home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 1353 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 833 834 [835] 836 837 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286215 gange)
alek9000
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12510: 18 Aug 2012, 17:58 »

Ringene end middelmådigt. Meget endda. Kun Gervinho og til dels Cazorla var i stand til noget i dag.

Alle vores chancer kom efter en individuel præstation. Der skal ske en del til næste gang.

Men hey, vi er i det mindste ikke Liverpool

PhilipFlink
Manager

« Svar #12511: 18 Aug 2012, 17:58 »

Jeg er ved at blive sindssyg over Gervinho ...... måske 2 gange ud af 10 laver han det rigtige .. Han gør det samme lort konstant!

Arshavin kommer ind og smider 2 bolde væk, meget hurtigt, ikke særlig god indhop der.. Ramsey har 2-3 skud på/uden for rammen, heller intet vildt der..

Også brændte Giroud kampens største chance .. MOTM for mig er Gibbs

Chakana
Manager

« Svar #12512: 18 Aug 2012, 17:59 »

Super sørgeligt, at det ligner en tro kopi af vores hold i mange af sidste års kampe. Vi tør slet ikke at afslutte og hold kæft hvor er det frustrerende at se på. Vi skal helt tæt på mål før vi kan trille den over stregen. Vi er ikke Barcelona, og dermed kan vi heller ikke gøre det på den måde. Det er kun Cazorla og Ramsey der rigtig forsøger sig udefra.

Arsenal Football Club

Seller95
Manager

« Svar #12513: 18 Aug 2012, 18:00 »

Gervinho spillede en god første halveg, i anden laver han kun de forkerte ting. Hvorfor pokker afslutter han ikke noget mere når chancen er der? Tænker specielt lige til sidst. For fanden da!!

Arsenal <3

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12514: 18 Aug 2012, 18:00 »

Jeg synes egentlig ikke engang, at det er fraværet af RvP der springet mest i øjnene, men derimod de samme aber, der aldrig har præsteret før, som stadig ikke slår til.

Hvem refererer du til? Hvis det er Mertesacker, Arshavin og tildels Ramsey, så er jeg enig.

Chakana
Manager

« Svar #12515: 18 Aug 2012, 18:02 »

Gervinho spillede en god første halveg, i anden laver han kun de forkerte ting. Hvorfor pokker afslutter han ikke noget mere når chancen er der? Tænker specielt lige til sidst. For fanden da!!

WORD! Det var bl.a. det der gjorde at jeg blev irriteret over de manglende afslutninger. Han havde en fin mulighed for at ramme i hvert fald indenfor målrammen.

Arsenal Football Club

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #12516: 18 Aug 2012, 18:04 »

Ak ja dårlig start må man sige, synes abselut ikke vi skal bruge Poldi alene på top synes han er bedre som en der kan flakke omkring. Som en hængende angriber, eller få ham ud på fløjen...

Giroud ja han har en stor en han SKAL score på, men synes vi skal starte med ham der alligevel hvis ikke vi får hentet en anden til den position som Llorente

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #12517: 18 Aug 2012, 18:05 »

WORD! Det var bl.a. det der gjorde at jeg blev irriteret over de manglende afslutninger. Han havde en fin mulighed for at ramme i hvert fald indenfor målrammen.
tja måske afslutter Gervinho for lidt, men jeg synes, at han spiller god kamp - i det hel taget mangler vi bare en der kan afslutte - RVP er savnet, men vi må håbe, at Podolski kan komme gear og blive lige så giftig som RvP Thumbs Up

ptrN
Manager

« Svar #12518: 18 Aug 2012, 18:06 »

Det er nu heller ikke let når Sunderland pakker sig sådan. I første halet havde vi indkast ved eget hjørneflag, og imens stod alle Sunderland-spillerne på egen halvdel.

welbz is dat guy

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #12519: 18 Aug 2012, 18:08 »

Det er nu heller ikke let når Sunderland pakker sig sådan. I første halet havde vi indkast ved eget hjørneflag, og imens stod alle Sunderland-spillerne på egen halvdel.

