home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 765 766 [767] 768 769 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284014 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11490: 10 Maj 2012, 16:44 »

Korzika
Gæst

« Svar #11491: 10 Maj 2012, 17:39 »

Titlen illustrerer sikkert meget godt, hvad der går gennem Wengers hovede. Leave it, Frimpong. Skal jeg være ærlig, så syntes jeg, at Frimpong skal passe på med, at hans liv uden for banen tager overhånd. Nasri-stuntet var cool nok, men det sender nogle dårlige signaler, når han gør det for at promovere hans brand.

Asamoah Gyan har i øvrigt også forsøge sig i branchen!
http://www.youtube.com/v/VjOb6OA3SVo
Sexy like cheese

ptrN
Manager

« Svar #11492: 10 Maj 2012, 18:19 »

Titlen illustrerer sikkert meget godt, hvad der går gennem Wengers hovede. Leave it, Frimpong. Skal jeg være ærlig, så syntes jeg, at Frimpong skal passe på med, at hans liv uden for banen tager overhånd. Nasri-stuntet var cool nok, men det sender nogle dårlige signaler, når han gør det for at promovere hans brand.

Sexy like cheese
Frimpong er fantastisk. Han er et bindeled imellem klubben og dens fans. Han hjerte banker for Arsenal, hvilket vi så i episoden med Nasri, og er et produkt af akademiet. Spillere fra egen ungdom er der mange klubber der mangler, hvilket blot er én grund til at han skal figurere i klubben. Hans talent taler også for, og selvom han ikke er nogen teknisk begavet fodboldspiller, spår jeg ham stadig til at have en funktion i Arsenal mange år endnu. Netop episoden med Nasri tror jeg ikke du finder mange fans der ikke godkender, da han som sagt er elsket af fans for hans kærlighed til klubben. Episoden kan virke brutal udadtil, men Nasri var sikkert ikke uden skyld selv.
Du skal ikke tage fejl af Frimpong; han er en person fyldt med selvironi, hvilket formegentlig er derfor han laver en cameo på den sang/video. Hvis han i sin fritid vil medvirke i en sådan video, skal han da have helt lov til det. Det er da bedre end at tage et haglgevær med til træning, eller brænde sit hotelværelse ned.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2012, 18:21 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11493: 10 Maj 2012, 18:22 »

Frimpong er fantastisk. Han er et bindeled imellem klubben og dens fans. Han hjerte banker for Arsenal, hvilket vi så i episoden med Nasri, og er et produkt af akademiet. Spillere fra egen ungdom er der mange klubber der mangler, hvilket blot er én grund til at han skal figurere i klubben. Hans talent taler også for, og selvom han ikke er nogen teknisk begavet fodboldspiller, spår jeg ham stadig til at have en funktion i Arsenal mange år endnu. Netop episoden med Nasri tror jeg ikke du finder mange fans der ikke godkender, da han som sagt er elsket af fans for hans kærlighed til klubben. Episoden kan virke brutal udadtil, men Nasri var sikkert ikke uden skyld selv.
Du skal ikke tage fejl af Frimpong; han er en person fyldt med selvironi, hvilket formegentlig er derfor han laver en cameo på den sang/video. Hvis han i sin fritid vil medvirke i en sådan video, skal han da have helt lov til det. Det er da bedre end at tage et haglgevær med til træning, eller brænde sit hotelværelse ned.

Kunne ikke have sagt bedre selv.

Korzika:
You got Frimpong'ed.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11494: 10 Maj 2012, 18:27 »

Så længe hans opførsel ikke går over i Bendtner karakter, kan jeg ikke se noget galt i det. Jeg tror også at klubben er klar over at Frimpong er et fremragende ansigt udadtil, ligesom Eboue var.. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #11495: 10 Maj 2012, 18:31 »

Kunne forresten også tilføje "at knalde sin holdkammerats kone" til listen over ting man ikke gør uden for banen. Og denne handling må da være værre end at medvirke i en musikvideo.

welbz is dat guy

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11496: 10 Maj 2012, 18:36 »

Sexy like cheese
Lad ham nu. Han skal have et eller andet når nu han er en af de få der kan præstere at blive sendt hjem fra Wolves, og når nu Piers Morgan heller ikke gider være venner med ham, så er der ikke meget han kan klynge sig til andet end musikken.

