home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 760 761 [762] 763 764 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284294 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11415: 07 Maj 2012, 12:45 »

Aaaaarh... de blå elementer er vist ikke lige Arsenal-typiske.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11416: 07 Maj 2012, 12:49 »

Aaaaarh... de blå elementer er vist ikke lige Arsenal-typiske.

Navy blue er da så absolut Arsenal-typisk. Det har været en dominerende farve på udebanetrøjerne mange gange, og har også relativt ofte været med på hjemmetrøjerne i form af striber. Sidst der var blå striber på hjemmetrøjen var i 2002.
« Seneste Redigering: 07 Maj 2012, 12:59 af g00n » Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #11417: 07 Maj 2012, 12:49 »

Fin Smiley

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #11418: 07 Maj 2012, 12:56 »

Til ære for RVP Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11419: 07 Maj 2012, 14:38 »

Mathié, hvis du kigger på vores trøjehistorik, så er blå da pænt hurtigt med i trøjerne og på trods af at den har været domineret af rød og hvid, ser jeg intet galt i at der kommer et touch blå med i dem - det er fint at der er lidt variation med Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11420: 07 Maj 2012, 14:41 »

Sådan lidt "Conspiracy theories" men hold da op, hvor ligner det at de har "Givet RVP" trøjerne Opstemt at de lige har sat det hollandske flag på ... Måske er det hollandske flag lidt mere orange i det .. Men altså.. hold da op hvor jeg synes det ligner Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11421: 07 Maj 2012, 14:43 »

Sådan lidt "Conspiracy theories" men hold da op, hvor ligner det at de har "Givet RVP" trøjerne Opstemt at de lige har sat det hollandske flag på ... Måske er det hollandske flag lidt mere orange i det .. Men altså.. hold da op hvor jeg synes det ligner Smiley

De fleste andre steder jeg har læst, mener folk nu at vi (meget passende) har fået det franske flag på trøjen.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11422: 07 Maj 2012, 14:50 »

Altså, hvis vi nu skal sætte dem op for hinanden Wink

At hvis du skulle være det franske flag, så synes jeg det vender forkert.. Farverne er ikke lodret, men vandret.. Derefter synes jeg for at det skulle passe skulle det blå i det franske flag byttes om med det røde..

Men hvis du ser på det hollandske flag, passer det bare peeeeerfekt .. Farverne kommer i den rigtige rækkefølge & det er lodret, ligesom det hollandske flag..

Synes bare det passer meeeeget bedre på det hollandske flag, end det franske Opstemt

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #11423: 07 Maj 2012, 14:53 »

Synes nu også det ligner hollandske flag på ærmerne. Men faktisk en super fed trøje Thumbs Up

PhilipFlink
Manager

« Svar #11424: 07 Maj 2012, 17:30 »

https://twitter.com/#!/AlexFortyNine

I følge ham her.. Har vi allerede nu skrevet kontrakt osv. med Yann M'villa .. Han skulle vidst være meget "valid" af hvad jeg kan læse rundt omkring, og han skriver han har kendt til det i en uges tid.. om det passer? tja .. det må vi vente med at se .. Men af hvad jeg kan se M'villa i FM (For har aldrig set ham i virkeligheden) Så virker han til at være en klasse spiller.. godt med noget bredde til midtbanen ..

Og vi kan nok følge ham til EM, for er rimelig sikker på at han bliver udtaget Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #11425: 07 Maj 2012, 17:47 »

Genoa har snydt os for den 17-årige peruvianske Andy Polo, som efter sigende skulle være et af de største talenter i Syd Amerika.
Er da ærgerlidt hvis han er så god som det lyder til...

Oli@

Det med det hollandske flag, kan det være, at det er for at holde på RvP Opstemt

Edit: Ja, så så først nu at de andre har skrevet om det..
« Seneste Redigering: 07 Maj 2012, 17:50 af Naustratze » Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #11426: 07 Maj 2012, 17:52 »

https://twitter.com/#!/AlexFortyNine

I følge ham her.. Har vi allerede nu skrevet kontrakt osv. med Yann M'villa .. Han skulle vidst være meget "valid" af hvad jeg kan læse rundt omkring, og han skriver han har kendt til det i en uges tid.. om det passer? tja .. det må vi vente med at se .. Men af hvad jeg kan se M'villa i FM (For har aldrig set ham i virkeligheden) Så virker han til at være en klasse spiller.. godt med noget bredde til midtbanen ..

Og vi kan nok følge ham til EM, for er rimelig sikker på at han bliver udtaget Smiley

Meget tyder på, at han er på vej til klubben, og ligeledes vurderet på FM ville han sikkert være god. Desuden smart med en spiller, der kan rotere med Song, som ofte ser for langsom ud mod store hold, der spiller hurtigt (mindes især Barca-kampene fra sidste sæson, hvor de trillede bolden omkring ham 102389123 gange, og jeg endte med at sidde og drømme om at få DENILSON på banen, af alle mennesker), og som har virket meget træt i de sidste par måneder. Her ville det hjælpe gevaldigt.
Alligevel er jeg dog ikke helt sikker på, om det er et optimalt køb, da han vistnok er lidt af en ballademager (hørte faktisk, at han blev arresteret for et par uger siden, for at have banket en 17-årig halvt fordærvet - har dog ingen kilder osv., bare word of mouth), samtidig med, at han vil skubbe Frimster/Le Coq ned i hierakiet, hvilket de næppe vil være glade for. Selvfølgelig kan man sige, at det så er en bedre spiller - men han er vel også en smule ældre, og hvis der potentielt kan være problemer med ham, bør man måske nok give knægtene chancen i stedet, og satse på, at de godt kan dække af for Song.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11427: 07 Maj 2012, 18:00 »

Ville tror at Coq og Frim bliver lejet ud inden sæsonen starter, medmindre at der selvfølgelig ikke bliver handlet ind.. Det ville også være smart at have M'villa i den tid hvor Song f.eks. er til Africa Nations Cup .. Hvor jeg regner med de kvalificere sig "I år" Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #11428: 07 Maj 2012, 18:03 »

Vertonghen er blevet kåret til årets spiller i den hollandske liga, kunne være rigtigt fedt at få ham til Arsenal, nu hvor vi altid bliver ramt af 1 mio skader.
Eriksen blev desuden nr. 3 Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #11429: 07 Maj 2012, 18:06 »

Vertonghen er blevet kåret til årets spiller i den hollandske liga, kunne være rigtigt fedt at få ham til Arsenal, nu hvor vi altid bliver ramt af 1 mio skader.
Eriksen blev desuden nr. 3 Smiley

Kan sige at han vidst er tæt på et skifte til Tottenham.. eller, de er i hvert fald de eneste som har kontaktet Ajax & som er i snak med Vertonghen

Sider: 1 ... 760 761 [762] 763 764 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010