home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 819 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 820 821 [822] 823 824 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285578 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12315: 15 Aug 2012, 21:44 »

Som type er han vel meget god at have, og om ikke andet et fint køb til bredden Smiley Giroud må vel formodes at starte nu..

Utroligt at Van Persie kan synke så dybt, det er selv jeg som liverpool fan chokeret over Shockeret

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12316: 15 Aug 2012, 21:46 »

Hans eneste evne er at stå på de rigtige steder på de rigtige tidspunkter.

Det er vel også en udmærket evne at have... Vi kunne måske godt bruge sådan en poacher-type som modsætning til Giroud, som vel mere er en target man.

Når det er sagt vil jeg da selvfølgelig også hellere se Llorente ankomme.

SørenA
Gæst

« Svar #12317: 15 Aug 2012, 21:48 »

Men hvis man skal se lidt anderledes på det, kan Podolski (med lidt held) godt være ham der står det rigtige sted, på det rigtige tidspunkt!

Så fjerner man ham fra kanten, hvor han måske var tiltænkt, men der er vel også Kæmpepanden og Oxen i forvejen - Det er måske det Arsene tænker, tror jeg Smiley

alek9000
Manager

« Svar #12318: 15 Aug 2012, 21:49 »

Det er vel også en udmærket evne at have... Vi kunne måske godt bruge sådan en poacher-type som modsætning til Giroud, som vel mere er en target man.

Når det er sagt vil jeg da selvfølgelig også hellere se Llorente ankomme.
Tjo, men vi får problemer, hvis vi skal spille på samme måde. Persie var jo suveræn til modtage bolden med ryggen til og fordele spillet som en falsk 9'er. Det kan Javier på ingen måde, selvom det, som du siger, ville være godt at have en modsætning, man kan bringe i spil de dage, hvor Giroud slet ikke fungerer. Men så handler det også om, hvorvidt han vil gå fra bænk til bænk, for jeg tror stadig, at Poldi er andetvalg til den éne angriber.

DeBuur
Manager

« Svar #12319: 15 Aug 2012, 22:01 »

Van Persie står nu officielt øverst på min hadeliste. Hvorfor lige United? Hold kæft noget lort. Glæder mig så meget til han kommer på Emirates. Håber virkeligt ikke, at det bliver tolereret af fansene!!

Arghh - med det RvP har givet jer bør I vel hylde ham  Peace........ det er dog trods alt nogle år han har spillet i klubben.

IMO så har Wenger fejlet i forhold til at hente de par verdensklassespille re jeg mener der kunne sikre jer mesterskabet... men Wenger har samtidig været ualmindelig dygtig til at finde talenter.. men det har ikke gjort Arsenal til et mester hold.... skal RvP nå det så skal han lave det skifte... klogt af Arsenal at sælge..et eller andet sted så føler jeg mig ikke sikker på at RvP bliver den forventede succes i Man Utd.

Jeres problem i år bliver målmanden, som jeg mener bliver mere og mere u fokuseret og så har jeg ikke fidus til jeres backs.... men kommer I godt fra start så mener jeg i kan spille med om PL sejren... smuk fodbold er der udsigt til.

YNWA

PhilipFlink
Manager

« Svar #12320: 15 Aug 2012, 22:05 »

Til vores backs?? Du mener vel kun venstre, da vi har PL's bedste højreback i Sagna? ..

Tror aldrig jeg har set så fokuseret en målmand som Szcz .. En med så meget ild, og en glød til at gøre alt for Arsenal..

HVad er verdensklasse køb? Messi? Ronaldo ? .. Hvis ja, så nej.. Men, vi har hentet den bedste markspiller i La Liga, som ikke spillede for Barca eller Real & Real har prøvet og købe ham..