Kunne forresten også tilføje "at knalde sin holdkammerats kone" til listen over ting man ikke gør uden for banen. Og denne handling må da være værre end at medvirke i en musikvideo.
Så fordi Korzika holder med Chelsea, og er kritisk overfor Frimpongs lolleri - så skal der sammenlignes med John Terry? Det er jo ikke fordi det er enten eller, der er jo flere grader af fjolleri.

ptrN
Manager

« Svar #11497: 10 Maj 2012, 18:44 »

Lad ham nu. Han skal have et eller andet når nu han er en af de få der kan præstere at blive sendt hjem fra Wolves, og når nu Piers Morgan heller ikke gider være venner med ham, så er der ikke meget han kan klynge sig til andet end musikken.
Så fordi Korzika holder med Chelsea, og er kritisk overfor Frimpongs lolleri - så skal der sammenlignes med John Terry? Det er jo ikke fordi det er enten eller, der er jo flere grader af fjolleri.
Frimpong - Med i en musikvideo og konfrontation med Nasri -> Slyngel
Terry - Ligger i med sin holdkammerats kone, yder racisme på fodboldbanen mod Ferdinand -> Helgen

Just saying'

Desuden opsagde Wolves lejeopholdet med Frimpong fordi han blev langtidsskadet. Men det vidste du vel godt, hvorfor det da også var et underligt argument i forsøg på at svine Frimpong.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2012, 18:47 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11498: 10 Maj 2012, 18:48 »

Frimpong - Med i en musikvideo og konfrontation med Nasri -> Slyngel
Terry - Ligger i med sin holdkammerats kone, yder racismen på fodboldbanen mod Ferdinand -> Helgen

Just sayin'
Han er fandme en cunt for den konfrontation med Nasri, respektløse savage. Men du tåger jo rundt, hvorfor skal du sammenligne med Chelsea? Der er ingen der siger Terry er en helgen, og Terry er også ret irrelevant når vi snakker om Frimpong? Eller skal du have sådan et skrækeksempel frem for at få Frimpong til at virke mindre slem?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11499: 10 Maj 2012, 18:51 »

Tror bare det var for at illustrere at Frimpong intet gør forkert udenfor banen i modsætningen til hvor slemt det kan være.

Terrys karriere bliver husket for skandaler.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11500: 10 Maj 2012, 18:55 »

Tror bare det var for at illustrere at Frimpong intet gør forkert udenfor banen i modsætningen til hvor slemt det kan være.

Terrys karriere bliver husket for skandaler.
Der er vel ikke meget forkert i at sige han ikke gør noget forkert, i stedet for at sige 'han kunne jo have knaldet RvPs kone, så kunne vi snakke om problemer'.

Terrys karriere bliver husket for hvor pisse god han har været som fodboldspiller, Frimpong bliver husket for at have skrevet #Dench.

Desuden opsagde Wolves lejeopholdet med Frimpong fordi han blev langtidsskadet. Men det vidste du vel godt, hvorfor det da også var et underligt argument i forsøg på at svine Frimpong.
Nu blev Bendtner jo ikke sendt hjem fra Sunderland bare fordi han blev sparket i hovedet, John Terry overlevede også dengang Diaby lossede til ham. Men Frimpong med hans tough guy attitude, han gik i stykker og blev sendt hjem. Tror bare du skal holde low-key med anklager om underlige argumenter.

ptrN
Manager

« Svar #11501: 10 Maj 2012, 19:04 »

Han er fandme en cunt for den konfrontation med Nasri, respektløse savage. Men du tåger jo rundt, hvorfor skal du sammenligne med Chelsea? Der er ingen der siger Terry er en helgen, og Terry er også ret irrelevant når vi snakker om Frimpong? Eller skal du have sådan et skrækeksempel frem for at få Frimpong til at virke mindre slem?
Frimpong slem?
Hvad er det helt nøjagtigt han har gjort? Startet et slangord? Medvirket i en musikvideo? Haft en konfrontation med en spiller som mere eller mindre forrådte hans hjerteklub?

