home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 784 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 889 890 [891] 892 893 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283692 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13350: 12 Dec 2012, 22:23 »

Fordi han havde scoret på straffe eller hvad tænker du?
Han kunne jo bare afgøre kampen, mens han var på banen. Men de kvaliteter besidder han åbenbart ikke.

verdenskrig
Manager

« Svar #13351: 12 Dec 2012, 22:26 »

Jeg har kun set Podolski tabe ansigt en gang. Og det var til Nuri Sahin. Som er Liverpool spiller. Man forstår pludselig hvorfor han ikke ville skifte til os Wink

Jeres mesterskab kan dog ikke skyldes Nasri, der har haft mere travlt med at lægge makeup , spise et overforbrug af crossainter så jeres ejer næsten er gået fallit, for derefter at gå ud på banen og levere den sædvanlige gumpetunge indsats, mens han har haft våde drømme om en trekant med ham og Domenech.

Det er svært at være så god - Specielt for Samir :l

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13352: 12 Dec 2012, 22:28 »

Her skyder du dig selv i foden en del gange. Jeg provokerede ingen. Jeg udtrykte mig på en humoristisk måde om Nani som fortalte min mening. Det har intet med provokation at gøre. Det omhandler stadig Nani. Det gør Terry ikke. Det med Anfield Road kan du have som en hjernevrider til i morgen. 

Jeg har lovet, at det nu skal handle om Arsenal, og det er også mest fair.
Det var provokerende i min optik. Det var jo en meget nedladende kommentar på en ellers fantastisk spiller.

Mit varemærke  Cool

Jeg kan bare ikke se det formidable ved en fodboldspiller der ikke på nogen måde signalerer at han vil spille fodbold og at han vil vinde. Han slår jo bare ud med armen og bliver sur. Han er da godt nok en humørspiller så det vil noget. Hvis han spillede for Brøndby ville han ikke være en bønne mere værd end Mikkel Thygesen. Han laver bare ikke en skid. Så kan det godt være at han kan jonglere lidt eller lave en fin husmandsfinte, men det hjælper ikke en skid når han fucker det helt op bag efter. Måske han har et fint touch, men han saftedderbankme også vise det hvis han vil erkendes som en god fodboldspiller. Også når han spiller mindre godt.

Forskellen på klasse er bare at rigtige klassespillere formår at hive sig op når det går skidt. Se på Van Persie, Suarez, Vermaelen, Lampard, Ronaldo og jeg kunne blive ved. Når holdet spiller mindre godt, eller når de selv har haft en downperiode så går de bare ind og sætter trumf på med en bundsolid præstation eller et par kasser. Det er klasse og det er det der afholder Nani fra at være helt deroppe.

I øvrigt så elskede jeg Nani da han kom frem i de tidlige år, hvor han virkelig gjorde en forskel og lavede nogen dejlige detaljer. Hans popularitet hos mig nåede nye højder da på han fornemmeste vis assisterede en hvis hollænder i vores dejlige 3-1 sejr. Men siden da er han blevet en rigtig tudeprinsesse og det kan jeg ikke tage. Manden er sindssygt privilegeret, tjener kasse og så ligner han en der tager sit arbejde decideret useriøst. Forkasteligt.

Samme historie med Nasri. Da han spillede hos Arsenal var han jo blandt ligaens bedste, men udviklingen hos ham er desværre gået samme vej som hos Nani.

Men det passer jo ganske enkelt ikke, at Nani er så stort et skavehoved, som I giver udtryk for. I må meget gerne dokumentere dette i form af et videoklip e.l.

Der er ikke noget, Nani hellere vil, end at spille fodbold, men som jeg har givet udtryk for tidligere, så er han en mand, der behøver omsorg, support og tillid. Sådan har nogle mennesker det altså bare. Det er selvfølgelig et minus på et mentalt plan, men til gengæld råder han over nogle guddommelige kvaliteter som fodboldspiller. Manden er jo superatlet.

Ariana Grande
Manager

« Svar #13353: 12 Dec 2012, 22:29 »

Jeg har kun set Podolski tabe ansigt en gang. Og det var til Nuri Sahin. Som er Liverpool spiller. Man forstår pludselig hvorfor han ikke ville skifte til os Wink

Jeres mesterskab kan dog ikke skyldes Nasri, der har haft mere travlt med at lægge makeup , spise et overforbrug af crossainter så jeres ejer næsten er gået fallit, for derefter at gå ud på banen og levere den sædvanlige gumpetunge indsats, mens han har haft våde drømme om en trekant med ham og Domenech.

