home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 975 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 791 792 [793] 794 795 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284134 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11880: 10 Jul 2012, 13:54 »

Bedste nyhed længe:

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1123539/fiorentina-lodge-bid-for-arsenal's-marouane-chamakh

...eftersigende skulle Stevan Jovetic' agent være i London for at forhandle med Arsenal - måske som en del af en eventuel Chamakh-handel.

Nå, disse er begge blevet afvist af Fiorentina. Det bliver en laaaaang sommer.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11881: 10 Jul 2012, 14:34 »

Hvis van Persie absolut skal til Man City, ville dette være mit foretrukne scenarie.

Og ja, det kommer fra The Sun...

Citat
City know they must remove their excess big earners from the wage bill as they look to step up their bid for Van Persie.

They are ready to make a £15m initial offer, though last season’s 37-goal ace is still likely to be an Arsenal player when the two teams meet in a Beijing friendly on July 27.

Apart from City, the only clubs to show a firm interest in the player are Manchester United and Juventus.

Arsenal chief executive Ivan Gazidis is set to meet Van Persie again this week for more talks and has already warned him he may have to remain at the club for the rest of his contract.

City, who do not want to pay more than £20m, are also willing to offer striker Edin Dzeko in a player-plus-cash deal.

Gunners boss Arsene Wenger has always been a big Dzeko fan but would recoil at his £130,000-a-week pay demands.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #11882: 11 Jul 2012, 10:03 »

Long story short. En af mine venners venner overhørte under EM Arsene Wenger fortælle Gerard Houllier, at han sælger Van Persie til United. Hvorvidt det er sandt eller ej, ved jeg ikke. Ved dog med sikkerhed, at han har siddet tæt på Arsene Wenger.  Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11883: 11 Jul 2012, 10:28 »

Long story short. En af mine venners venner overhørte under EM Arsene Wenger fortælle Gerard Houllier, at han sælger Van Persie til United. Hvorvidt det er sandt eller ej, ved jeg ikke. Ved dog med sikkerhed, at han har siddet tæt på Arsene Wenger.  Smiley

Jeg ELSKER tranfer-rygter, som starter med "En af mine venners venner..."!

blomvikings
Manager

« Svar #11884: 11 Jul 2012, 10:35 »

Opstemt

Hold da op Smiley Du ved i virkeligheden ikke noget, andet end at han har siddet i nærheden af Wenger Opstemt

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #11885: 11 Jul 2012, 10:38 »

Jeg ELSKER tranfer-rygter, som starter med "En af mine venners venner..."!

Lidt sjovt, at det skal komme fra en der lige har quotet The Sun. Jeg prøver skam heller ikke at tvinge det ned i halsen på nogen. Der er bare tale om en voksen mand, som har siddet i lounge med Arsene, Gerard m.fl. under EM. Han har ikke nogen interesse i at skulle fortælle det. For mig er det lige så troværdigt, som de 100 historier du kan læse om i medierne. Ingen af os ved hvad der kommer til at ske, og jeg prøver bestemt ikke at være "du så det her først". Jeg vidergiver bare en information, som jeg har set. Så kan du gøre nar, og grine nok så meget - hvis det hjælper dig. Smiley

http://cl.ly/290h3H2N1U063P302x2K

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11886: 11 Jul 2012, 10:41 »

Haha Dimma Grin. Det var en af de bedre Wink.

Der er så meget galt i forhold til den historie Opstemt.

1. Wenger var under EM ikke klar over at Van P ville afvise kontrakten.
2. Selvom han vidste det, ville han på ingen måde allerede have lavet en aftale med United under EM.
3. Hvorfor i alverden skulle han fortælle det til Houllier?
Etc.

Det er så langt ude at det er sørgeligt at du 'tror på det' og fortæller historien videre. Sorry. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #11887: 11 Jul 2012, 10:49 »

Haha Dimma Grin. Det var en af de bedre Wink.

Der er så meget galt i forhold til den historie Opstemt.

1. Wenger var under EM ikke klar over at Van P ville afvise kontrakten.
2. Selvom han vidste det, ville han på ingen måde allerede have lavet en aftale med United under EM.
3. Hvorfor i alverden skulle han fortælle det til Houllier?
Etc.

