home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 798 799 [800] 801 802 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284567 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11985: 24 Jul 2012, 00:43 »

Der skulle vist være en del problemer i Malaga lige pt. jeg er ikke inde i det overhoved, men jeg ville tro det har noget med økonomien at gøre? Selvom de har sig en Sheik..

Situationen skulle være sådan, at Wenger meget gerne ville hente Santi Cazorla, og Cazorla (I følge "The Guardian") har selv sagt til Malaga at han meget gerne vil til Arsenal. Malaga vil bare ikke sælge ham, men kan være de bliver nød til det.. Cazorla som Wenger/Arsenal var meget tæt på at signe for .. 1-2 år siden (Not sure)... Cazorla kunne være MEGET MEGET interessant at tilføje til holdkortet.. En mand der er meget fleksibel, og kan spille på alle offensive positioner. Som jeg ser det, ville han passe perfekt ind i Arsenal & Wengers filosofi.. Cazorla har desuden spillet 45 kampe for Spanien, hvilket er virkelig godt, når man tænker på hvilke offensive profiler, et land som Spanien kan sætte op.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11986: 24 Jul 2012, 08:31 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11987: 24 Jul 2012, 10:19 »

Flere gode nyheder:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/koscielny-agrees-new-long-term-contract

Meget vigtig spiller at holde på, og det forlyder at kontrakten nu løber til 2017. Dejligt!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11988: 24 Jul 2012, 12:07 »

ptrN
Manager

« Svar #11989: 24 Jul 2012, 12:08 »

Flere gode nyheder:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/koscielny-agrees-new-long-term-contract

Meget vigtig spiller at holde på, og det forlyder at kontrakten nu løber til 2017. Dejligt!
Vigtigt!

welbz is dat guy

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #11990: 24 Jul 2012, 12:28 »

Er han så god?
Ikke for at skulle sidde og vise spilleres niveau via Youtube, men det her frispark mod Madrid viser at manden har en fænomenal sparketeknik!

<a href="http://www.youtube.com/v/HAxwMe0Tgho?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/HAxwMe0Tgho?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Beklager den ringe kvalitet, men gider bare ikke de lorte spanske kommentatorer...

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11991: 24 Jul 2012, 12:41 »

Fremragende, Koscielny. Ham holder jeg sgu af!

Et køb af Santi Cazorla. Kan det ikke betyde et farvel til Walcott?

Simply Arsenal.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11992: 24 Jul 2012, 13:30 »

Er han så god?

I hvert fald bedre end Arshavin.

Ang. Koscielny, så var han (ifølge Opta/Orbinho) i sidste sæson den midterforsvarer i PL som havde flest tacklinger, interceptions og 'last man saving tackles'. Ikke dårligt.

legend
Lilleputspiller
*

« Svar #11993: 24 Jul 2012, 13:39 »

Ville det ikke betyde at flere af 'vores'* nuværende kanter ville mangle førsteholdsfodbold, på trods af Wengers rotationsprincip?

EDIT: *jeg skriver vores, selvom vi, fmfreaks, ikke er en reel del af klubben, bortset fra vores glødende Arsenal hjerte

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11994: 24 Jul 2012, 13:46 »

Ville det ikke betyde at flere af 'vores'* nuværende kanter ville mangle førsteholdsfodbold, på trods af Wengers rotationsprincip?

EDIT: *jeg skriver vores, selvom vi, fmfreaks, ikke er en reel del af klubben, bortset fra vores glødende Arsenal hjerte

Well, Cazorla kan (vistnok) spille begge kanter, men også den offensive midtbane lige bag angriberne (som Fabregas gjorde inden han blev solgt). Med Arshavin på vej væk og en Walcott hvis fremtid synes usikker, samt vores velkendte skadessituation på midtbanen generelt, er jeg stor tilhænger af Cazorla i Arsenal-trøjen.

Chamberlain er stadig meget ung, og kan ikke forventes at være i startopstillingen i hovedparten af kampene, og hvis et eventuelt køb af Cazorla betyder lidt mindre spilletid til Gervinho - som alligevel skal til Afrika i januar/februar - så kan jeg godt leve med det.

legend
Lilleputspiller
*

« Svar #11995: 24 Jul 2012, 13:57 »

Jeg er overbevist. Umiddelbart virkede Cazorla bare som en hasarderet beslutning. Men, du har ret i at skadessituationen er problematisk og at kanterne umiddelbart ikke er det største problem at forstærke sig på, eftersom Arshavin, efter al sandsynlighed, ryger væk.

Jg er lige kommet fra ferie i to uger, så det er muligvis derfor jeg ikke er informeret omkring Walcott-situationen. Er han på vej væk eller er det indtil videre bare et rygte?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11996: 24 Jul 2012, 14:09 »

Jg er lige kommet fra ferie i to uger, så det er muligvis derfor jeg ikke er informeret omkring Walcott-situationen. Er han på vej væk eller er det indtil videre bare et rygte?

Det er kun rygter. Han har dog, i lighed med van Persie, kun 1 år tilbage af sin kontrakt, og har indtil videre ikke vist tegn på at ville forlænge.

legend
Lilleputspiller
*

« Svar #11997: 24 Jul 2012, 14:25 »

Det er kun rygter. Han har dog, i lighed med van Persie, kun 1 år tilbage af sin kontrakt, og har indtil videre ikke vist tegn på at ville forlænge.

All right. Har han selv været ude at kommentere på sagen, eller er det bare medierne der blusser det op som sædvanligt?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11998: 24 Jul 2012, 14:38 »

All right. Har han selv været ude at kommentere på sagen, eller er det bare medierne der blusser det op som sædvanligt?

Det var meningen at han skulle forhandle ny kontrakt tilbage i januar, men han afbrød forhandlingerne for at 'koncentrere sig om at spille fodbold'. Sidenhen har der åbenbart ikke været lejlighed til det, og der er ikke sket noget endnu.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11999: 24 Jul 2012, 14:43 »

http://www.teamtalk.com/news/2483/7930161/Walcott-Deal-talks-are-ongoing

Friske kommentarer om situationen. Lyder ihvertfald ikke som om, at han har tænkt sig at forlade Arsenal.

Sider: 1 ... 798 799 [800] 801 802 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010