home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 805 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 784 785 [786] 787 788 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283877 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11775: 04 Jul 2012, 19:21 »

Med tanke på, at han har været så ofte skadet, som han har, så er det vel egentlig meget godt at få ham skudt af inden han igen ryger ind i en skade..??

Og med tanke på, at I har hentet Giroud og Podolski ind, så kan jeg ikke se, at I på nogen måde er svækket!

Man kan da næsten håbe at han bliver skadet. Det største ville dog være hvis vi vandt en af de store pokaler næste år. Jeg tror ikke at Van Persie kommer til at opleve en nær så god sæson som sidste sæson, så det er også bare om at få skudt ham af. Der er ingen grund til at vi holder på en mand der åbenlyst ikke vil være i klubben, og han skyder lidt sig selv i foden ved at sige at det er fordi at de er uenige om hvordan Arsenal skal fremad herfra. Det er slet ikke hans job at bekymre sig om det, især ikke efter kun en enkelt god sæson, når han før det havde 7 skadesplagede sæsoner. Jeg hader ham ikke, men jeg synes godt nok at det er et fesent valg. Nu skal vi bare af med ham hurtigst muligt, og hente en stærk erstatning. Jeg håber ikke at dette betyder at flere spillere flygter ud af klubben.

Men jo, vi er da selvfølgelig svækket i forhold til Podolski/Giroud/VanP og Podolski/Giroud/Chamakh/Bendtner - Vi skal have en stor erstatning, det er jeg ikke i tvivl om. Hvem det er, skal jeg dog ikke forsøge at gætte på.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11776: 04 Jul 2012, 19:25 »

Ja. Det var så noget rigtig pis, men man kan vel tildels godt forstå ham. Han vinder næppe en bunke af trofæer i Arsenal, imens han er på toppen. Men han kan nå at få en kæmpe status i klubben (en klub, som han har elsket siden han var helt lille. Det er både dokumenteret billedeligt og på video), anfører og stadig tjene en god sum penge, imens vi viser ambitioner med køb af Podolski og Giroud. Den er tricky.

Som kæmpe fan, har jeg svært ved at forstå hans valg. Men med de objektive briller så skal man også have en vis forståelse.

En vis forståelse?

1. Van Persie har været i Arsenal i 8 sæsoner. I 7 af disse har han været mere eller mindre skadesplaget og har aldrig spillet mere end 28 kampe i en PL sæson.
2. Hvis man snakker om ambitioner, har vi lige købt Podolski, som vist ikke behøver nærmere forklaring, og Giroud som er fransk topscorer og et kæmpe hit der var jagtet af adskillige andre topklubber. Derudover tyder meget på at vi henter 1-2 topspillere mere.
3. Han snakker om at han vil vinde trofæer. Efter de indkøb som vi har lavet, og vil lave i sommerpausen, er der langt større chance for at vinde trofæer. Bestyrelsen har endelig vist ambitionerne som vi i mange år har hungret efter.
4. Han blev tildelt anførerbindet på trods af alle sine skader, og på trods af at vi for to sæsoner overvejede om vi snart skulle sælge ham på grund af skaderne.
5. Vi har tildelt ham anførerbindet, støttet ham i 7 skadesplagede år, tilbudt ham lønforhøjelse, brugt mange millioner pund og har ændret vores transferpolitik og viser den ambition han har bedt om. Vi lavede en aftale om ikke at snakke om kontrakten, før alt var på plads. Alligevel røvrender han os.

Forståelse? Prøv med loyalitet. Det er cool cash det drejer sig om, ingen tvivl om det.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2012, 19:28 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11777: 04 Jul 2012, 19:29 »

Ret ventet når man går ud og henter Giroud og Podolski, men derfor er det da stadig træls.. som jeg har sagt tidligere er det på ingen måde en katastrofe, da vi får en masse penge og han vel næppe kommer til at opleve en lignende sæson igen. Han er 28 og har en åndssvag lang skadeshistorik.. at få 300 millioner her og nu ville være det bedste, der kunne ske, synes jeg.

Derfor agerer han dog stadig som et forkælet barn og som om, at han er bedre end andre på baggrund af bare en god sæson. Men lad ham om det.. han er fortid. Er dog ret splittet omkring hvorvidt der skal hentes en direkte erstatning - synes Podolski er bedst central og med ham og Giroud står man vel reelt ret godt her. Eller hvad?  

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #11778: 04 Jul 2012, 19:29 »

En vis forståelse?

1. Van Persie har været i Arsenal i 8 sæsoner. I 7 af disse har han været mere eller mindre skadesplaget og har aldrig spillet mere end 28 kampe i en PL sæson.
2. Hvis man snakker om ambitioner, har vi lige købt Podolski, som vist ikke behøver nærmere forklaring, og Giroud som er fransk topscorer og et kæmpe hit der var jagtet af adskillige andre topklubber. Derudover tyder meget på at vi henter 1-2 topspillere mere.
3. Han snakker om at han vil vinde trofæer. Efter de indkøb som vi har lavet, og vil lave i sommerpausen, er der langt større chance for at vinde trofæer. Bestyrelsen har endelig vist ambitionerne som vi i mange år har hungret efter.
4. Han blev tildelt anførerbindet på trods af alle sine skader, og på trods af at vi for to sæsoner overvejede om vi snart skulle sælge ham på grund af skaderne.

