home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 781 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 810 811 [812] 813 814 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285010 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12165: 07 Aug 2012, 22:05 »

Umiddelbart ser det ud til at næste signing kunne blive Nuri Sahin - hvis Wenger og Mourinho lige kan finde ud af detaljerne.

Ellers kunne jeg godt tænke mig en defensiv midtbanespiller, evt. Wanyama fra Celtic.

Nyeste rygter går også på Sahin til Liverpool - hvilket jeg virkelig håber på. Men jeg er glad så længe han kommer væk fra Real Madrid. Han er alt alt for god til at sidde på bænken.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12166: 07 Aug 2012, 22:07 »

Nyeste rygter går også på Sahin til Liverpool - hvilket jeg virkelig håber på. Men jeg er glad så længe han kommer væk fra Real Madrid. Han er alt alt for god til at sidde på bænken.

Så må jeg satse på at han foretrækker at spille CL med Arsenal Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12167: 08 Aug 2012, 09:01 »

Haha, hvis man lige har nogle minutter man kan undvære, kan jeg varmt anbefale alle (også fans af andre klubber) at læse Arseblogs trupgennemgang - det er altså klasse humor! Lidt eksempler:

http://news.arseblog.com/arsenal-player-profiles-201213/

Park:

Strengths: Avoiding national service. Looking stoic on the rare occasions he’s allowed out in public, capable of Jason Bourne type hotel room departures.

Weaknesses: Possibly football, but it’s tough to say.

Gervinho:

Strengths: Not bad at dribbling in a straight line, he’s also above average at winning throw-ins in the final third. His legendary forehead is straight out of a Tolkien session on the opium.

Weaknesses: Tends to take a sabbatical between January and February, he’s the only man in the squad capable of making Marouane Chamakh look composed in front of goal. His real name is Gervais Lombe Yao Kouassi which is an anagram of ‘Shoot, dammit! SHOOT!’

Giroud:

Strengths: A handsome devil with abs of steel and eyes more precious than diamonds, his lithe, oiled body bamboozles opponents into questioning their sexuality thus affording him the split second to score (with the ball). In theory. Also very tall.

Weaknesses: Very few Arsenal fans have seen him play for more than the duration of a You Tube highlights package. Possibly too handsome.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #12168: 08 Aug 2012, 09:48 »

Bacary Sagna,
Strengths: Has a very hot wife funny

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12169: 08 Aug 2012, 11:40 »

PhilipFlink
Manager

« Svar #12170: 08 Aug 2012, 16:41 »

Nøj hvor er jeg splittet i RVP sagaen ...

Hvem gider have en spiller i ens klub, der ikke engang gider være i den? INGEN er større en holdet .. Han er oppe i årene (Snart 29), har kun haft 1 god sæson for Arsenal (Hvor han har kunnet spille næsten samtlige kampe), og han er stadig en tikkende bombe hvad angår skader, og kan blive skadet hvornår det skulle være (Ja, kan alle.. But you know) .. 20 mil. er en ordentlig slat penge når man ser på det jeg har skrevet tidligere.. Men, nøj, hvor ville det være træls at se ham ende i United, selvom det er for de 20 mil. Der er simpelthen bare ikke "godt nok", at vi hver sæson, styrker vores modstandere..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12171: 08 Aug 2012, 20:11 »

Jeg synes det er fedt at visse medier i eftermiddags skrev at van Persie havde forladt træningslejren og var på vej til Manchester, samtidig med at Arsenals officielle fotograf tager billeder af ham i fuld gang med træningen...

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #12172: 08 Aug 2012, 20:41 »

Nu ser det da vist ud til, at Song smutter til Barca. Det er godt nok ærgerligt...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12173: 08 Aug 2012, 21:12 »

Nu ser det da vist ud til, at Song smutter til Barca. Det er godt nok ærgerligt...

Ikke hvis han bliver erstattet af en defensiv midtbanespiller der husker at han defensiv midtbanespiller..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #12174: 08 Aug 2012, 21:31 »

Synes stadig det ville være utroligt ærgerligt. Ser ham virkelig gerne blive!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12175: 08 Aug 2012, 21:51 »

Synes stadig det ville være utroligt ærgerligt. Ser ham virkelig gerne blive!

Jeg ser ham da også gerne blive, hvis han med Cazorla indser at han i stedet for at lave den kreative aflevering skal sørge for den defensive del af spillet, men med Dein som agent og £20mio fra Barca, så gør det mig ikke noget hvis han ryger og vi finder en erstatning.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12176: 08 Aug 2012, 21:54 »

Jeg så iøvrigt folk / en person skrive på twitter, at vi igen var inde på M'vila .. At klubberne igen var blevet enige om prisen.. Om der er hold i det.. Det ved jeg så ikke Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #12177: 08 Aug 2012, 22:07 »

Jeg synes det er fedt at visse medier i eftermiddags skrev at van Persie havde forladt træningslejren og var på vej til Manchester, samtidig med at Arsenals officielle fotograf tager billeder af ham i fuld gang med træningen...

Hmm er I begyndt at klone spillerne  Shockeret

RvP er 29, han er netop nu på toppen, han vil ikke forlænge kontrakten med Arsenal.... sælg sælg RvP er sublim når han er fit og motiveret... men er han ikke motiveret så kan der findes bedre løsninger.

YNWA

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #12178: 08 Aug 2012, 22:22 »

Hmm er I begyndt at klone spillerne  Shockeret

RvP er 29, han er netop nu på toppen, han vil ikke forlænge kontrakten med Arsenal.... sælg sælg RvP er sublim når han er fit og motiveret... men er han ikke motiveret så kan der findes bedre løsninger.

Det er bare svært med van Persie.

På den ene side vil jeg gerne beholde ham, for med hans sidste sæson vil han altid være opdækket af en modspiller, men på den anden side får han aldrig en lige så god sæson som den sidste. Han er en klassespiller - hvilket han altid har været - men sandsynligheden for han ramler ind i skader bliver kun større og større. Jeg er bange for han kommer til at modtage mange flere tacklinger i den kommende sæson, og derfor er chancen for flere pauser endnu større.

Jeg vil gerne beholde ham - da han er en fremragende spiller, og et stort Arsenal ikon, lige nu. Men på den anden side er 200 + millioner mange penge for en 29-årig, som kun har haft ÈN god sæson i sin karriere!

DeBuur
Manager

« Svar #12179: 08 Aug 2012, 22:26 »

Det er bare svært med van Persie.

På den ene side vil jeg gerne beholde ham, for med hans sidste sæson vil han altid være opdækket af en modspiller, men på den anden side får han aldrig en lige så god sæson som den sidste. Han er en klassespiller - hvilket han altid har været - men sandsynligheden for han ramler ind i skader bliver kun større og større. Jeg er bange for han kommer til at modtage mange flere tacklinger i den kommende sæson, og derfor er chancen for flere pauser endnu større.

Jeg vil gerne beholde ham - da han er en fremragende spiller, og et stort Arsenal ikon, lige nu. Men på den anden side er 200 + millioner mange penge for en 29-årig, som kun har haft ÈN god sæson i sin karriere!

Med den sum penge på bogen, vil jeg mene i kunne hente en llorente...som jeg gerne så i PL... meeen I har jo også Paddy Power Bendtner... er der et come back på vej  Peace

YNWA

Sider: 1 ... 810 811 [812] 813 814 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010