home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 932 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 882 883 [884] 885 886 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284074 gange)
Naustratze
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13245: 08 Dec 2012, 18:47 »

Dejlig sejr i dag. Vi skaber dog alt for få chancer og er slet ikke gode nok til at få noget ud af dem. Uden de 2 straffe havde vi ikke scoret, og det er bare ikke godt nok.
Heldigvis stod forsvaret godt i dag, og WBA fik højst 2 chancer... Gad slet ikke tælle dem :p

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13246: 08 Dec 2012, 19:02 »

West Brom havde absolut intet i dag, overraskende nok - deres første skud på mål kom vist efter 85 minutter.

Vi spillede for første gang i lang tid en rigtig fin kamp, og burde have scoret et par stykker mere. Skidt dive af Cazorla ved det første straffe, til gengæld ingen tvivl om nr. 2. Mike Jones var dog helt forfærdelig i dag, med flere fejlkendelser begge veje.

Naustratze
Gæst

« Svar #13247: 08 Dec 2012, 19:05 »

Vi kan ikke klantre dommeren for at være imod os i dag, fik et straffe der ikke skulle have været, og så blev WBA nok snydt for et da Mertesacker brugte armen ved en hovedstødsduel. Tak til Le Ref.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13248: 08 Dec 2012, 19:06 »

Nej, dommeren var skidt til begge sider. Jeg håber at det var første og sidste gang vi ser Cazorla dive. Det skulle nødigt blive til Suarez/Bale/Rooney tilstande.

I øvrigt var det rigtigt at dømme frispark ved Mertes hånd på bolden. WBA spilleren brugte begge arme til at holde ham nede, så der var klart frispark til os før et evt. straffe.

Men dejligt med en sejr, fortjent var den også, selvom vi fik foræret det første straffe. Vi kunne og burde have scoret mindst 3 mål mere.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13249: 08 Dec 2012, 19:09 »

Der var selvfølgelig frispark til Mertesacker, hvilket var grunden til at han overhovedet fik hånden på bolden. Til gengæld var Mertesackers reaktion ganske sjov, da dommeren helt uforståeligt dømmer frispark i en farlig position ude i siden, efter Mertersacker har lavet en fremragende glidende tackling..

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #13250: 08 Dec 2012, 20:13 »

Cazorla laver ikke det decideret dive. Han falder bare let, idet han rent faktisk bliver ramt på venstre fod. Han søger den meget, men det er slet ikke i Bale-kategorien.

Simply Arsenal.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13251: 08 Dec 2012, 21:17 »

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #13252: 08 Dec 2012, 21:22 »

Suarez har også fået frispark for den slags, men sjovt nok skal man hver gang høre på brødrene Hawkins om at Suarez diver Grin..
I er så søde Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13253: 08 Dec 2012, 21:25 »

Suarez har også fået frispark for den slags, men sjovt nok skal man hver gang høre på brødrene Hawkins om at Suarez diver Grin..
I er så søde Kys

Søde skat, Suarez er notorisk diver, og dette var også et dive. Heldigvis var det Cazorlas første og forhåbentlig sidste - ikke just noget man kan sige om nogle af Suarez' 8.000 dives Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #13254: 08 Dec 2012, 21:33 »

Mindes ikke et dive fra Suarez Cool Mindes tilgengæld mange gange hvor han har spillet på minimal kontakt Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13255: 08 Dec 2012, 21:34 »

I er så søde Kys

Jeg forstår ikke helt meningen med dette indlæg...

Vi har jo netop begge sagt at det var et åndssvagt dive, nøjagtig som vi gør hver gang Suarez gør det 3-4 gange pr. kamp Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #13256: 08 Dec 2012, 21:36 »

Misforstod nok bare billedet så crazy Opstemt

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13257: 08 Dec 2012, 21:42 »

Mindes ikke et dive fra Suarez Cool Mindes tilgengæld mange gange hvor han har spillet på minimal kontakt Grin
https://www.youtube.com/v/3pgREH4z0vU

Klart dive, ingen kontakt.

Billedet var nu blot ment som en provokation til debat. I en 90 graders vinkel i forhold til billedet, synes jeg nu tydeligt man kan se at Cazorla ikke bliver ramt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13258: 08 Dec 2012, 21:43 »

Skal ikke kunne udelukke at der var minimal kontakt, men jeg var blevet vanvittig hvis det var blevet dømt mod os.

Naustratze
Gæst

« Svar #13259: 08 Dec 2012, 21:46 »

Tror han bliver snittet med dupperne, men slet ikke nok til at at smide sig. Ville squ også blive sur hvis det skete mod os Opstemt

Sider: 1 ... 882 883 [884] 885 886 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010