home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 856 857 [858] 859 860 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285259 gange)
Naustratze
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12855: 31 Aug 2012, 22:56 »

Ved godt at Arsenal ikke køber nogen, men så lige det her rygte:

Strong rumours now saying that Arsenal have reached an agreement for Wesley Sneijder. He wants Champions League football. I know there's a very small chance, but let's keep our fingers crossed. 1 hour to go.

Det kunne da være så vildt hvis vi hentede Sneijder Opstemt

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #12856: 31 Aug 2012, 22:58 »

Det må helt sikkert være en and. Men Sneijder er nu ellers en helt fantastisk spiller!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12857: 31 Aug 2012, 22:59 »

Hæhæ.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #12858: 31 Aug 2012, 23:02 »

Find mobilen frem, g00n, det er nu det sker Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12859: 31 Aug 2012, 23:03 »

Jeg har næsten allerede skrevet en kladde Tunge

PhilipFlink
Manager

« Svar #12860: 01 Sep 2012, 00:03 »

Skuffende .. Skuffet .. Alt .. Lort ...

Vi skal dog stadig tænke på at vi i det mindste fik hentet 3 spillere i vinduet ..

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #12861: 01 Sep 2012, 00:06 »

Havde ellers håbet på at se Yann M'villa i Arsenal trøjen!

Supra Societatem Nemo

Chamberlain15
Manager

« Svar #12862: 01 Sep 2012, 00:18 »

"Transfer deadline day as an Arsenal fan is like sitting in detention and watching all the other kids play in the playground..."

- Og det bliver så endnu en trofæløs sæson, frygter jeg...

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Badefar
Manager

« Svar #12863: 01 Sep 2012, 00:20 »

Lidt skuffende vi ikke får en erstatning for Song, men det er nu engang vores lod at vi må nøjes af økonomiske hensyn. Det er nu trods alt langt bedre end sidste sommer, hvor det virkede som om at Wenger købte helt ukritisk ind i panik til sidst. Udover Cazorla er jeg dog stadig ikke særligt imponeret over det her vindue og det virker som om at vi nok en gang ikke formår at flytte os synderligt fremad.

Naustratze
Gæst

« Svar #12864: 01 Sep 2012, 00:25 »

Hvis Diaby kan holde sig skadesfri, og Wilshere, tjaa det samme, tror jeg at det kan gå. Dog tror jeg ikke på at Diaby bliver en ny verdensstjerne, så havde da gerne set M´Vila, maybe next year. Giroud og Podolski vil jeg lige give lidt mere tid før jeg bedømmer, men hold da op Cazorla spiller godt!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12865: 01 Sep 2012, 12:46 »

Det var dog en lidt nedern besked at få fra g00n, især når jeg havde checket min telefon i løbet af aftenen i håb om at der var nyt. Men her til morgen er det lidt en 'meh' følelse man sidder med. Jeg ville virkelig gerne have set en signing til midtbanen og en til angrebet, men hvad der tydede på at vi endelig havde ændret vores transferpolitik og faktisk forstærkede holdet mod en mindre underskud, endte i hvad der sker hver sæson. Et par erstatninger for spiller vi har solgt, og så heller ikke mere. Som der bliver sagt, er det utroligt vigtigt nu at folk som Diaby, Wilshere og især Arteta og Cazorla holder sig skadesfri. Et hold uden de to ville være nedrykningstruet. Ja ja, overdrivelse fremmer forståelsen, men det ser sådan lidt risky ud. Men lad os nu se. Det kan jo være at vi begynder at kunne spille sammen og eksploderer i et målorgie. Helst mod Liverpool til at starte på Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #12866: 01 Sep 2012, 21:10 »

Har folk glemt den positive side af transfersvinduet? Wenger har jo, trods alt, formået at få en netprofit på ca. £10.5 millioner. Jeg ved ikke hvad i kalder det, men jeg vil karakterisere det som god business.

Og skønt at der røg 13 spillere ud og kun 4 spillere ind, vil jeg våve at påstå at truppen stadig har bredde. Hvor Arsenal synes svagest breddemæssigt, må være i angrebet og på venstre back. Og grunden til at netop disse pladser ikke er blevet forbedret, må være potentialet som ses i klubbens ungdomsspillere. Selvom at Wenger har bevæget sig stille og roligt væk fra sit "project youth", ser man ham ikke købe ind som fx Chelsea, der via sine mange indkøb presser ungdomsspillerne væk. Og for det burde vi takke ham, ellers havde vi ikke oplevet spillere som Cesc, Wilshere, Chamberlain m.f. blomstre...

Nå... Scousers i morgen. Lad os nu se noget af den efterspurgte kvalitet, som vi VED der er at finde i truppen...

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12867: 01 Sep 2012, 21:19 »

Har folk glemt den positive side af transfersvinduet? Wenger har jo, trods alt, formået at få en netprofit på ca. £10.5 millioner. Jeg ved ikke hvad i kalder det, men jeg vil karakterisere det som god business.

Og skønt at der røg 13 spillere ud og kun 4 spillere ind, vil jeg våve at påstå at truppen stadig har bredde. Hvor Arsenal synes svagest breddemæssigt, må være i angrebet og på venstre back. Og grunden til at netop disse pladser ikke er blevet forbedret, må være potentialet som ses i klubbens ungdomsspillere. Selvom at Wenger har bevæget sig stille og roligt væk fra sit "project youth", ser man ham ikke købe ind som fx Chelsea, der via sine mange indkøb presser ungdomsspillerne væk. Og for det burde vi takke ham, ellers havde vi ikke oplevet spillere som Cesc, Wilshere, Chamberlain m.f. blomstre...

Nå... Scousers i morgen. Lad os nu se noget af den efterspurgte kvalitet, som vi VED der er at finde i truppen...

Chamberlain var et indkøb til over 100 mio? Smiley

Manchester United

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #12868: 01 Sep 2012, 21:22 »

Sir Chesney er ikke klar til imorgen så det bliver Don Vito der har målet

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #12869: 01 Sep 2012, 21:28 »

Chamberlain var et indkøb til over 100 mio? Smiley

Det har du selvfølgelig ret i, skønt det nok nærmere var omkring de £7.5 mil. Men så hiver jeg da bare Ashley Cole op som et andet pragteksemplar af en "homegrown" spiller. Min pointe, som du forhåbentlig kan tyde, er at Wenger og Arsenal giver ungdomsspillerne plads og tid, modsat andre klubber.

Sider: 1 ... 856 857 [858] 859 860 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010