home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 875 876 [877] 878 879 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284400 gange)
r-mand
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13140: 31 Okt 2012, 08:09 »

Fremragende comeback igår!

Supra Societatem Nemo

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #13141: 31 Okt 2012, 08:19 »

Genialt comeback, men et nederlag på næsten tenniscifre, samt en bakke æg, til reading havde også været for meget at bære... Desuden tilfredsstillende at leve op til favoritværdigheden samt have en plads i kvartfinalen. Hvem ved, måske kan vi faktisk vinde et trofæ i år?! Smiley

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #13142: 31 Okt 2012, 08:21 »

Hvis vi stiller sådan et hold hvergang, tror jeg næppe vi vinder tuneringen, men rart at se så mange "kommende" stjerner folde sig ud Smiley

Supra Societatem Nemo

ptrN
Manager

« Svar #13143: 31 Okt 2012, 08:28 »

Walcott skal bare have forlænget sin kontrakt, og det skal være nu. Lad ham spille lige hvor han har lyst - så længe han forlænger.

Eisfeld er en kommende megastjerne.

welbz is dat guy

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #13144: 31 Okt 2012, 08:32 »

Walcott skal bare have forlænget sin kontrakt, og det skal være nu. Lad ham spille lige hvor han har lyst - så længe han forlænger.

Eisfeld er en kommende megastjerne.

Helt enig!

Og ja, Eisfield skal nok blive til noget stort en dag.  Smiley

Supra Societatem Nemo

JKJ
Gæst

« Svar #13145: 31 Okt 2012, 17:58 »

Jeg er sgu stadig en smule rystet over i kunne vende det sikre nederlag til en sejr  Shockeret

Jeg så ikke kampen, men så dog målene til 3-4 og 4-4.
Og især ved det sidste mål synes jeg da i den grad i skal sende en stor venlig hilsen til Reading spillerne. Hvad dælen havde de gang i? På det tidspunkt skal hele bussen parkeres foran målet, men i får jo lov til at spille bold ind i feltet og endda også få riposten banket i mål, så den var helt ind (ved godt Walcott's mål var inde), men det må da aldrig ske.

Jeg gik i seng efter dette og var slet ikke i tvivl om i ville vinde på det tidspunkt Wink

Chamberlain15
Manager

« Svar #13146: 31 Okt 2012, 23:49 »

Bradford - Arsenal

Det er vores kvartfinale i COC. Meget dejlig lodtrækning, på trods af at vi ikke fik en hjemmekamp. Vi skal i semi-finalen. Alt andet ville være utroligt ringe.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #13147: 01 Nov 2012, 09:14 »

Vi skal gå hundrede procent efter det trofæ. Alle kan se, at vi ikke vinder ligaen i år(sorry to say), så hellere stille med et hold, der er storfavorit(Uden at stille super-11), end at ryge ud. Det er kun Chelsea, der har en mulighed for at slå os, hvis vi stiller op i super-11.

Men med CHL, PRL(Og kamp om CHL-pladser), er det jo en prioriteringssag. Jeg tørster i hvert fald efter et trofæ. Selv hvis det er et lille et.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13148: 01 Nov 2012, 09:24 »

Det er kun Chelsea, der har en mulighed for at slå os, hvis vi stiller op i super-11.

Det er vist så meget sagt, når vi i ligaen lige har tabt til Norwich...

Du har helt ret i at det er en prioriteringssag, og personligt ser jeg helt klart hellere at vi stiller med et hold á la det mod Reading. Det er en kærkommen lejlighed til at give lidt førsteholdsfodbold til nogle af de unge spillere, og såmænd også de lidt ældre marginalspillere som ellers ikke er meget på banen.

Når det er sagt, så er vi sgu nok storfavoritter mod Bradford uanset hvilket hold vi stiller med...

ptrN
Manager

« Svar #13149: 01 Nov 2012, 09:45 »

Vi skal gå hundrede procent efter det trofæ. Alle kan se, at vi ikke vinder ligaen i år(sorry to say), så hellere stille med et hold, der er storfavorit(Uden at stille super-11), end at ryge ud. Det er kun Chelsea, der har en mulighed for at slå os, hvis vi stiller op i super-11.

