home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1293 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 887 888 [889] 890 891 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283812 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13320: 12 Dec 2012, 20:50 »

Vi stopper her. Jeg kan virkelig mærke, at jeg bliver irriteret. Det er tydeligt, at det er meget begrænset, hvor meget du har set til vores lille portugiser.
Jeg har desværre set lidt for meget, og nu giver Ferguson mig endelig ret.

verdenskrig
Manager

« Svar #13321: 12 Dec 2012, 21:01 »

Men ikke desto mindre er Jakob inde på noget af det rigtige. Ingen siger jo at Nani ikke er teknisk god. Men når man har rygrad som en regnorm, og har to galakser mellem sit top og bund niveau, så kan det jo være ligemeget om du i to kampe på en sæson kan lave elastiko gennem et helt forsvar. For så ikke at kunne runde Fede Dorrit i de 6 efterfølgende kampe Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13322: 12 Dec 2012, 21:12 »

Men ikke desto mindre er Jakob inde på noget af det rigtige. Ingen siger jo at Nani ikke er teknisk god. Men når man har rygrad som en regnorm, og har to galakser mellem sit top og bund niveau, så kan det jo være ligemeget om du i to kampe på en sæson kan lave elastiko gennem et helt forsvar. For så ikke at kunne runde Fede Dorrit i de 6 efterfølgende kampe Smiley
Det er heller ikke sandheden.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13323: 12 Dec 2012, 21:16 »

Jeg tror, han sidder derhjemme, hører måske Xanders nye single og græder over at han endnu engang blev tacklet af Tony Hibbert, mens det trommer lidt på vinduerne af regn fra det kolde England. Derimod er jeg sikker på, at i samme sekunder længere oppe nordpå finder du Lee Cattermole ude på en løbetur i minus 7 grader.

Det er forskellen på en stjerne og en elendig spiller.

verdenskrig
Manager

« Svar #13324: 12 Dec 2012, 21:16 »

Nej groft sagt. Men hvad tror du da grunden er til at han ikke spiller, og er rygtet væk?
En mand som Ferguson kan da umuligt være tilfreds med en spiller der er så dårlig i modgang og som har så stor forskel på at være klasse og elendig, og som svinger mellem de to niveauer.

Så kan det jo være ligegyldigt hvor stort et temposkift han har, og hvor stort et repetoire af driblinger han har Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13325: 12 Dec 2012, 21:17 »

Jeg erobrer lige vores tråd tilbage, og lukker denne diskussion med følgende ufravigelige sandheder:

- Nani er lort
- Nasri er lort

That is all.

verdenskrig
Manager

« Svar #13326: 12 Dec 2012, 21:17 »

g00n dig kan man altid regne med  Cool  Thumbs Up

Jakob Grin Grin

Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #13327: 12 Dec 2012, 21:19 »

Jeg erobrer lige vores tråd tilbage, og lukker denne diskussion med følgende ufravigelige sandheder:

- Nani er lort
- Nasri er lort

That is all.

Deres navne er i hvert fald noget lort.

Men jeg vil nok sige at Nasri er den største lort, fordi han kommer fra Frankrig. Ingen kan li folk fra Frankrig.

Portugal er fin, så Nani scorer lidt point der.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #13328: 12 Dec 2012, 21:19 »

- Nani er lort
- Nasri er lort

That is all.

Der er vel en grund til at SAF vil bytte Theo med Nani, ikke at jeg kan se den, med hensyn til Theo Wink

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13329: 12 Dec 2012, 21:41 »

Jeg tror, han sidder derhjemme, hører måske Xanders nye single og græder over at han endnu engang blev tacklet af Tony Hibbert, mens det trommer lidt på vinduerne af regn fra det kolde England. Derimod er jeg sikker på, at i samme sekunder længere oppe nordpå finder du Lee Cattermole ude på en løbetur i minus 7 grader.

Det er forskellen på en stjerne og en elendig spiller.
Flot skrevet, Jakob. Terry har forresten stadigvæk mareridt om den aften i Moskva, hvis du husker den?

Du kører denne diskussion helt ud på et sidespor, hvor du tydeligvis tager parti for hårdtarbejdende fodboldspillere, og rakker samtidig ned på spillere, som i din verden er nogle tudeprinsesser. Der hører Nani naturligvis ikke ind under.

Anfield Road
Manager

« Svar #13330: 12 Dec 2012, 21:42 »

Flot skrevet, Jakob. Terry har forresten stadigvæk mareridt om den aften i Moskva, hvis du husker den?

Du kører denne diskussion helt ud på et sidespor, hvor du tydeligvis tager parti for hårdtarbejdende fodboldspillere, og rakker samtidig ned på spillere, som i din verden er nogle tudeprinsesser. Der hører Nani naturligvis ikke ind under.
Og du kører debatten helt af sporet ved at påstå at Nani er en formidabel fodboldspilller.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13331: 12 Dec 2012, 21:43 »

Og du kører debatten helt af sporet ved at påstå at Nani er en formidabel fodboldspilller.
Aldeles nydelig argumentation.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13332: 12 Dec 2012, 21:47 »

Så Nani er ikke en tudeprinsesse? I rest my cast.

Du er nået til et punkt, hvor du ikke kan styre dig længere, og derfor prøver du at tirre mig med sådan en kommentar. At det så også skal gå udover Anfield Road, som har en ligeså god sag som dig, er ikke fair.

Hvis jeg tager parti for hårdtarbejdende fodboldspillere, så tager du også parti for Nani. Nani er en tudeprinsesse, og nogle ting er bare en sandhed. Det er denne, ligesom det er en sandhed, at Zlatan har et kæmpe ego og at Balotelli er et kæmpe problembarn. Sådan er det bare. Du kan diskutere hans evner, men du kan ikke diskutere, om han er en tudeprinsesse eller ej.

ptrN
Manager

« Svar #13333: 12 Dec 2012, 21:51 »

Jakobs kommentar om Podolski formåen ift. at komme på hold i Chelsea og City havde relevans til diskussionen. Alt siden da her mere eller mindre været mundlort.

Find en anden tråd at kaste med mudder i.

welbz is dat guy

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13334: 12 Dec 2012, 21:53 »

Så Nani er ikke en tudeprinsesse? I rest my cast.

Du er nået til et punkt, hvor du ikke kan styre dig længere, og derfor prøver du at tirre mig med sådan en kommentar. At det så også skal gå udover Anfield Road, som har en ligeså god sag som dig, er ikke fair.

Hvis jeg tager parti for hårdtarbejdende fodboldspillere, så tager du også parti for Nani. Nani er en tudeprinsesse, og nogle ting er bare en sandhed. Det er denne, ligesom det er en sandhed, at Zlatan har et kæmpe ego og at Balotelli er et kæmpe problembarn. Sådan er det bare. Du kan diskutere hans evner, men du kan ikke diskutere, om han er en tudeprinsesse eller ej.
Nani piver ikke mere end så mange andre. Det er sjovt, at du pludselig skal køre det over i en ny diskussion om tudeprinsesser, når diskussionen oprindeligt gik på, om han var en god fodboldspiller. Det siger du, han ikke er, hvilket jeg kun kan grine af.

Hvordan kan du tillade dig at sige, at AR har en lige så god sag som mig? Han har ikke det, der ligner en argumentation for sit elendige postulat.

Dernæst påstår du, at jeg forsøger at provokere dig, - hvem startede? I'm just asking.

Sider: 1 ... 887 888 [889] 890 891 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010