbenskysten, og har både farten, teknikken, samt kreativiteten til at han burde være god for Arsene Wenger.

Han startede da også ganskr godt ud, og kan tydeligt huske at jeg tænkte " Shit det er et godt køb" da i hentede ham. Men han virker totalt blottet for selvtillid, intet lykkedes for ham. Er det en mand i tror man kan bygge op til at blive så god som han var for Lille, eller burde han være en spiller som man siger " Vi opgiver projektet og sender ham videre" Smiley?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13556: 18 Jan 2013, 14:38 »

Generelt set fatter jeg ikke hvad der er sket med Gervinho.
Han var da en stor profil i den franske liga, stor profil for Elfenbenskysten, og har både farten, teknikken, samt kreativiteten til at han burde være god for Arsene Wenger.

Han startede da også ganskr godt ud, og kan tydeligt huske at jeg tænkte " Shit det er et godt køb" da i hentede ham. Men han virker totalt blottet for selvtillid, intet lykkedes for ham. Er det en mand i tror man kan bygge op til at blive så god som han var for Lille, eller burde han være en spiller som man siger " Vi opgiver projektet og sender ham videre" Smiley?

Ja lige netop. Det første halve år tænkte man at det var dejligt med en hurtig og driblelysten spiller der tit kom frem til gode muligheder. Han manglede lige det sidste end-product før han var genial, og det ville vel komme når han tilpassede sig engelsk fodbold. Men lige siden han brændte det straffe i ACN sidste år, har han været en skygge af den lovende spiller vi så. Hans beslutningstagen er rædselsfuld, det tager ham 10 år at finde ud af hvad han skal, og når han så gør det, er det det forkerte. Man kan håbe at ACN retter op på hans selvtillid, for det er virkelig der den er gal. Det er lidt ligesom Ramsey i den periode han er inde i - en genial spiller når selvtilliden er i orden, men siden han blev skadet og derefter losset ud på fløjen, har selvtilliden fået et gevaldigt hak, der gør at han tager alt for lang tid om beslutningerne. De sidste par gange er han blevet skiftet ind på midtbanen hvor han har gjort det lovende og skabt nogle chancer, så lad os håbe at det vender for ham nu - og på et tidspunkt også for Gervinho.

verdenskrig
Manager

« Svar #13557: 18 Jan 2013, 14:45 »

Det er daogså kæmpe idioti at sætte Ramsey derud. Det har jo absolut ingen taktisk sammenhæng. Jeg hader når man bruger centrale midtbanespillere på kanten. Det kommer der aldrig noget andet godt ud af, end en god arbejdsindsats, men det er ikke det man skal kunne som 1.prioritet som kant i mine øjne. Dum beslutning af Wenger, og synd for Ramsey at han bliver misbrugt der.

Men ja du har nok ret angående Gervinho. Det viser bare ikke sindsygt meget karakterstyrke at man pga et brændt straffespark i en finale går helt ned med flaget. Men er ellers ret enig i din vurdering af ham.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13558: 18 Jan 2013, 14:48 »

Det er daogså kæmpe idioti at sætte Ramsey derud. Det har jo absolut ingen taktisk sammenhæng. Jeg hader når man bruger centrale midtbanespillere på kanten. Det kommer der aldrig noget andet godt ud af, end en god arbejdsindsats, men det er ikke det man skal kunne som 1.prioritet som kant i mine øjne. Dum beslutning af Wenger, og synd for Ramsey at han bliver misbrugt der.

Men ja du har nok ret angående Gervinho. Det viser bare ikke sindsygt meget karakterstyrke at man pga et brændt straffespark i en finale går helt ned med flaget. Men er ellers ret enig i din vurdering af ham.

Det er noget som Wenger gør med unge centrale midtbanespillere. Han siger det er for at de kan lære fløjpositionen og hvordan de gerne vil have serveret boldene - Han gjorde det samme med Wilshere i noget tid, men Wilshere var bedre til positionen, da han jo har et langt bedre drive og dribleevner. Når de har spillet der lidt, bliver de så flyttet tilbage til den centrale midtbane igen. Han snakker også om at Oxen nok bliver central midtbanespiller i fremtiden.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13559: 18 Jan 2013, 14:59 »

Det er noget som Wenger gør med unge centrale midtbanespillere. Han siger det er for at de kan lære fløjpositionen og hvordan de gerne vil have serveret boldene - Han gjorde det samme med Wilshere i noget tid, men Wilshere var bedre til positionen, da han jo har et langt bedre drive og dribleevner. Når de har spillet der lidt, bliver de så flyttet tilbage til den centrale midtbane igen. Han snakker også om at Oxen nok bliver central midtbanespiller i fremtiden.

Dette ..

Det er Wengers filosofi ..

Der er meget mindre plads ude på en kant, at når de så bliver trukket ind på midten, vil det føles som meget meget mere plads.. De ved hvordan kanterne løber & de ved hvordan de skal spilles.. Han siger også, at desværre har de nogle dårlige kampe indimellem, det er klart, men det er noget de er nødt til at lære.. Jeg er enig, og det er genialt set Smiley

Sider: 1 ... 902 903 [904] 905 906 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010