Men med CHL, PRL(Og kamp om CHL-pladser), er det jo en prioriteringssag. Jeg tørster i hvert fald efter et trofæ. Selv hvis det er et lille et.
Jeg vil til enhver tid opprioritere en CHL-plads fremfor Capitol-One-Cuppen. Synes det vigtigste er at ende indenfor top 4 og så må vi give reserverne chancer i de forskellige cups.

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager

« Svar #13150: 01 Nov 2012, 11:38 »

Det er altså ondt det der ptrN, jeg synes altså jeg skriver det på en sød måde Grin.. Jeg kunne jo ikke vide at i ville lave århundrets comeback Skuffet

Men er naturligvis helt enig med V-4-E, tror i som klub ville have godt at følelsen af at løfte et trofæ igen, selvom det er Capital One Cup.. Så er den turnering vidst også blevet undervurderet nok Smiley 

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #13151: 01 Nov 2012, 11:47 »

Det er altså ondt det der ptrN, jeg synes altså jeg skriver det på en sød måde Grin.. Jeg kunne jo ikke vide at i ville lave århundrets comeback Skuffet

Men er naturligvis helt enig med V-4-E, tror i som klub ville have godt at følelsen af at løfte et trofæ igen, selvom det er Capital One Cup.. Så er den turnering vidst også blevet undervurderet nok Smiley 
Det gjorde du også helt sikkert. Men jeg lader den nu alligevel stå nogen tid, blot for at en ond, ond person ;-)

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13152: 01 Nov 2012, 12:59 »

Vi skal helt sikkert prioritere ligaen højest - vi skal simpelthen i top 3 igen, og så må CL, FA Cuppen og Liga Cuppen blive prioriteret i den række følge derefter. Vi har været heldige med at topholdene er blevet slået ud (bortset fra Chelsea), så vejen til liga cuppen er egentlig forholdsvis nem. Vi tabte mod Birmingham i finalen for to år siden (freak accident) og man kunne sagtens forestille sig at vi kunne nå langt igen i år. Vi kommer selvfølgelig til at stille med et reservespækket mandskab i fremtiden også, men med folk som Gnabry, Eisfeld og Chamakh ( Grin), er det nu heller ikke et svagt hold vi stiller med. Det er fint at få de unge stortalenter afprøvet på en lidt større scene, og så stiller vi måske en smule stærkere mod Chelsea, hvis vi møder dem.

Bradford er et hold vi SKAL slå - og så er vi kun to sejre fra en pokal.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13153: 03 Nov 2012, 12:34 »

Åh ja. Det er hadets dag! Vi tager ind til det klammeste stadion i England og møder de ulækreste spillere. Ja, det er United vi skal spille imod. Lad os lige tage en startopstilling. Vi mangler Fabianski, Szczesny, Oxen, Gervinho, Gibbs, Diaby, Rosicky, Frimpong og derfor bliver opstillingen nok således:

Szczesny
Sagna  Mertesacker  Verminator  Santos
Arteta
Wilshere  Cazorla
Ramsey              Poldi
Giroud

Jeg forventer lidt at Ramsey tager højre wing for at have en lidt defensiv wing og samtidig mangler Gervinho og Oxen mens Walcott jo fik 120 minutter i tirsdags. I front spiller Giroud og det er vigtigt at han får fastholdt den gode form, og smækket en kasse ind. Jeg håber at Poldi begynder at vise lidt mere af det spil fra de første par kampe og så må Cazorla også gerne finde lidt magi frem. Vores midtbane er for en gangs skyld stærkere end Uniteds, men den venstre back plads må siges at være vores svageste punkt. Det bliver en tæt kamp, men jeg har ikke en god fornemmelse. Jeg vil være fint tilfreds med et enkelt point i dag.

Ah ja, og hvis du bor i Aalborg, så kom ind og se kampen på O'Leary med Søgaard, Riis og jeg.

EDIT: Og så er der i øvrigt rygter om at Van Persie ikke er med for United, men det tror jeg nu ikke helt på.
« Seneste Redigering: 03 Nov 2012, 12:36 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13154: 03 Nov 2012, 12:38 »

*Mannone Wink

Sider: 1 ... 875 876 [877] 878 879 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010