Har fået købt 2 angribere der har scoret mange mål, i nogle af de bedste ligaer i verden.. Ligue 1 ligger længere ned af den rang stige, men ikke desto mindre blev han topscore, og Podolski blev hvad.. 3-4? på topscore listen i Bundesligaen, med et hold der rykkede ned.. I mine øre ringer det af Klasse..
« Seneste Redigering: 15 Aug 2012, 22:08 af Thierry_Henry12 » Logged

alek9000
Manager

« Svar #12321: 15 Aug 2012, 22:06 »

Arghh - med det RvP har givet jer bør I vel hylde ham  Peace........ det er dog trods alt nogle år han har spillet i klubben.
Er det ironisk? Kan ikke rigtig tyde det

DeBuur
Manager

« Svar #12322: 15 Aug 2012, 22:13 »

Er det ironisk? Kan ikke rigtig tyde det

Helt ærligt mener jeg man i moderne fodbold skal hylde spillere som rent faktisk har givet noget til klubben... det mener jeg RvP har.... han nærmer sig de 30 og ønsker ikke at forlænge kontrakten..ergo så melder han ud allerede et år før og bliver solgt..han kunne have hævet sin fede hyre også selv score gevinsten når kontrakten løber ud...

Så ja jeg mener I bør hylde ham  Peace 

YNWA

ptrN
Manager

« Svar #12323: 15 Aug 2012, 22:14 »

Jeg forudser at Koscielny (u)bevidst skader RVP i deres første møde, hvis han altså ikke allerede er skadet der.

welbz is dat guy

Chamberlain15
Manager

« Svar #12324: 15 Aug 2012, 22:14 »

Åååååh, mit had til den cunt er så enormt nu. Håber han brækker benet, og bliver fodboldinvalid. Idiot.

Kom så med Llorrente, Wanyama, og Sahin, så har det altså været et lækkert vindue! Glæder mig til at se hvad Le' Boss finder på!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

alek9000
Manager

« Svar #12325: 15 Aug 2012, 22:14 »

Helt ærligt mener jeg man i moderne fodbold skal hylde spillere som rent faktisk har givet noget til klubben... det mener jeg RvP har.... han nærmer sig de 30 og ønsker ikke at forlænge kontrakten..ergo så melder han ud allerede et år før og bliver solgt..han kunne have hævet sin fede hyre også selv score gevinsten når kontrakten løber ud...

Så ja jeg mener I bør hylde ham  Peace 
Det er da i hvert fald ret tydeligt, at du ikke har sat dig ind i situationen omkring Pursie, sorry to say Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #12326: 15 Aug 2012, 22:15 »

PtrN@
Synes nu bare vi skal sætte Frimpong ind i den kamp, mon ikke der kommer et lille uheld så Wink

STAY DENCH! Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #12327: 15 Aug 2012, 22:19 »

I mine øjne skifter man bare ikke mellem Liverpool/United/Arsenal/city/Chelsea  Huh
Det er simpelthen så patetisk ulækkert at skifte fra så stor en klub til en anden, ad hvor er det vammelt... Jeg væmmes ganske enkelt over at man på trods af at man må have så stor lortesmag i munden, stadig kan få sig selv til at gennemføre sådan et skifte..
Jeg fatter ikke hvordan Van Persie efter så mange år i Arsenal, og som en indkarneret Arsenal spiller, nu kan se sig selv i spejlet med noget så ulækkert som en United trøje på kroppen.. Det samme spurgte jeg i øvrigt mig selv om med hensyn til Torres vs Chelsea/os.. Tænk at man kan synke derned, og bare kan være så snæversynet forkuseret på titler, som han i øvrigt også har fin mulighed for at vinde med Arsenal i år. 

Føj! AD !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #12328: 15 Aug 2012, 22:19 »

Jeg forudser at Koscielny (u)bevidst skader RVP i deres første møde, hvis han altså ikke allerede er skadet der.

Sådan er fodbold jo, da jeg selv stod overfor en tidligere klubkammerat..så var ordren fra træneren (som stadig er en af dks toptrænere) "klap" til ham ved første lejlighed og så giver vi ham et et trefoldigt leve og god bedring på vej ud.

Tilskuernes råben og latterlige hujen efter en ex spiller er IMO tøset og taber mentalitet

YNWA

Chamberlain15
Manager

« Svar #12329: 15 Aug 2012, 22:21 »

Sådan er fodbold jo, da jeg selv stod overfor en tidligere klubkammerat..så var ordren fra træneren (som stadig er en af dks toptrænere) "klap" til ham ved første lejlighed og så giver vi ham et et trefoldigt leve og god bedring på vej ud.

Tilskuernes råben og latterlige hujen efter en ex spiller er IMO tøset og taber mentalitet

Hvordan har du det med Torres, DeBuur?

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 ... 820 821 [822] 823 824 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010