home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 900 901 [902] 903 904 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283346 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13515: 10 Jan 2013, 14:38 »

Hehe, det lyder til at du har lidt at lære hvad angår skriverier på internettet generelt og Twitter i særdeleshed Wink

Der står intet på den officielle side, de seriøse sportsnyhedssider eller fra de seriøse sportsjournalister på Twitter. End ikke på Arsenal NewsNow.

Det udelukker selvfølgelig ikke at det er sket, men lige nu er der altså ikke ret meget der tyder på det.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13516: 10 Jan 2013, 14:47 »

M'Vila har fortalt Rennes at han gerne vil sælges her i januar-vinduet. En deffensiv orienteret midtbane er virkelig veltrængt, men spørgsmålet er om Arsene tør satse - han er trods alt også en lidt kontroversiel personlighed, af hvad jeg har hørt...
'der er angiveligt interesse fra England og Rusland', håber virkelig vi er med i det ræs!
Go go go, Wenger!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13517: 10 Jan 2013, 14:58 »

Jeg har også læst at vi for længst har trukket følehornene til os mht. M'Vila pga. al den ballade. Umiddelbart virker han ikke som en personlighed jeg har lyst til at have i klubben.

Et varmt navn lige nu er James McCarthy fra Wigan.

ptrN
Manager

« Svar #13518: 10 Jan 2013, 14:59 »

M'Vila har fortalt Rennes at han gerne vil sælges her i januar-vinduet. En deffensiv orienteret midtbane er virkelig veltrængt, men spørgsmålet er om Arsene tør satse - han er trods alt også en lidt kontroversiel personlighed, af hvad jeg har hørt...
'der er angiveligt interesse fra England og Rusland', håber virkelig vi er med i det ræs!
Go go go, Wenger!
Rennes har selv udtalt at Arsenal og Tottenham er interesserede i Yann. Om følehornene skulle være trukket tilbage, som der er forlydenheder om, er svært at sige. Men vi har ihvertfald været med i ræset.

welbz is dat guy

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13519: 10 Jan 2013, 15:25 »

Et varmt navn lige nu er James McCarthy fra Wigan.

Igen kan vi jo så tale om at vi må nøjes med spillere fra 2. hylde. McCarthy har rigtigt nok imponeret for Wigan, men vi behøves vel ikke nøjes med det næstbedste, når vi har penge til spillere af højere klasse, der kan gå ind og gøre en forskel.
Om M'Vila er en spiller fra første hylde, skal jeg ikke kunne afgøre, men han lyder nu som en spiller med stort potentiale, i sær med hans alder taget i betragtning.

Szczesny
Manager

« Svar #13520: 11 Jan 2013, 11:30 »

Rennes har selv udtalt at Arsenal og Tottenham er interesserede i Yann. Om følehornene skulle være trukket tilbage, som der er forlydenheder om, er svært at sige. Men vi har ihvertfald været med i ræset.

Det var indtil han begyndte at optrappe sin fokus på andet end fodbold igen.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13521: 13 Jan 2013, 09:52 »

Er der nogen der ved hvad billetterne til Arsenals hjemmekampe koster igennem Arsenal Danmark?

Hvis det ikke er med deres klubture.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #13522: 13 Jan 2013, 10:01 »

Er der nogen der ved hvad billetterne til Arsenals hjemmekampe koster igennem Arsenal Danmark?

Hvis det ikke er med deres klubture.

Det afhænger jo af hvilken kamp det er til, og hvor de har fået pladser. Til Arsenal - Fulham gav jeg 475 kr for en billet højt oppe i et hjørne af stadion Wink

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13523: 13 Jan 2013, 16:07 »

Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Diaby, Wilshere, Cazorla, Oxlade-Chamberlain, Podolski, Walcott

Arteta er ude med en skade, men tilgengæld er Diaby åbenbart blevet fit nok til at sille en kamp før han bliver skadet i 4 måneder - det er egentlig ret godt timet!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #13524: 13 Jan 2013, 16:24 »

Det er helt fantastisk timet! Selvom jeg tror at Wenger gerne ville have sparet ham i dag, vi har et hårdt program foran os :S

AFC
Manager

« Svar #13525: 13 Jan 2013, 16:31 »

Garcia og Barry på den centrale midtbane hos City. Ikke lige de to hurtigste spillere med en hurtig boldomgang. Det skal helt klart udnyttes med vores centrale midtbane! Den er så meget bedre og det skal der vises i dag. Jeg håber inderligt vi får splittet Citys forsvar fuldstændig op sådan så Walcott kan få en foretaget sig en masse fantastiske løb.
Bliver også spændende at se Diaby tilbage. Der kan diskuteres om han er fit-for-fight, men som I meget fint påpeger så skal der næsten ikke noget til før han er ude i flere måneder. Kunne dog godt tænke mig at vide, hvad Arteta er ude med af skade. Nogen af jer der ved det?

Nå, men jeg spår en 2-1 sejr til os med Walcott og Cazorla som målscorere.

GUNNERS!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13526: 13 Jan 2013, 16:31 »

Er rigtig optimistisk omkring dagens opstilling - fedt at vi både starter med Diaby og Ox! Har dog svært ved at tro Diaby kan spille hele kampen.

Super god kamp alle sammen Thumbs Up

ptrN
Manager

« Svar #13527: 13 Jan 2013, 16:42 »

Diaby kommer til at styre den midtbane fuldstændig og engang mod slutningen af første havleg eller starten af anden får han et slag og skal udskiftes. Bare vent.

welbz is dat guy

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13528: 13 Jan 2013, 16:51 »

GAMEDAY!!

Elsker startopstillingen i dag. De 4 bagerste er helt klart mine foretrukne i forsvaret og Wilshere og Diaby er de 2 mest dynamiske spillere vi har. Lad os flænse City!!  Opstemt

Naustratze
Gæst

« Svar #13529: 13 Jan 2013, 16:53 »

Uden Mertesacker tror jeg at vi kan få lidt problemer med Dzeko i hovedspillet, men vi må se hvordan det går.

Sider: 1 ... 900 901 [902] 903 904 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010