home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 861 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 841 842 [843] 844 845 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285908 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12630: 20 Aug 2012, 14:41 »

Well, vi køber jo heller ikke Sahin Wink

Hans præcise ord var så "bring in a midfielder", så det kunne lige så godt være lån. Beklager at jeg omformulerede det.. Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12631: 20 Aug 2012, 15:26 »

Det her er nok et af de fedeste rygter indtil videre denne sommer:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/tottenham-want-marouane-chamakh-from-arsenal-1269515

Hvis det skulle ske, er jeg selvfølgelig ikke i tvivl om at han bomber for vildt, men alligevel...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12632: 20 Aug 2012, 15:54 »

Altid noget at han så ikke ville kunne spille mod os, hvis vi lånte ham ud, for han ville helt sikkert smide sig til 3 straffe mod os - ud over de 2 som Bale forsøger at dive sig til.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12633: 20 Aug 2012, 17:01 »

Lol at hente Sahin i stedet for Vila. Hvem skal spille defensivt? Diaby? Hvis Arteta skal spille positionen, tror jeg, at vi bliver løbet over på den lange bane, da vi ikke længere af har Song. Elendigt

PhilipFlink
Manager

« Svar #12634: 20 Aug 2012, 17:03 »

Lol at hente Sahin i stedet for Vila. Hvem skal spille defensivt? Diaby? Hvis Arteta skal spille positionen, tror jeg, at vi bliver løbet over på den lange bane, da vi ikke længere af har Song. Elendigt

Ingen siger det er sikkrt..

Sad lige og skrev med en om Sahin.. Kan det virkelig passe at Wenger kun henter Sahin ind for 1 sæson? Kan virkelig ikke se hvorfor han skulle leje ham, også sende ham videre til Real.. Jeg kan næsten kun se denne handel som "rigtig/god", hvis Wenger har fået lavet en eller anden købs klausul .. ellers synes jeg faktisk ikke helt jeg kan forstå at man lejer Sahin Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12635: 20 Aug 2012, 17:03 »

Det er hjernedødt

Manchester United

Naustratze
Gæst

« Svar #12636: 20 Aug 2012, 17:04 »

Det er helt klart til grin, håber ikke Wenger gør alvor af det.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12637: 20 Aug 2012, 17:06 »

Det er hjernedødt

HJERNEDØDT. Lad os sælge Cesc, Nasri, RVP og Nasri og hente Sahin på lån, som vi bagefter har fået en masse god spilletid sender tilbage til Madrid - i øvrigt lige i stedet for at hente den spiller, som vi desperat har brug for på midtbanen i stedet for Song

PhilipFlink
Manager

« Svar #12638: 20 Aug 2012, 17:09 »

Jamie Dalton ‏@JamieDalton82
Drerossi says 3 offers for M'Vila. Zenit, Spurs and a mystery team. #pleasedontaskmemysteryteamasidontknowbutisupposeitcouldbearsenal

Szczesny
Manager

« Svar #12639: 20 Aug 2012, 17:15 »

HJERNEDØDT. Lad os sælge Cesc, Nasri, RVP og Nasri og hente Sahin på lån, som vi bagefter har fået en masse god spilletid sender tilbage til Madrid - i øvrigt lige i stedet for at hente den spiller, som vi desperat har brug for på midtbanen i stedet for Song

Inden vi kalder folk for hjernedøde, så skulle vi måske lige lade transfervinduet smække i, og lade dine profetier mht spillerkøb og -salg gå i opfyldelse.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #12640: 20 Aug 2012, 17:19 »

Jamie Dalton ‏@JamieDalton82
Drerossi says 3 offers for M'Vila. Zenit, Spurs and a mystery team. #pleasedontaskmemysteryteamasidontknowbutisupposeitcouldbearsenal

Dat hashtag  crazy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12641: 20 Aug 2012, 17:25 »

Planen skulle være at vi ikke spiller med en decideret defensiv midtbanespiller, men i stedet to spillere som binder midtbanen sammen med forsvaret, og så en kreativ offensiv midt. En startopstilling ville derfor være:

Szczesny
Sagna  Koscielny  Vermaelen  Gibbs
Arteta  Sahin
Walcott    Cazorla    Gervinho
Podolski

F.eks.... Arsene knows, som man siger.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12642: 20 Aug 2012, 17:47 »

Altså, sådan spillede vi vel også sidste år, men det bliver svært, når man ikke har en, som kan sætte sig mere igennem end Arteta og Sahin rent fysisk tror jeg.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12643: 20 Aug 2012, 17:51 »

Man kan så vende den om og sige at uden Song er der ikke så meget behov for at have en til at sætte sig igennem efter hans udisciplinerede fejl Wink. Arteta, Sahin og Wilshere er alle 3 rigtig gode balancespillere, og med to af dem på banen og en kreatør, er jeg ikke så bange for det defensive, som man måske kunne forestille sig.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12644: 20 Aug 2012, 17:56 »

Du kan have ret og jeg kan tage fejl.. det må jeg vel bare håbe  Thumbs Up. Holder dog fast ved, at det bliver svært at spille mod United, Chelsea og City og top-8 away med sådan en konstellation..

Sider: 1 ... 841 842 [843] 844 845 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010