home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 888 889 [890] 891 892 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283690 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13335: 12 Dec 2012, 21:55 »

Jakobs kommentar om Podolski formåen ift. at komme på hold i Chelsea og City havde relevans til diskussionen. Alt siden da her mere eller mindre været mundlort.

Find en anden tråd at kaste med mudder i.
Du må du siges at have ret i. Jeg havde heller ikke mere at tilføje.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13336: 12 Dec 2012, 21:59 »

Nani piver ikke mere end så mange andre. Det er sjovt, at du pludselig skal køre det over i en ny diskussion om tudeprinsesser, når diskussionen oprindeligt gik på, om han var en god fodboldspiller. Det siger du, han ikke er, hvilket jeg kun kan grine af.

Hvordan kan du tillade dig at sige, at AR har en lige så god sag som mig? Han har ikke det, der ligner en argumentation for sit elendige postulat.

Dernæst påstår du, at jeg forsøger at provokere dig, - hvem startede? I'm just asking.
Her skyder du dig selv i foden en del gange. Jeg provokerede ingen. Jeg udtrykte mig på en humoristisk måde om Nani som fortalte min mening. Det har intet med provokation at gøre. Det omhandler stadig Nani. Det gør Terry ikke. Det med Anfield Road kan du have som en hjernevrider til i morgen. 

Jeg har lovet, at det nu skal handle om Arsenal, og det er også mest fair.

Anfield Road
Manager

« Svar #13337: 12 Dec 2012, 22:01 »

Aldeles nydelig argumentation.
Mit varemærke  Cool

Jeg kan bare ikke se det formidable ved en fodboldspiller der ikke på nogen måde signalerer at han vil spille fodbold og at han vil vinde. Han slår jo bare ud med armen og bliver sur. Han er da godt nok en humørspiller så det vil noget. Hvis han spillede for Brøndby ville han ikke være en bønne mere værd end Mikkel Thygesen. Han laver bare ikke en skid. Så kan det godt være at han kan jonglere lidt eller lave en fin husmandsfinte, men det hjælper ikke en skid når han fucker det helt op bag efter. Måske han har et fint touch, men han saftedderbankme også vise det hvis han vil erkendes som en god fodboldspiller. Også når han spiller mindre godt.

Forskellen på klasse er bare at rigtige klassespillere formår at hive sig op når det går skidt. Se på Van Persie, Suarez, Vermaelen, Lampard, Ronaldo og jeg kunne blive ved. Når holdet spiller mindre godt, eller når de selv har haft en downperiode så går de bare ind og sætter trumf på med en bundsolid præstation eller et par kasser. Det er klasse og det er det der afholder Nani fra at være helt deroppe.

I øvrigt så elskede jeg Nani da han kom frem i de tidlige år, hvor han virkelig gjorde en forskel og lavede nogen dejlige detaljer. Hans popularitet hos mig nåede nye højder da på han fornemmeste vis assisterede en hvis hollænder i vores dejlige 3-1 sejr. Men siden da er han blevet en rigtig tudeprinsesse og det kan jeg ikke tage. Manden er sindssygt privilegeret, tjener kasse og så ligner han en der tager sit arbejde decideret useriøst. Forkasteligt.

Samme historie med Nasri. Da han spillede hos Arsenal var han jo blandt ligaens bedste, men udviklingen hos ham er desværre gået samme vej som hos Nani.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2012, 22:13 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #13338: 12 Dec 2012, 22:04 »

Hold nu kæft Jakob du smider rundt med de gode citater i dag Grin

Det med Anfield Road kan du have som en hjernevrider til i morgen.

Jeg tror, han sidder derhjemme, hører måske Xanders nye single og græder over at han endnu engang blev tacklet af Tony Hibbert, mens det trommer lidt på vinduerne af regn fra det kolde England. Derimod er jeg sikker på, at i samme sekunder længere oppe nordpå finder du Lee Cattermole ude på en løbetur i minus 7 grader.

Det er forskellen på en stjerne og en elendig spiller.

Du er nået til et punkt, hvor du ikke kan styre dig længere, og derfor prøver du at tirre mig med sådan en kommentar.

verdenskrig
Manager

« Svar #13339: 12 Dec 2012, 22:06 »

I øvrigt så elskede jeg Nani da han kom frem i de tidlige år, hvor han virkelig gjorde en forskel og lavede nogen dejlige detaljer. Hans popularitet hos mig nåede nye højder da på fornemmeste vis assisterede en vi hollænder i vores dejlige 3-1 sejr. Men siden da er han blevet en rigtig tudeprinsesse og det kan jeg ikke tage. Manden er sindssygt privilegeret, tjener kasse og så ligner han en der tager sit arbejde decideret useriøst. Forkasteligt.