Loyalitet? Det findes vist ikke. Det er cool cash det drejer sig om, ingen tvivl om det.

Det er bestemt ikke megen loyalitet han viser overfor Arsenal, men manden har jo haft den mest vanvittige sæson. Han er oppe i årene, så kan han komme til en klub der nærmest er garant for titler, så kan man jo godt forstå ham. Hvis han nu vælger Juventus, så er det jo fordi han tror langt mere på deres projekt og så har det ikke så meget med cool cash at gøre.

Jeg havde egentlig også opfattet Van Persie som en loyal mand, men det har han så ikke vist sig at være. Jeg tror dog alligevel han er loyal nok til ikke at skifte til Man City. Ellers er han jo bare lige som alle de andre, men jeg tror ikke han skifter på grund af pengene, men ambitionerne.

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11779: 04 Jul 2012, 19:32 »

Jeg tror (og håber) da sådan set ikke at van Persie sælges uden at købe en passende erstatning. Klubben er blevet taget fuldstændig på sengen af hans udtalelse, og så sent som i går udtalte Wenger at han håbede van Persie ville spille resten af karrieren i Arsenal.

Jeg går ud fra Wenger regnede med at van Persie ville blive, og Podolski og Giroud blev købt til at supplere van Persie, ikke for at erstatte ham. Hvis van Persie sælges, skal der købes en fuldgod erstatning.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #11780: 04 Jul 2012, 19:44 »

Det er en sørgelig dag for fodbolden!

Arsenal FC!!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11781: 04 Jul 2012, 19:45 »

Jeg tror Podolski og Giroud er hentet til klubben, da man ikke har været sikker på, hvordan man stod og så i stedet for at stå ligesom sidste år være en smule mere på forkant. Derudover tror jeg, at det er ret naivt at tro på en fuldgod erstatning for van Persie set i lyset at vores transfers de sidste MANGE år. Jeg tvivler også stærkt på, om spillere på van Persies niveau, f.eks. Cavani, overhovedet overvejer Arsenal.

Men man har da lov til at håbe. Håber på en fornuftig erstatning, men vi får ikke en der scorer 30 mål i PL i år.

Swizz CataR
Manager

« Svar #11782: 04 Jul 2012, 19:46 »

Jeg tror Podolski og Giroud er hentet til klubben, da man ikke har været sikker på, hvordan man stod og så i stedet for at stå ligesom sidste år være en smule mere på forkant. Derudover tror jeg, at det er ret naivt at tro på en fuldgod erstatning for van Persie set i lyset at vores transfers de sidste MANGE år. Jeg tvivler også stærkt på, om spillere på van Persies niveau, f.eks. Cavani, overhovedet overvejer Arsenal.

Men man har da lov til at håbe. Håber på en fornuftig erstatning, men vi får ikke en der scorer 30 mål i PL i år.

Man skal aldrig sige aldrig Smiley Luis Suarez skiftede fx til Liverpool i en lignende situation.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11783: 04 Jul 2012, 19:50 »

Jeg tror bare man skal passe på ikke at sætte barrieren alt for højt og i stedet for være realistisk. Hellere det end at blive skuffet. Og så kan man vel også diskutere, som Luis Suarez på daværende tidspunkt havde været en fuldgod erstatning for van Persie lige nu.. men jeg ville absolut være tilfreds med en spiller af hans kaliber. Jeg kan dog ikke på stående fod nævne en

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11784: 04 Jul 2012, 20:10 »

Lyder til at Arsenal vil beholde ham næste sæson og så lade ham gå gratis...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/club-statement-robin-van-persie

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #11785: 04 Jul 2012, 20:16 »

De håber vel at de så for en så god sæson, så RVP vælger at blive alligevel. :-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11786: 04 Jul 2012, 20:19 »

Det kommer altid til at se interessant ud med en spiller på banen, som åbenlyst ikke ønsker at være i klubben.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11787: 04 Jul 2012, 20:20 »

Efter den udtagelse har van Persie ingen fremtid i klubben.

Han vil blive buh'et af hver eneste gang han har bolden. Han har ødelagt sit bånd til os fans. Han fortjener ikke at bære den røde trøje mere.

Sælg ham til Anhzi og få så meget som muligt for ham!

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11788: 04 Jul 2012, 20:22 »

Statementet som hjemmesiden præsenterer, er sgu da bare for at forhøje prisen. Kommentarerne lige nu skal tages med et gran salt, og så må vi, hvad der sker om to uger, når Gazidis hjemvender fra sin ferie.

Simply Arsenal.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11789: 04 Jul 2012, 20:23 »

RvP = Small statement saying he's leaving.

Cesc = Refuses to play for us.

Henry = makes a 25 minute video explaining why he is leaving.

Forskellen på legender og lejesoldater.

Simply Arsenal.

Sider: 1 ... 784 785 [786] 787 788 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010