Korzika mener at man skal passe på med hvad Frimpong render og laver i sin fritid. Der er ingen af de tre ting er tilnærmelsesværdig de ting JT har gjort. Derfor bringer jeg de eksempler, for at illustrere at Frimpong ikke er det afsporede tog han så gerne vil gøre ham til.

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #11502: 10 Maj 2012, 19:06 »

Der er vel ikke meget forkert i at sige han ikke gør noget forkert, i stedet for at sige 'han kunne jo have knaldet RvPs kone, så kunne vi snakke om problemer'.

Terrys karriere bliver husket for hvor pisse god han har været som fodboldspiller, Frimpong bliver husket for at have skrevet #Dench.
Nu blev Bendtner jo ikke sendt hjem fra Sunderland bare fordi han blev sparket i hovedet, John Terry overlevede også dengang Diaby lossede til ham. Men Frimpong med hans tough guy attitude, han gik i stykker og blev sendt hjem. Tror bare du skal holde low-key med anklager om underlige argumenter.

Den sætning er alligevel den dummeste jeg længe har læst herinde.

Bendtner blev ikke sendt hjem fordi hans skade ikke ødelagde resten af sæsonen for ham. Det var tilfældet med Frimpong. Hvorfor skulle han blive i Wolves hvis han ingen kampe kunne spille? Arsenals lægeteam ville have ham hjem så de selv kunne behandle ham. Hvordan kan det være så svært at forstå?
« Seneste Redigering: 10 Maj 2012, 19:09 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11503: 10 Maj 2012, 19:07 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=88587

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/knaeskade-knuser-arsenal-talents-saeson

http://www.bold.dk/nyt/Frimpong-ude-resten-af-saesonen

Han blev sendt hjem, da han var skadet. Hvad skal han lave i Wolves, hvis han er skadet? Det gavner hverken ham eller Wolves.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11504: 10 Maj 2012, 19:26 »

Frimpong slem?
Hvad er det helt nøjagtigt han har gjort? Startet et slangord? Medvirket i en musikvideo? Haft en konfrontation med en spiller som mere eller mindre forrådte hans hjerteklub?

Korzika mener at man skal passe på med hvad Frimpong render og laver i sin fritid. Der er ingen af de tre ting er tilnærmelsesværdig de ting JT har gjort. Derfor bringer jeg de eksempler, for at illustrere at Frimpong ikke er det afsporede tog han så gerne vil gøre ham til.
'Forrådte' et et ret stort ord blev i ikke betalt? Var der nogen der tvang jer til at slippe ham? Havde I egentlig fortjent at holde på ham? Det er vel mere det at Frimpong ingen respekt har overfor sin tidligere holdkammerat(eller det er de vel ikke engang? Frimpong blev vel først hevet op til de store drenge da man solgte ud?). Frimpong har jo fået ret meget kritik for det der musik-lolleri fra egne rækker også, så det er ikke kun Korzika 'der vil gøre ham til et afsporet tog'. Men det handler selvfølgelig altid om alle de andre og ikke om jer.

Den sætning er alligevel den dummeste jeg længe har læst herinde.
Du bliver lige nødt til at sætte mig ind i hvilken af mine dumme sætninger der var den dummeste, for når jeg skriver i en tråd plejer jeg at go with the flow - bliver der skrevet dumme ting hægter jeg mig altid på. Er det den øverste, så er du helt ude og skide - for jeg omformulerede bare hvad du skrev.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=88587

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/knaeskade-knuser-arsenal-talents-saeson

http://www.bold.dk/nyt/Frimpong-ude-resten-af-saesonen

Han blev sendt hjem, da han var skadet. Hvad skal han lave i Wolves, hvis han er skadet? Det gavner hverken ham eller Wolves.
Hvorfor må jeg ikke lave mærkelige sammenligner der ikke giver mening? Var vi ikke igang med at sammenligne John Terry og Frimpong?

Sider: 1 ... 765 766 [767] 768 769 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010