home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 939 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 790 791 [792] 793 794 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284119 gange)
Boxx
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11865: 09 Jul 2012, 11:18 »

...fordi det er en udebanetrøje.

det jeg godt klar over, men derfor kunne man da godt lave den rødstribet eller noget. Jeg kan ikke se hvorfor hjemmebane og udebane skal være vidt forskellige fra hinanden. hvis de på hjemmebane er rød med hvide shorts så gør det omvendt på udebane eller noget. Det med helt at skifte farve, det syntes jeg bare ikke hænger sammen

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

ptrN
Manager

« Svar #11866: 09 Jul 2012, 11:33 »

a hva ? :p jeg syntes den er tudegrim. Hvorfor gå væk fra de røde farver ? Smiley
Jeg kan nu egentlig meget godt lide den.

det jeg godt klar over, men derfor kunne man da godt lave den rødstribet eller noget. Jeg kan ikke se hvorfor hjemmebane og udebane skal være vidt forskellige fra hinanden. hvis de på hjemmebane er rød med hvide shorts så gør det omvendt på udebane eller noget. Det med helt at skifte farve, det syntes jeg bare ikke hænger sammen
Det at du bytter farven på shorts og trøje gør det jo ikke meget lettere at kende forskel mellem de forskellige hold. Problemet er jo helt væk, når man eksempelvis skifter til en helt anden farve.

welbz is dat guy

Szczesny
Manager

« Svar #11867: 09 Jul 2012, 11:44 »

Jeg har ikke set noget så grimt, siden Liverpools grønne trøje.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11868: 09 Jul 2012, 11:50 »

det jeg godt klar over, men derfor kunne man da godt lave den rødstribet eller noget.

Hvis den blev lavet rødstribet, ville man sandsynligvis ikke kunne bruge den på udebane mod andre hold som spiller i rødt alligevel - hvilket vel er pointen med at have en udebanetrøje.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #11869: 09 Jul 2012, 12:34 »

Det var også kun for sjov :p ingen hard feelings Smiley

Hvis den blev lavet rødstribet, ville man sandsynligvis ikke kunne bruge den på udebane mod andre hold som spiller i rødt alligevel - hvilket vel er pointen med at have en udebanetrøje.

Kan godt se din pointe. Jeg tænkte bare i banen at brug nogen af de farver de har i forvejen. Tottenham eksempelvis, er sorte på udebane, og har sorte shorts på hjemmebane, altså et gennemgående tema. Farver er jo tradition, og derfor ser jeg ingen grund til at ændre dem fuldstændig. Problemet med at kende forskel, ja, det bliver løst, men hvorfor skal det være så drastisk, burde man ikke kunne gøre det nemmere end ved at totalt skifte farvetema?

Szczesny
Manager

« Svar #11870: 09 Jul 2012, 12:39 »

Kan godt se din pointe. Jeg tænkte bare i banen at brug nogen af de farver de har i forvejen. Tottenham eksempelvis, er sorte på udebane, og har sorte shorts på hjemmebane, altså et gennemgående tema. Farver er jo tradition, og derfor ser jeg ingen grund til at ændre dem fuldstændig. Problemet med at kende forskel, ja, det bliver løst, men hvorfor skal det være så drastisk, burde man ikke kunne gøre det nemmere end ved at totalt skifte farvetema?

Selvom det ikke er noget jeg opfordrer til på daglig basis, eller med velbehag, så kig lige en ekstra gang på Tottenhams shorts og trøjer

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #11871: 09 Jul 2012, 12:42 »

Selvom det ikke er noget jeg opfordrer til på daglig basis, eller med velbehag, så kig lige en ekstra gang på Tottenhams shorts og trøjer

kan godt være de ikke var sorte, men mørke var de da. Det jeg forsøgte at forklare (dog ikke vellykket) var at det var i samme farvetema, noget de allerede gjorde brug af, de mørke farver.

EDIT: okay, lilla.. men igen mørke temaer Smiley
« Seneste Redigering: 09 Jul 2012, 12:44 af boxx0775 » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11872: 09 Jul 2012, 13:01 »

At farver på udebanetrøjer er tradition er vel et definitionsspørgsmå l, men Arsenal har gennem tiden har en del forskellige farver på udebanetrøjerne:

http://www.historicalkits.co.uk/Arsenal/Arsenal-change-kits.html

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11873: 09 Jul 2012, 13:40 »

Bedste nyhed længe:

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1123539/fiorentina-lodge-bid-for-arsenal's-marouane-chamakh

På IND-siden lader det til at M'Baye Niang fra Caen er inviteret på trial, og eftersigende skulle Stevan Jovetic' agent være i London for at forhandle med Arsenal - måske som en del af en eventuel Chamakh-handel.

Swizz CataR
Manager

« Svar #11874: 09 Jul 2012, 14:41 »

Jeg må også sige, at stod valget mellem denne og Liverpools, så vinde denne klart. Man kan betvivle hvorvidt trøjen skriger Arsenal, men derudover er den vel ikke så slem. Synes jeg har set værre.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11875: 09 Jul 2012, 16:24 »

Jeg synes den er mega fed. Nej, der er måske ikke så meget 'arsenal' over den, men hold kæft nogle fede farver og fedt design. En af de flotteste udebanetrøjer jeg kan huske vi har haft. Den skal jeg helt klart have!

Spændende med transfernyhederne, Jovetic for Chamakh ville ikke være helt dårligt Opstemt. Niang skulle også være rigtig god, men så burde vi vel også være færdig med de offensive indkøb hvis vi henter de to...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11876: 09 Jul 2012, 16:25 »

Spændende med transfernyhederne, Jovetic for Chamakh ville ikke være helt dårligt Opstemt. Niang skulle også være rigtig god, men så burde vi vel også være færdig med de offensive indkøb hvis vi henter de to...

Kommer vel an på hvad FUCK/pokker Walcott gør ... Om han skriver under på en ny kontrakt ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11877: 09 Jul 2012, 16:29 »

Kommer vel an på hvad FUCK/pokker Walcott gør ... Om han skriver under på en ny kontrakt ..

Jeps, men jeg ville helt ærligt ikke have alt for meget imod hvis vi solgte ham og fik en pæn slant penge for ham. Hans udvikling er godt nok gået i stå, og hans bundniveau er alt for lavt. Med Lulu, Gervinho, Oxen og så Jovetic og Niarn (Opstemt), så er vi fint dækket ind på fløjene.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #11878: 09 Jul 2012, 16:30 »

Det kunne godt se ud til at vi inden længe får en alvorlig konkurrent til Liverpools 3. trøje om at være den grimmeste PL-trøje i lang tid:

Hvis vi ser bort fra logoet, sponsornavnet og hvem der har lavet den er den da klasser pænere end vores 3. trøje!! Jeg får stadig ondt i øjnene når jeg kigger på den.

Jeg kan faktisk rigtig godt lide jeres Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11879: 09 Jul 2012, 20:33 »

Hvis vi ser bort fra logoet, sponsornavnet og hvem der har lavet den er den da klasser pænere end vores 3. trøje!! Jeg får stadig ondt i øjnene når jeg kigger på den.

Jeg kan faktisk rigtig godt lide jeres Wink

Er skam helt enig i at jeres er klart værst. Den her er dog også uhyrlig Tunge

Sider: 1 ... 790 791 [792] 793 794 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010