Samme historie med Nasri. Da han spillede hos Arsenal var han jo blandt ligaens bedste, men udviklingen hos ham er desværre gået samme vej som hos Nani.

Hold kæft hvor er det godt skrevet. BUM ! Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #13340: 12 Dec 2012, 22:07 »

Nani piver ikke mere end så mange andre. Det er sjovt, at du pludselig skal køre det over i en ny diskussion om tudeprinsesser, når diskussionen oprindeligt gik på, om han var en god fodboldspiller. Det siger du, han ikke er, hvilket jeg kun kan grine af.

Hvordan kan du tillade dig at sige, at AR har en lige så god sag som mig? Han har ikke det, der ligner en argumentation for sit elendige postulat.

Dernæst påstår du, at jeg forsøger at provokere dig, - hvem startede? I'm just asking.
Hvordan kan du sige Nasri er det men Nani ikke er det? Det er jo for vildt? Jeg mener heller ikke Nani er det, men hvis den ene er det så må den anden vel også være det. Man skal naturligvis ikke tage tosserne seriøst når de afskriver dem som spillere der har et  fint touch og er gode i medgang.

verdenskrig
Manager

« Svar #13341: 12 Dec 2012, 22:12 »

Man skal naturligvis ikke tage tosserne seriøst når de afskriver dem som spillere der har et  fint touch og er gode i medgang.

Det er bare lidt problematisk når det faktisk er sandheden. Både Nasri og Nani er overvurderede i min bog, årsagerne har jeg allerede beskrevet flere gange. Nasri kan faktisk let kaldes den franske Joe Cole  Forseglede Læber

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #13342: 12 Dec 2012, 22:13 »

God debat Smiley

Og tak fordi i trods alt holder en sober tone selvom i ikke er enig og aldrig bliver det! Til gengæld har i nogle vilde citater Smiley

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #13343: 12 Dec 2012, 22:14 »

Det er bare lidt problematisk når det faktisk er sandheden. Både Nasri og Nani er overvurderede i min bog, årsagerne har jeg allerede beskrevet flere gange. Nasri kan faktisk let kaldes den franske Joe Cole  Forseglede Læber

Men Joe Cole kan jo gøre alt det samme som Messi, det siger ham der Gerrard i hvert fald. Så egentlig er Nasri den franske Messi? Eller hvordan? Vi har Nasri, vi er mestre pga. af Nasri. Köln havde Podolski, Köln er rykket ned.

Anfield Road
Manager

« Svar #13344: 12 Dec 2012, 22:16 »

Men Joe Cole kan jo gøre alt det samme som Messi, det siger ham der Gerrard i hvert fald. Så egentlig er Nasri den franske Messi? Eller hvordan? Vi har Nasri, vi er mestre pga. af Nasri. Köln havde Podolski, Köln er rykket ned.
Köln havde også Ståle Solbakken på trænerbænken.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #13345: 12 Dec 2012, 22:17 »

Nej i er mestre pga Agüeros mål Wink Det blev scoret mens Nasri stod og plukkede blomster, og satte håret i sit lille medbragte spejl.
Arsenal er gået videre i CL pga Podolski, og han har tilmed lavet turneringens næstflotteste mål( Not a surprise at Nasri ikke kunne føre jer videre der :l ) , og hans landshold når også altid længere end Nasris. BUM !

LU LU LU LUKAS PODOLSKI <3

Cool

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #13346: 12 Dec 2012, 22:19 »

Hvis Podolski var så god, så var i stadig med i COC.

Chamberlain15
Manager

« Svar #13347: 12 Dec 2012, 22:21 »

Du har ret. Det hele er Podolskis skyld. Damn German...

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Anfield Road
Manager

« Svar #13348: 12 Dec 2012, 22:21 »

Fordi han havde scoret på straffe eller hvad tænker du?

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #13349: 12 Dec 2012, 22:21 »

Nej i er mestre pga Agüeros mål Wink Det blev scoret mens Nasri stod og plukkede blomster, og satte håret i sit lille medbragte spejl.
Arsenal er gået videre i CL pga Podolski, og han har tilmed lavet turneringens næstflotteste mål( Not a surprise at Nasri ikke kunne føre jer videre der :l ) , og hans landshold når også altid længere end Nasris. BUM !

LU LU LU LUKAS PODOLSKI <3
Spiller vi uafgjort mod Chelsea var vi aldrig i en position til at vinde mesterskabet. Nasris gyldne mål, efterfulgt af en gylden jubelscene resulterede i at hans hold blev gyldent. Tillykke til Arsenal, de er en stor klub - det er ikke for sjov Wenger ikke ville bytte position med os. CL er deres turnering det har det altid været. Og tillykke til Podolski med hans mange turneringssejre, tager sin mand at vinde med Bayern.

Sider: 1 ... 888 889 [890] 891 892 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010