Så må vi vel bare kigge tilbage på mange andre sæsoner hvor næsten alle modstander pakker sig mod os, den synes jeg ikke vi kan bruge som undskyldning  Thumbs Up

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #12520: 18 Aug 2012, 18:14 »

Brøndby ´96
Arsenal ´96

brrrb
Juniorspiller
**

« Svar #12521: 18 Aug 2012, 18:15 »

forstår ikke utilfredsheden med mertesacker, hvad skulle han lige have gjort anderledes? arshavin overraskede mig egentlig positivt, ikke at det er svært, men synes faktisk at han så motiveret ud modsat hele sidste sæson. Derudover er det selvfølgelig for dårligt at vi ikke vinder og at vi fortsætter med at være så skide inkonsekvente. Ved sgu ikke rigtig hvad løsningen skulle være, men så at llorente ikke er udtaget til weekendens kamp mod betis, så man kan da håbe....

ptrN
Manager

« Svar #12522: 18 Aug 2012, 18:16 »

Så må vi vel bare kigge tilbage på mange andre sæsoner hvor næsten alle modstander pakker sig mod os, den synes jeg ikke vi kan bruge som undskyldning  Thumbs Up
Det var faktisk heller ikke ment som en udskyldning, men mere som en sjov situation. Det var dog dårligt formuleret, da jeg ikke mente det sådan.

welbz is dat guy

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #12523: 18 Aug 2012, 18:33 »

Hvem refererer du til? Hvis det er Mertesacker, Arshavin og tildels Ramsey, så er jeg enig.

Mertesacker er jo exceptionel ringe med bolden på fødderne. Helt simple afleveringer er han end ikke i nærheden af at kunne gennemføre. Mandens tekniske formåen efterlader Fck's islandske boldmongoler som tekniske vidundere. Han er i øvrigt også alt for langsom!
Kos tilbage i en fart tak!
Arshavin er en joker, han levere intet brugbart- men på sine gode dage, en fantastisk spiller. Der er dog bare så langt i mellem, at han burde skippes.
Synes egentlig præcis det samme om Walcott. Der er altså bare ALT for langt i mellem de gode præstationer... Han virker ligegyldig. Han er ukoncentreret i afleveringerne, han dribler konstant ind i 2-3 mand og mister den og der falder slet ikke nok mål eller oplæg. På dagen kan han dog være fantastisk.
Ramsey virker ligegyldig. Hans force er vel pasningsspillet, og der er han ikke bedre end de andre. Han er tilgengæld en helt fantastisk ringe afslutter, og har en eller anden ide om, at det netop er ham som skal afgøre tingene. Han er en god spiller i midtercirklen, men skal helst ikke ud af den.
Arteta er ham dog overlegen på den plads.
Diaby, spillede vel egentlig okay- i forhold til hvad man forventer af den mand. Teknisk rimgelig stærk, men laver ligegyldige driblinger og taber bolden for ofte.
Han ligner ikke en mand man vinder titler med.
Jenkinson...... Jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte. Manden ligner virkelig ikke en spiller til EPL og slet ikke til et hold der spiller om CL.

Podolski og Giroud vil jeg gerne vente med at kommentere på og give dem tid. Ville dog være fantastik at se dem ved siden af hinanden.

Gervinho, spillede vel egentlig godkendt og det samme fra Santi, Arteta, Vermaelen og Gibbs(Der dog godt kunne bruge noget muskelmasse)

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

Chakana
Manager

« Svar #12524: 18 Aug 2012, 18:54 »

Jenkinson...... Jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte. Manden ligner virkelig ikke en spiller til EPL og slet ikke til et hold der spiller om CL.

Jeg har siden starten ikke brudt mig om Jenkinson, og denne kamp gjorde det ikke bedre. Han hører slet ikke til i startopstillingen. Så langt hellere Yennaris starte inde!

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 833 834 [835] 836 837 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010