home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 950 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 843 844 [845] 846 847 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285816 gange)
ptrN
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12660: 21 Aug 2012, 16:32 »

Jeg ville heller ikke brokke mig voldsomt over en købsklausul på £14mio for Sahin. Det er jo trods alt en klausul og ikke et køb. Men okay, Wenger er jo købmand, så han vil prøve at forhandle den et par pund ned.. Så længe det ikke får handlen til at gå i vasken.

£10mio ville være fantastisk for Arshavin!
Det er nok Euro, men det er stadig en god pris.

welbz is dat guy

alek9000
Manager

« Svar #12661: 21 Aug 2012, 17:07 »

Skal vi så have endnu en offensiv DM? Eller hvordan har du tænkt dig han skulle bruges?
Selvfølgelig som defensiv midtbane helst. Han ville passe perfekt som den fysiske modsætning til Arteta og Cazorla samtidig med, at han sagtens kan spille fodbold i de små rum.

Vi så jo i går, hvordan han kan tilføre en ekstra dimension til vores spil ved at agere targetman. Vi har tit manglet et hovedstødsstærkt alternativ til Persie, når vi ikke har kunnet trylle os forbi modstandernes ankler i de døende slutminutter. Men drømmen forbliver sikkert bare en drøm.

ptrN
Manager

« Svar #12662: 21 Aug 2012, 17:48 »

Selvfølgelig som defensiv midtbane helst. Han ville passe perfekt som den fysiske modsætning til Arteta og Cazorla samtidig med, at han sagtens kan spille fodbold i de små rum.

Vi så jo i går, hvordan han kan tilføre en ekstra dimension til vores spil ved at agere targetman. Vi har tit manglet et hovedstødsstærkt alternativ til Persie, når vi ikke har kunnet trylle os forbi modstandernes ankler i de døende slutminutter. Men drømmen forbliver sikkert bare en drøm.
Jeg er med på den vogn.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12663: 21 Aug 2012, 20:50 »

Meget fedt at 'Zef Kolombi' trender på Twitter som ny Arsenal-signing. Det er så åbenbart en eller anden albansk maler som en tosse har fundet på at skrive rygter om. Ved ikke om det har noget med FourFourTom (som generelt er en tosse) at gøre, men der er da gang i den på wiki-siden for Kolombi:

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12664: 22 Aug 2012, 08:40 »

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #12665: 22 Aug 2012, 08:57 »

Supra Societatem Nemo

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12666: 22 Aug 2012, 10:01 »

Det kan give op til 2 år i fængsel, men ja, mon ikke han slipper lidt billigere. Håber bare at han undgår fængselstid... Der ville han da være prime meat for de andre indsatte Opstemt

Og jer der er så opsat på at vi skal hente en ny DM, og mener at det ville være 'hjernedødt' ikke at gøre det, så foreslår jeg at I læser dagens arseblog.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #12667: 22 Aug 2012, 10:03 »

Håber stadig på en mand som Yann M'Villa slutter sig til vores elskede klub Smiley

Supra Societatem Nemo

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #12668: 22 Aug 2012, 10:07 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=95879 - Santi Cazorla skulle have anbefalet Arsenal at købe Jesus Navas.
Hvis nu det værste skulle ske, nemlig at Theo Walcott ikke skulle ville forlænge, syntes jeg det ville være en "god" erstatning. Smiley

Supra Societatem Nemo

ptrN
Manager

« Svar #12669: 22 Aug 2012, 10:20 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=95879 - Santi Cazorla skulle have anbefalet Arsenal at købe Jesus Navas.
Hvis nu det værste skulle ske, nemlig at Theo Walcott ikke skulle ville forlænge, syntes jeg det ville være en "god" erstatning. Smiley
Navas er no-go. Han har hjemve, så han kommer ikke til at fungere udenfor Spanien.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12670: 22 Aug 2012, 10:25 »

Frabeder mig venligst Jesus Navas. Han er vel ikke meget bedre end Walcott, og selv uden hans notoriske hjemve tvivler jeg på at han ville klare sig fantastisk i en fysisk liga som Premier League.

Hvis Walcott forlænger er det sidste vi har brug for da også endnu en fløjspiller.

SørenA
Gæst

« Svar #12671: 22 Aug 2012, 10:41 »

Jamen er der overhovedet nogen der vil have Walcott?

Jovist, han er hurtig, og scorede da også et par mål sidste år - men han har jo teknik, og slår indlæg som en serie 6 spiller!
Ham synes jeg sagtens vi kan undvære. Kæmpepanden, Oxen og Santi kan jo sagtens spille hans plads.

Til gengæld mangler vi en mand der kan sparke den i kassen! Jeg har allerede nu slået fast at Giroud er den nye Chamakh, og Arsene synes åbenbart at Lukas skal spille på venstrekanten!

Lige angående den defensive midtbane, så skal man nok se det i lyset af den måde vi gerne vil spille på, med to centrale og en offensiv, for min skyld kan den sagtens hedde Arteta/Diaby/Ramsey på de 2 centrale indtil Wilshere (<3) kommer tilbage fra sin skade!

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #12672: 22 Aug 2012, 10:42 »

Jeg tillod mig også at sige, hvis han ikke forlænger Smiley
Arsenal har jo sagt han snart skal beslutte sig, hvorfor de presser på og håber han beslutter sig inden transfermarkedet lukker.

Men vi har jo også nok fløjspillere i klubben vil jeg mene.

Supra Societatem Nemo

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #12673: 22 Aug 2012, 10:44 »

Jamen er der overhovedet nogen der vil have Walcott?

Mener at have hørt Liverpool og Inter skulle være interesseret. Men håber personligt han forlænger!
Han er ikke en judas type, som RVP!  Smiley

Supra Societatem Nemo

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12674: 22 Aug 2012, 10:52 »

Jeg har allerede nu slået fast at Giroud er den nye Chamakh, og Arsene synes åbenbart at Lukas skal spille på venstrekanten!

Well, nu startede han da alene i front i sæsonens første kamp...

Jeg synes i øvrigt også at Podolski skal spille venstrekanten og så Giroud helt fremme.

PS: Jeg håber i øvrigt ikke at det er nogen herinde fra som hedder 'Musarsenal' inde på arsenaldebat.dk... Holy crap.

Sider: 1 ... 843 844 [845] 846 847 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010