home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 1371 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 835 836 [837] 838 839 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286209 gange)
Seller95
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12540: 18 Aug 2012, 22:08 »

Llorente er naturligvis ønsketænkning, og jeg ville blive ganske overrasket (og overlykkelig!) hvis det alligevel skulle ske.

Det ville jeg også. Manden er pure class.

Arsenal <3

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #12541: 18 Aug 2012, 22:13 »

Du fik svar på det du skrev. Du skrev han end ikke var i stand til at gennemføre de mest simple afleveringer, hvilket vi kan se er forkert.

Det kan vi ikke se, det kan du se, fordi du vælger at se på statistik alene.
Du burde se manden spille, så tvivler jeg dybt seriøst på, at du ikke ville kunne genkende min kritik af manden.  Smiley

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

ptrN
Manager

« Svar #12542: 18 Aug 2012, 23:09 »

Det kan vi ikke se, det kan du se, fordi du vælger at se på statistik alene.
Du burde se manden spille, så tvivler jeg dybt seriøst på, at du ikke ville kunne genkende min kritik af manden.  Smiley
Per gjorde det fremragende i dag.

welbz is dat guy

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #12543: 18 Aug 2012, 23:37 »

Utroligt vi holder nullet i dag og de 2 spillere der for mest kritik er forsvarspiller, hvad er det folk forventer af vores forsvar at de spiller som Messi. Både BFG og Jenks spillede en ganske god kamp , Jenks er en af de bedre vi har til at slå indlæg, plus at han lavede jo ingen fejl defensivt, Bfg havde et par fejl afleveringer i 1 halvleg men ellers kan man ikke sætte en finger på hans spil. Det jeg siger er rolig nu det er først kamp slap af

ptrN
Manager

« Svar #12544: 18 Aug 2012, 23:43 »

Utroligt vi holder nullet i dag og de 2 spillere der for mest kritik er forsvarspiller, hvad er det folk forventer af vores forsvar at de spiller som Messi. Både BFG og Jenks spillede en ganske god kamp , Jenks er en af de bedre vi har til at slå indlæg, plus at han lavede jo ingen fejl defensivt, Bfg havde et par fejl afleveringer i 1 halvleg men ellers kan man ikke sætte en finger på hans spil. Det jeg siger er rolig nu det er først kamp slap af
Jenkinson synes jeg tilgengæld virker for langsom til at slippe bolden når vi angriber. Ofte står han helt stille med bolden i 2-3-4 sekunder, og bare kigger. Det hjælper ihvertfald ikke til at slippe igennem Sunderland's ti-mandsforsvar.

welbz is dat guy

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #12545: 19 Aug 2012, 00:01 »

Jenkinson synes jeg tilgengæld virker for langsom til at slippe bolden når vi angriber. Ofte står han helt stille med bolden i 2-3-4 sekunder, og bare kigger. Det hjælper ihvertfald ikke til at slippe igennem Sunderland's ti-mandsforsvar.
Der skal også være noget bevægelse fra de forest og det manglede der i den grad i dag. Vil også gerne rose Gervinho han prøvede da i det mindst at udordre mangler bare at afslutte

alek9000
Manager

« Svar #12546: 19 Aug 2012, 00:16 »

Jenkinson var ikke så slem i dag. Hele holdet manglede bevægelse. Han havde en del mistimede hovedstød, men han gjorde det ok med bolden. Ikke bedre end mange andre, men han faldt ikke igennem som frygtet.

Naustratze
Gæst

« Svar #12547: 19 Aug 2012, 01:22 »

Ser nu meget spændt frem mod næste kamp mod Stoke, en kamp vi helt sikkert burde vinde!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12548: 19 Aug 2012, 12:21 »

Det er pudsigt som folk, der på forhånd har udtalt sig negativt om visse spillere, synes de spiller helt af helvede til i en kamp hvor diverse andre engelske medier og bloggere roser dem. Både Mertesacker og Jekinson har fået ros for deres indsats, men alligevel bliver de haglet ned herinde. Læs evt. match reporten..

Jeg så i øvrigt ikke selv kampen, men drager mine konklusioner ud fra hvad jeg har læst herinde og så i diverse medier samt i blogs og på twitter.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12549: 19 Aug 2012, 12:25 »

Har lige set MOTD-highlights, og bare ud fra det - HOLD NU KÆFT hvor er Cazorla god. Han skal nok få lagt så mange bolde på et sølvfad at det til sidst bliver umuligt at brænde dem. Jeg glæder mig til truppen er på plads om et par uger, og holdet bliver spillet sammen. Det skal nok blive godt.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12550: 19 Aug 2012, 12:49 »

Har lige set MOTD-highlights, og bare ud fra det - HOLD NU KÆFT hvor er Cazorla god. Han skal nok få lagt så mange bolde på et sølvfad at det til sidst bliver umuligt at brænde dem. Jeg glæder mig til truppen er på plads om et par uger, og holdet bliver spillet sammen. Det skal nok blive godt.

Også skal man lige tænke på, at Cazorla spillede 90 min for spanien den anden dag + han havde åbenbart lidt "jet lag" .. Tænk når han er helt frisk :O

Naustratze
Gæst

« Svar #12551: 19 Aug 2012, 12:51 »

Fandme ærgerligt at Giroud misser chancen til sidst, havde det været hans venstre ben havde han scoret (Siger han da), nu skal der trænes højreben!

PhilipFlink
Manager

« Svar #12552: 19 Aug 2012, 13:17 »

Transfer Central TNC ‏@TransferNewsCen
Sahin has chosen Arsenal and Real Madrid have now accepted their offer. Deal almost 100% [via @OliPriceBates]

Svartovich
Gæst

« Svar #12553: 19 Aug 2012, 13:19 »

Transfer Central TNC ‏@TransferNewsCen
Sahin has chosen Arsenal and Real Madrid have now accepted their offer. Deal almost 100% [via @OliPriceBates]
Sådan! Pisse godt! Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #12554: 19 Aug 2012, 13:19 »

Seems Arsene might have got a buy clause included in Sahin deal...

Hvis det passer! Så er det sindssygt!

Sider: 1 ... 835 836 [837] 838 839 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010