Ja. Det er jo så ikke muligt.

verdenskrig
Manager

« Svar #13354: 12 Dec 2012, 22:30 »

Det er selvfølgelig et minus på et mentalt plan, men til gengæld råder han over nogle guddommelige kvaliteter som fodboldspiller. Manden er jo superatlet.

Men hvad nytter det hvis der stadig er alt for langt mellem snapsene når han skal tilbyde disse kvaliteter til holdet?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #13355: 12 Dec 2012, 22:30 »

Det var provokerende i min optik. Det var jo en meget nedladende kommentar på en ellers fantastisk spiller.

Der er mange ting der er provokerende, hvis man mener alt folk er uenige med en i er provokerende.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #13356: 12 Dec 2012, 22:30 »

Det var vel det. Dit had skinner igennem, man kan ikke føre en samtale med dig. Du bliver nødt til at lyve for at få Podolski til at se godt ud, ikke at det er en overraskelse. Men til glæde for dem der gerne vil bruge tråden til det den handler om, så forlader jeg jer nu - kan ikke døje at man fra ledelsens side lader TheX slippe afsted med sine racistiske indlæg. Så farvel.

verdenskrig
Manager

« Svar #13357: 12 Dec 2012, 22:30 »

Ja. Det er jo så ikke muligt.

Bestemt. Hvorfor tror du i har været så stille på transfersiden i år? Ja du hørte det her først  Kys

Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #13358: 12 Dec 2012, 22:31 »

Bestemt. Hvorfor tror du i har været så stille på transfersiden i år? Ja du hørte det her først  Kys

Vi er ved at spille holdet sammen, så vi kan tage CL til næste år.

I år er planen bare at stoppe med at sejle.

verdenskrig
Manager

« Svar #13359: 12 Dec 2012, 22:33 »

Det er også svært at sejle, når Styrmand Nasri ikke kan se forskel på for og bagbord, og vel dårligt kan kende et rev fra et kontinent på søkortet  Cool

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #13360: 12 Dec 2012, 22:34 »

Jamen så held og lykke med et. Det er jo cirka ligeså realistisk som at få Silkeborg til at stoppe med at sejle.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #13361: 12 Dec 2012, 22:35 »

Jamen så held og lykke med et. Det er jo cirka ligeså realistisk som at få Silkeborg til at stoppe med at sejle.

Viggo Jensen is in the house!

Intet kan stoppe os nu.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13362: 12 Dec 2012, 22:37 »

Men hvad nytter det hvis der stadig er alt for langt mellem snapsene når han skal tilbyde disse kvaliteter til holdet?
Han er nede i en bølgedal nu, men det ændrer ikke på, at han er en fantastisk spiller, som kan præstere kontinuerligt, når han får sin selvtillid tilbage. Det hele bunder i noget mentalt. Nani har tidligere præsteret på et flot niveau i lange perioder. Derfor kan jeg konkludere, at I overdramatiserer Nanis mindre gode periode nu.

verdenskrig
Manager

« Svar #13363: 12 Dec 2012, 22:38 »

Så du synes Nani overall set er en stabil spiller, som man kan forvente præstere på et kontinuerligt niveau over en hel sæson ? Det er i så flad længe siden crazy

Cool

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #13364: 12 Dec 2012, 22:39 »

Han er nede i en bølgedal nu, men det ændrer ikke på, at han er en fantastisk spiller, som kan præstere kontinuerligt, når han får sin selvtillid tilbage. Det hele bunder i noget mentalt. Nani har tidligere præsteret på et flot niveau i lange perioder. Derfor kan jeg konkludere, at I overdramatiserer Nanis mindre gode periode nu.
Wow. Du er godt nok snæversynet, hvis man kan sige noget om Nani, så er det, at han ikke ejer et bundniveau. Når det går dårligt, så er han i frit fald, men når det går godt, så kan han spille rigtigt godt. Lige nu er han decideret pinlig og ligner mest af alt en, som hellere vil tæller dollars end spille kampe.

Sider: 1 ... 889 890 [891] 892 893 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010