home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 857 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 764 765 [766] 767 768 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284104 gange)
Naustratze
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11475: 08 Maj 2012, 21:31 »

Nu er det jo ikke Gibbs skyld han blev skadet meget i denne sæson, han kommer nok til at spille mere i 2012/13 sæsonen, og jeg ser derfor Santos som en fantastisk indskifter. Ja Santos tilbageløb er godt nok træge, men mon ikke Wenger har fået en snak med ham på et tidspunkt, lad ham lige falde til Smiley

Edit: Tænker hele tiden på hvad der vil ske hvis RvP bliver solgt, det ville jo være en skandale...

Edit: Hvordan ville jeres opstilling se ud til næste år hvis vi lige tager M´ Vila med på holdet?
Min ville nok se sådan her ud, baseret på Rosicky fra i år, så ved jeg ikke med Wilshere og Arteta.

Szczesny
Sagna   K6      Vermaelen     Gibbs
       Song    Arteta/Wilshere
Walcott    Rosicky   Gervinho/Podolski
           v. Persie
« Seneste Redigering: 08 Maj 2012, 21:46 af Naustratze » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #11476: 09 Maj 2012, 00:22 »

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11477: 09 Maj 2012, 08:31 »

Lækkert med en masse diskussion omkring det mulige køb af M'Vila! I forhold til snakken omkring at sælge Song, ser jeg ikke det store problem i det, blot vi får en hel del slanter for ham. Ja, de sidste par sæsoner har han været en vigtig brik i vores defensive spil, men i denne og især i de sidste 3-4 måneder har hans defensive arbejde været dovent, ugideligt og halvhjertet. Og det har virkelig kostet nogle point.. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har talt at modstanderne er enten kommet frem til chancer eller mål ved at Song ikke har gidet tilbageløbet eller ikke har fulgt sin opdækning. Det virker lidt til at han enten mener at han er for god offensivt pga. de mange assists, til at skulle assistere i tilbageløbet, eller at han tror at Ver/Kos partnerskabet gør at der ikke er så meget brug for ham defensivt. Værste scenarie er at han lider af Adebayor/Arshavin sympdromet hvor han selv mener at han er for god til holdet og ikke rigtig gider at ofre sig. Hvad end grunden er, har han vist en forfærdelig attitude, og hvis vi kan få £15-25mio for ham, ville jeg ikke tøve med at pakke hans taske. Det kan være at han ændrer sig i næste sæson, men hvis vi henter M'Vila ville jeg være fint tilfreds med ham som main-man og så Frimpong og Coquelin som backup Hvis vi derimod beholder Song, kan jeg godt se dem begge blive lånt ud.

Med hensyn til Sagna, kan jeg ikke se hvorfor vi mener at vi bliver tyndt besat på den højre back i næste sæson. Altså, sidst han var ude med et brækket ben, tog det ca. 3 måneder før han var klar igen, og hvis vi tæller 3 måneder frem igen, er vi inde omkring sæsonstart. Så kan det godt ske at han lige skal have nogle uger til at blive fit, men så er det heller ikke værre. Som erstatning for ham, kunne jeg sagtens se Jenkinson komme ind og gøre det godt, selvom jeg pt. tror at både Coquelin og Djourou er foran ham på backpladsen. Santos tror jeg er for venstrebenet til at ville kunne fungere optimalt på højre back, så derfor foretrækker jeg de tre førstnævnte fremfor ham. Jeg er dog ikke bange for at vi har Santos som backup for Gibbs. Synes Santos har vist rigtig gode takter, og har selv indrømmet at han halter defensivt, så det bliver der jo nok arbejdet på - især nu hvor vi får Bould som assistent manager.

Jeg er i øvrigt 95% sikker på at vi beholder Van the Man.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #11478: 09 Maj 2012, 08:49 »

Synes nu bestemt vi skal beholde Song!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11479: 09 Maj 2012, 21:46 »

Jeg er enig med Gazlgor. Jeg synes ikke, at Song er så god, som han tidligere har været og hvad det så skyldes, ved jeg ikke. Men £15 mio og jeg havde solgt ham uden at tøve. Synes han er faldet rystende meget i niveau. M'Vila er en god spiller. Jeg ser Rennes så tit, jeg kan, da jeg har en lille sympati for klubben.

Sælg Song.

Naustratze
Gæst

« Svar #11480: 09 Maj 2012, 21:48 »

Tågesnak, han har måske manglet noget kamp om pladsen, et eller andet har været gal, men når man så husker tilbage til før hans formdyk kan man da ikke sælge ham. Og da slet ikke uden at tøve, hvordan kan du finde på at sige sådan noget?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11481: 09 Maj 2012, 21:58 »

Nu er £15 mio rigtig mange penge, og hvis man har en spiller med en dårlig attitude, samt der ikke yder for holdet, så havde jeg gerne solgt ham for en pæn sum. Jeg må erklære mig enig med Gazlgor på det her punkt.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11482: 09 Maj 2012, 22:01 »

Vi tager 2 skridt frem og 2 tilbage ved at købe M'vila for så at sælge Song .. Frimpong går i hvert fald ikke ind i næste sæson og viser at han skal have den plads, det er han sleeeet ikke god nok til ..

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #11483: 09 Maj 2012, 22:08 »

Elsker Song. Vil blive rimelig negativ hvis vi sælger ham, så håber vi beholder ham. M'Vila er jeg virkelig spændt på, rigtig godt køb hvis vi får ham.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11484: 09 Maj 2012, 22:09 »

For mig at se er i netop ved at komme ind en position, som I ikke har været i en del år efterhånden. Nemlig det, at i har en del klassespillere på de samme positioner, og ikke bare de 3 faste gode startere, og så 2-3 ungdoms backup spillere, der alligevel aldrig rigtig bliver til noget.
Hvis M'vila kommer til Arsenal, får i vel det problem, som mange United fans også har, hvor det er svært at sige, hvem der lige præcis er de 2 bedste spillere. Et luksusproblem kaldes det vel. At man begynder og have de problemer, er for mig at se, et kæmpe skrift i retningen mod mesterskabet for Arsenal, og ikke det sædvanlige med, at i er i krise ved få skader.

Jeg antager selvfølgelig at M'vila kommer til Arsenal, og hvis han gør det, skal i IMO ikke sælge Song. Både fordi han er en dygtig spiller trods formdyk, men hold nu op hvor ser han boss ud.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11485: 09 Maj 2012, 23:07 »

Hele diskussionen kan vist ende med at blive akademisk, i og med at M'Vila rygterne åbenbart primært stammer fra hans agent.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11486: 09 Maj 2012, 23:18 »

Jeg synes ikke vi skal sælge Song, og til £15M håber og tror jeg da heller ikke det ville komme på tale.

Som Krookdale siger, er M'Vila-sagen vist trods alt alligevel kun rygter pt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11487: 10 Maj 2012, 11:33 »

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11488: 10 Maj 2012, 11:39 »

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11489: 10 Maj 2012, 11:42 »

Alle klubber vil have Van Persie. Ingen tvivl om at den nyhed vil blive genbrugt indtil Van P underskriver sin nye kontrakt, blot med et andet klubnavn i artiklen hver gang. I går var det Juve, i dag Man U, i morgen PSG. Sådan er det, og vi er vant til det i Arsenal...

Talksport. Det siger bare det hele.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 764 765 [766] 767 768 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010