home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 831 832 [833] 834 835 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286108 gange)
Seller95
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12480: 17 Aug 2012, 20:21 »

Godt nok mange forskellige gæt man kan se rundt omkring på en eventuel opstilling til dagens kamp i morgen.

Woj; Jenko, Big Per, TV5, Gibbo; Arteta, Diaby, Cazorla; Gervinho, Poldi, Theo.

Foretrækker dog Giroud, og tror da også, at han starter i stedet for Mr. Gervinho.

Arsenal <3

ptrN
Manager

« Svar #12481: 17 Aug 2012, 23:16 »

Der virker til at der en bred forståelse for at Poldi starter centralt, hvilket sender Giroud på bænken. Det er jeg egentlig lidt trist over. Vi ved Poldi kan spille kanten, og med Stoke i næste kamp, havde jeg gerne set Giroud med +70 PL minutter inden han helt sikkert skal spille mod de store klyn fra Staffordshire.

Men samtidig gør Gervinho's præstationer i preseason også at han er berettiget til en startplads, hvilket jo desværre gør at Poldi muligt kantplads er taget. Theo er sikker starter, hvis han er klar, i den anden side. Desuden anden preseason, ud af to, hvor Gervinho er klasse. Så en statistik omkring hans præstationer sidste sæson, hhv. inden ANC og efter. Den dårlige oplevelse i finalen havde helt sikkert en indvirken, hvilket også afspejlede sig i statistikken.

Tror dog vi får en god start, og med fare for at jinxe det (og mit odds), tror jeg at vi vinde med to. Gerne 2-0.

welbz is dat guy

Naustratze
Gæst

« Svar #12482: 17 Aug 2012, 23:21 »

Har hørt noget om, at Giroud skulle være træt/udmattet/ude af form eller et eller andet. Jeg ved dog ikke om der er hold i det.

Ville gerne se Gervinho starte inde, synes han er en rigtig god spiller.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12483: 17 Aug 2012, 23:34 »

Seller har vist fat i den lange ende. Giroud skulle ikke være helt på dupperne endnu, og derfor skulle Poldi starte på toppen. Vi kan dog fryde os over at Santi starter inde.  Fuuuuck det bli'r godt!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Seller95
Manager

« Svar #12484: 17 Aug 2012, 23:36 »

Glæder mig også til at se Cazorla og co. imorgen! Bare træls de ikke kan finde ud af, at vise kampen på 6'eren...

Så må man jo ud og erhverve sig Viaplay, selvom det er alt, alt for dyrt..

Arsenal <3

ptrN
Manager

« Svar #12485: 17 Aug 2012, 23:37 »

Glæder mig også til at se Cazorla og co. imorgen! Bare træls de ikke kan finde ud af, at vise kampen på 6'eren...

Så må man jo ud og erhverve sig Viaplay, selvom det er alt, alt for dyrt..
Hvad koster det?

NVM, 199,- pr. måned.

welbz is dat guy

Seller95
Manager

« Svar #12486: 17 Aug 2012, 23:38 »

199,- i måneden. Men så for du også TV og Film med. Ingen grund til det, men det er nødvendigt, for at kunne se sporten.. Skuffet

Og har ingen idé om hvor god kvaliteten er..

Arsenal <3

ptrN
Manager

« Svar #12487: 17 Aug 2012, 23:51 »

199,- i måneden. Men så for du også TV og Film med. Ingen grund til det, men det er nødvendigt, for at kunne se sporten.. Skuffet

Og har ingen idé om hvor god kvaliteten er..
Synes heller ikke jeg kunne se noget om HD på deres site. Men mon ikke man må formode at det er det.

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #12488: 17 Aug 2012, 23:58 »

Jeg tror ikke der er nogen "HD knap" .. Har aldrig lagt mærke til det når jeg har været derinde Smiley

Men synes klart det er bedre at have Viaplay i stedet for et dumt gratis stream, hvor man ser det på arabisk .. Men 200 kr om måneden er mange penge Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #12489: 17 Aug 2012, 23:59 »

Man kunne.. Lave en "dele viaplay" .. Ved ikke om det ville fungere, eller om det kunne.. Men det var da altid en ide Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #12490: 18 Aug 2012, 00:40 »

Jeg har generelt været ret tilfreds med billedkvaliteten på viaplay, det er nok ikke 1920x1080, men mindre kan også gøre det.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #12491: 18 Aug 2012, 00:47 »

Man kunne.. Lave en "dele viaplay" .. Ved ikke om det ville fungere, eller om det kunne.. Men det var da altid en ide Smiley

Det kan man som sådan godt, men du kan max have 4 medier til det, så i kan være 4, som deler adgangen til Viaplay (som jeg har forstået det)

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12492: 18 Aug 2012, 10:25 »

Jeg har Viaplay gratis, eftersom jeg har den store danmarkspakke, som det hedder, med Viasat. Viaplay er virkelig nice. Jeg har adgang til nutv ved siden af, og der er udbuddet ufatteligt lille. På Viaplay er der både masser af film og serier (også i HD), og samtidig viser de samtlige PL kampe i rigtig god kvalitet - i hvert fald lige så godt som på nutv. Det er muligt at det ikke er HD, men det kan min notebook heller ikke trække, men det er i hvert fald bedre end diverse andre streaming sider. Den eneste kritik jeg har, er at kommentatorne tit er på svensk og ikke kan vælges på engelsk/dansk på trods af at de skriver det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SørenA
Gæst

« Svar #12493: 18 Aug 2012, 10:51 »

Det er muligt at se kampen på viaplay i dag, er det sådan vi skal forstå det? Hvornår? Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #12494: 18 Aug 2012, 10:57 »

Det er live, så det er klokken 16. Viaplay viser alle PL-kampe, og da 6eren sikkert kommer til at vise samtlige Swansea-kampe, indtil Laudrup er fyret, så vil det være en god investering.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 831 832 [833] 834 835 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010