home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 844 845 [846] 847 848 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285718 gange)
r-mand
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12675: 22 Aug 2012, 10:59 »

Jeg synes i øvrigt også at Podolski skal spille venstrekanten og så Giroud helt fremme.

Det lyder meget godt med Podolski på venstre, så må han rotere med Gervinho engang imellem. Smiley

Havde dog stadig håbet på vi havde fået fat på en Edison Cavani istedet for Oliver Giroud. Han ville nok være væsenligt dyre, men mener han har mere kvalitet end Giroud, og derfor en perfekt erstatning for RVP.

Nu ser det desværre ud til rivalerne fra Chelsea napper ham istedet.  Forlegen

Supra Societatem Nemo

SørenA
Gæst

« Svar #12676: 22 Aug 2012, 10:59 »

Well, nu startede han da alene i front i sæsonens første kamp...

Jeg synes i øvrigt også at Podolski skal spille venstrekanten og så Giroud helt fremme.

PS: Jeg håber i øvrigt ikke at det er nogen herinde fra som hedder 'Musarsenal' inde på arsenaldebat.dk... Holy crap.

Gjorde Chamakh ikke også det i hans første kamp - hvor han endda scorede (!)?

ptrN
Manager

« Svar #12677: 22 Aug 2012, 11:00 »

Jeg har allerede nu slået fast at Giroud er den nye Chamakh.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12678: 22 Aug 2012, 11:09 »

Gjorde Chamakh ikke også det i hans første kamp - hvor han endda scorede (!)?

Ved ikke helt hvad du vil sige med det... Du påstod at Wenger åbenbart mener at Podolski skal spille på kanten, hvorefter jeg svarede at han da spillede i front i den eneste kamp vi har spillet so far.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12679: 22 Aug 2012, 11:15 »

Havde dog stadig håbet på vi havde fået fat på en Edison Cavani istedet for Oliver Giroud. Han ville nok være væsenligt dyre, men mener han har mere kvalitet end Giroud, og derfor en perfekt erstatning for RVP.

Nu ser det desværre ud til rivalerne fra Chelsea napper ham istedet.  Forlegen

Jeg ser i øvrigt stadig gerne at vi snupper en klasseangriber inden vinduet lukker, så vi har følgende til de forreste 3 pladser:

Venstre - Podolski/Gervinho
Centralt - Giroud/ny angriber
Højre - Walcott/Chamberlain

På trods af at Wenger har udtalt at vi kigger på en midterforsvarer og en forsvarsspiller, tror jeg nu også vi kigger på angribere. Det tyder det i hvert fald på, hvis man skal tro historien om at vi var tæt på Mirallas, samt at vi har været efter Niang.

SørenA
Gæst

« Svar #12680: 22 Aug 2012, 11:21 »

Ved ikke helt hvad du vil sige med det... Du påstod at Wenger åbenbart mener at Podolski skal spille på kanten, hvorefter jeg svarede at han da spillede i front i den eneste kamp vi har spillet so far.

Sorry - vi var vist ikke lige på bølgelængde.
Det jeg ville frem til var egentlig bare at jeg synes han flakkede ret meget (lå meget ude til venstre), altså Podolski - og at da Giroud kom ind var han bare forfærdelig ring Smiley

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #12681: 22 Aug 2012, 11:22 »

Mener bare Mbaye Niang ville være for ung, så heller en med lidt mere erfaring, og gerne lidt PL erfaring måske.
kan ikke lige komme på et navn, men er sikker på Arsenal har nogen i kikkerten! Smiley

Supra Societatem Nemo

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12682: 22 Aug 2012, 11:36 »

Sorry - vi var vist ikke lige på bølgelængde.
Det jeg ville frem til var egentlig bare at jeg synes han flakkede ret meget (lå meget ude til venstre), altså Podolski - og at da Giroud kom ind var han bare forfærdelig ring Smiley

Alright, men er det ikke temmelig snæversynet at bedømme to nyindkøb på hhv. 70 og 20 minutters spil? Selv Henry brugte ½ år på at tilpasse sig ligaen.

SørenA
Gæst

« Svar #12683: 22 Aug 2012, 11:40 »

Alright, men er det ikke temmelig snæversynet at bedømme to nyindkøb på hhv. 70 og 20 minutters spil? Selv Henry brugte ½ år på at tilpasse sig ligaen.

100 % det er! Jeg har intet problem med Podolski, han "plejer" at være garant for mål, oplæg og solidt arbejde!

Jeg havde på forhånd udtrykt mig skeptisk overfor Giroud - hver eneste gang jeg har set ham, både en den franske liga, til EM og i pre-season, synes jeg bare ikke han har niveauet!

Sådan synes jeg alligevel ikke det var med Henry, Bergkamp, eller Anelka for den sags skyld - man kunne se at de kunne noget!

Szczesny
Manager

« Svar #12684: 22 Aug 2012, 12:24 »

Is på. Pires blev også kaldt for et fejlkøb det første halve år han var i klubben. Der er masser af eksempler på at spillere lige skal falde til.

Synes nu ikke Giroud var så ringe i lørdags, udover den afbrænder, men selv der laver han et godt løb, der sætter forsvaret fuldstændigt.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SørenA
Gæst

« Svar #12685: 22 Aug 2012, 12:26 »

Is på. Pires blev også kaldt for et fejlkøb det første halve år han var i klubben. Der er masser af eksempler på at spillere lige skal falde til.

Synes nu ikke Giroud var så ringe i lørdags, udover den afbrænder, men selv der laver han et godt løb, der sætter forsvaret fuldstændigt.

Jeg ser da virkelig gerne at jeg tager fejl, og i så fald skal jeg nok være den første til at indrømme det, jeg har bare en utrolig dårlig fornemmelse, ligesom med Chamakh Smiley

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #12686: 22 Aug 2012, 12:28 »

Oliver Giroud skal nok finde sig til rette i England, det kun et spørgsmål om tid før han score sit første mål for Arsenal! Smiley

Supra Societatem Nemo

Szczesny
Manager

« Svar #12687: 22 Aug 2012, 12:55 »

Jeg ser da virkelig gerne at jeg tager fejl, og i så fald skal jeg nok være den første til at indrømme det, jeg har bare en utrolig dårlig fornemmelse, ligesom med Chamakh Smiley

Det eneste de to har til fælles er at de er hentet i Frankrig, og er gode med låget. Og så din fornemmelse, selvfølgelig. Vi håber vel alle at du tager fejl Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12688: 22 Aug 2012, 13:07 »

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Giroud bliver en succes. Med sin fantastiske krop og dashing good looks, kan han umuligt fejle på en pretty-boy måde som Chamakh.

Derudover har han vist at han kan tage de rigtige løb og komme i de rigtige positioner. Han skal bare lige ramme målet, men det er da i hvert fald noget han kan.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

alek9000
Manager

« Svar #12689: 22 Aug 2012, 13:33 »

Ja, er heller ikke så bekymret angående Giroud. Er dog lidt mere skeptisk over for Prinsen. Han sparker som en hest, men han har nogle tekniske problemer.

Sider: 1 ... 844 845 [846] 847 848 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010