home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 869 870 [871] 872 873 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284616 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13050: 26 Sep 2012, 18:40 »

Jeg har større fidus til Giroud end nogen af de to andre. Giroud er bedre på alle punkterne end de to andre, og så er han eminent i sine løb. Hans løb i forhold til at gøre plads til Poldi har været geniale, og jeg er sikker på at vi komme til at se nogle geniale løb til hans egen fordel inden længe.

Præcis - derfor er argumentet med hensyn til, at Bendtner og Cornelius er samme spillere ugyldigt. Hvis Cornelius, eller Giroud for that sake, er gode nok, bliver de en succes. Jeg har så min tvivl med hensyn til Giroud, men det er så en helt anden side af sagen. 

ptrN
Manager

« Svar #13051: 26 Sep 2012, 18:41 »

Præcis - derfor er argumentet med hensyn til, at Bendtner og Cornelius er samme spillere ugyldigt. Hvis Cornelius, eller Giroud for that sake, er gode nok, bliver de en succes. Jeg har så min tvivl med hensyn til Giroud, men det er så en helt anden side af sagen. 
Hvorfor er argumentet for at de er samme type spiller ugyldigt?

welbz is dat guy

Naustratze
Gæst

« Svar #13052: 26 Sep 2012, 18:42 »

Giroud må da gerne lige banke et hattrick ind i aften, eller bare en enkelt ville da også være fint. Så man kan slippe for alle "Han er et kæmpe flop!" haterne.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13053: 26 Sep 2012, 18:45 »

"Bendtner blev ikke nogen synderlig succes i Arsenal. Hvorfor skulle Cornelius så? De er samme type". Giroud er samme type. Derfor kan man ikke rigtigt afskrive Cornelius på baggrund af, at han er samme type som Bendtner, mens du på den anden side siger, at Giroud bliver en succes. Så handler det vel mere om talent (som jeg mener Cornelius har MASSER af, ikke spiltype.

ptrN
Manager

« Svar #13054: 26 Sep 2012, 18:47 »

"Bendtner blev ikke nogen synderlig succes i Arsenal. Hvorfor skulle Cornelius så? De er samme type". Giroud er samme type. Derfor kan man ikke rigtigt afskrive Cornelius på baggrund af, at han er samme type som Bendtner, mens du på den anden side siger, at Giroud bliver en succes. Så handler det vel mere om talent (som jeg mener Cornelius har MASSER af, ikke spiltype.
Okay så lad mig omformulere det så du kan forstå det. Jeg tror ikke Cornelius bliver synderligt meget bedre (hvis overhovedet) end Bendtner. Jeg mener tilgengæld at Giroud er bedre end de begge er/bliver.

Derudover mener jeg at Giroud's evne til at være på det rigtige sted, er noget der gør han bliver en større succes end f.eks. Bendtner.

welbz is dat guy

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13055: 26 Sep 2012, 18:56 »

Okay så lad mig omformulere det så du kan forstå det. Jeg tror ikke Cornelius bliver synderligt meget bedre (hvis overhovedet) end Bendtner. Jeg mener tilgengæld at Giroud er bedre end de begge er/bliver.

Derudover mener jeg at Giroud's evne til at være på det rigtige sted, er noget der gør han bliver en større succes end f.eks. Bendtner.

Jeg kan sagtens forstå, hvad du siger. Jeg er bare ikke enig i, som du sagde tidligere, at det er givet, Cornelius ikke bliver en succes, fordi han er samme spilletype som Bendtner, når du på samme tidspunkt siger, at Giroud bliver en succes. Kan du se min pointe?

Og ja, Giroud er bedre for Arsenal end Bendtner. Det tror jeg ikke, der kan herske så meget tvivl om, selvom han virkeligt ikke har startet ret godt.

ptrN
Manager

« Svar #13056: 26 Sep 2012, 19:08 »

Jeg kan sagtens forstå, hvad du siger. Jeg er bare ikke enig i, som du sagde tidligere, at det er givet, Cornelius ikke bliver en succes, fordi han er samme spilletype som Bendtner, når du på samme tidspunkt siger, at Giroud bliver en succes. Kan du se min pointe?

Og ja, Giroud er bedre for Arsenal end Bendtner. Det tror jeg ikke, der kan herske så meget tvivl om, selvom han virkeligt ikke har startet ret godt.
Jeg mener ikke Cornelius har et større talent end Bendtner, det mener jeg Giroud har (og er). Derfor mener jeg at Giroud bliver en større succes end Bendtner er/var og Cornelius ville blive.

Længere er den ikke.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13057: 26 Sep 2012, 19:33 »

Forhelvede også. Havde håbet på Eisfeld. Havde også gerne set Gnabry spillede, men han er ikke engang udtaget(?).

Gnabry er skam med i truppen.

ptrN
Manager

« Svar #13058: 26 Sep 2012, 19:39 »

Gnabry er skam med i truppen.
Så må vi håbe han får noget spilletid.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13059: 27 Sep 2012, 09:09 »

Mål fra kampen i går (ikke ligefrem HD, selvom videoen reklamerer med det...) - de er sgu ganske gode allesammen:

http://www.youtube.com/v/ZMYmWy-9nVE

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13060: 27 Sep 2012, 09:22 »

Meget flotte mål allesammen. Specielt Walcotts sidste var en lækkerbisken! Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13061: 27 Sep 2012, 10:23 »

Bedre kvali:

http://www.101greatgoals.com/goals/england/arsenal-smash-6-past-coventry-in-the-capital-one-cup/

Jeg synes Arshavins mål er det bedste. Fremragende teknik han viser der - han kan åbenbart endnu!

søhest
Lilleputspiller
*

« Svar #13062: 27 Sep 2012, 11:10 »

Synes nu personligt at Chamberlain's mål er det bedste i kampen  Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #13063: 27 Sep 2012, 13:16 »

http://www.youtube.com/v/AUVIcZif34o&feature=youtu.be God lang video fra kampen Smiley

Oxlades mål er fremragende, genialt sparket ind! Lidt ringe at Djourou ikke får headet bolden i mål på sin mega chance, men ellers en rigtig god kamp!

Naustratze
Gæst

« Svar #13064: 29 Sep 2012, 13:19 »

Så er det topbrag igen, mod et stærkt spillende Chelsea. Det bliver en god kamp tror jeg, som meget vel kan gå hen og blive uafgjort! Ville gerne have set Szcz tilbage, men skader er vi desværre alt for ofte ramt af.

Starting XI to play Chelsea: Mannone, Jenkinson, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Ramsey, Gervinho, Podolski.

Subs; Martinez, Santos, Mertesacker, Djourou, Walcott, Oxlade-Chamberlain, Giroud.
« Seneste Redigering: 29 Sep 2012, 13:21 af Naustratze » Logged

Sider: 1 ... 869 870 [871] 872 873 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010