Det er så langt ude at det er sørgeligt at du 'tror på det' og fortæller historien videre. Sorry. Smiley

Jeg skriver ret tydeligt, at jeg ikke ved om det er sandt. Lige så vel, som ingen af JER ved det. Smiley

Og så synes jeg det er dejligt naivt, at du tror du VED ALT hvad der sker bag kulissen, siden du bare sådan uden videre kan opstille de tre punkter.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11888: 11 Jul 2012, 10:51 »

Lidt sjovt, at det skal komme fra en der lige har quotet The Sun. Jeg prøver skam heller ikke at tvinge det ned i halsen på nogen. Der er bare tale om en voksen mand, som har siddet i lounge med Arsene, Gerard m.fl. under EM. Han har ikke nogen interesse i at skulle fortælle det. For mig er det lige så troværdigt, som de 100 historier du kan læse om i medierne. Ingen af os ved hvad der kommer til at ske, og jeg prøver bestemt ikke at være "du så det her først". Jeg vidergiver bare en information, som jeg har set. Så kan du gøre nar, og grine nok så meget - hvis det hjælper dig. Smiley

Pointen med at jeg quotede The Sun var egentlig bare at fortælle om mit eget ønskescenarie for en eventuel van Persie-transfer til Man City. Som du forhåbentlig selv lagde mærke til, tillagde jeg ikke transferrygtet megen værdi.

Selvom alverdens Liverpool-fans stadig er bitre på The Sun efter deres gøgl for mange år siden, tillader jeg mig i øvrigt at være marginalt mindre kritisk overfor tabloid-rygter fremfor "venners venner"-rygter. Også selvom The Sun er lort.

Og jeg gjorde såmænd heller ikke nar ad dig.

EDIT: Kan godt lide dit screenshot af en ukendt person på Twitter, som skriver et ganske afsindigt og ikke-underbygget transfer-rygte efterfulgt af en Wink-smiley.

blomvikings
Manager

« Svar #11889: 11 Jul 2012, 10:52 »

Gør skam ikke nar Smiley Synes bare det var sjovt.
Er han normand ham du kender eller? Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11890: 11 Jul 2012, 10:53 »

Jeg skriver ret tydeligt, at jeg ikke ved om det er sandt. Lige så vel, som ingen af JER ved det. Smiley

Og så synes jeg det er dejligt naivt, at du tror du VED ALT hvad der sker bag kulissen, siden du bare sådan uden videre kan opstille de tre punkter.

Jeg ved skam ikke alt hvad der sker bag kulissen, men jeg vælger at tro mange af de folk som jeg har på twitter som jeg ved kommer med reel information (ud fra tidligere erfaringer), frem for en af dine venners venner der kommer med en historie som lyder dybt utroværdig. Men sådan er vi jo forskellige Wink. Ikke engang The Sun eller Goal ville komme med din historie da den peger imod alt andet som er blevet rapporteret i sommerens løb Smiley.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #11891: 11 Jul 2012, 10:55 »

Pointen med at jeg quotede The Sun var egentlig bare at fortælle om mit eget ønskescenarie for en eventuel van Persie-transfer til Man City. Som du forhåbentlig selv lagde mærke til, tillagde jeg ikke transferrygtet megen værdi.

Selvom alverdens Liverpool-fans stadig er bitre på The Sun efter deres gøgl for mange år siden, tillader jeg mig i øvrigt at være marginalt mindre kritisk overfor tabloid-rygter fremfor "venners venner"-rygter. Også selvom The Sun er lort.

Og hvor ser du at jeg skaber en stor værdi omkring "mit" rygte? Og min pointe var egentlig også bare at fortælle hvad JEG har hørt, fra en som selv har været til stede.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #11892: 11 Jul 2012, 10:57 »

EDIT: Kan godt lide dit screenshot af en ukendt person på Twitter, som skriver et ganske afsindigt og ikke-underbygget transfer-rygte efterfulgt af en Wink-smiley.

Har du tabt sutten? Det er fra Facebook.
Derudover har du ingen anelse om hvem personen er, og jeg vælger at sløre det af en grund. Jeg forsøger virkelig ikke at få jer til at tro på det, som om at jeg har fundet en sensationsnyhed.

blomvikings
Manager

« Svar #11893: 11 Jul 2012, 11:00 »

Har du tabt sutten? Det er fra Facebook.
Derudover har du ingen anelse om hvem personen er, og jeg vælger at sløre det af en grund. Jeg forsøger virkelig ikke at få jer til at tro på det, som om at jeg har fundet en sensationsnyhed.

Hvor det er fra er jo underordnet, at han så ikke kan stave er noget helt andet Smiley

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #11894: 11 Jul 2012, 11:02 »

Jeg ved skam ikke alt hvad der sker bag kulissen, men jeg vælger at tro mange af de folk som jeg har på twitter som jeg ved kommer med reel information (ud fra tidligere erfaringer), frem for en af dine venners venner der kommer med en historie som lyder dybt utroværdig. Men sådan er vi jo forskellige Wink. Ikke engang The Sun eller Goal ville komme med din historie da den peger imod alt andet som er blevet rapporteret i sommerens løb Smiley.

Det er nok til mig.
Og ja, det er fantastisk at vi er forskellige. Tænk hvis det var et forum fyldt med Kim Jon Il typer - føj.

Sider: 1 ... 791 792 [793] 794 795 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010