home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 759 760 [761] 762 763 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284359 gange)
Chamberlain15
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11400: 06 Maj 2012, 19:35 »

Det er så ærgerligt at skulle håbe på andres hold resultater, når vi har haft SÅ mange chancer for at slå den 3. plads fast. Men nu når det var tilfældet, så er jeg sgu lykkelig over at City og Aston Villa hjalp os. Tusind tak til dem. Nu skal vi så bare ud og bryde den onde stime som vi har uden Arteta. Vi har ikke vundet en PL kamp uden ham, endnu.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11401: 06 Maj 2012, 19:39 »

Er jeg den eneste som synes Vermaelen har været vores svageste DEFENSIVE spiller i de seneste par kampe??

Han har gjort fine ting offensivt, men defensivt..

Naustratze
Gæst

« Svar #11402: 06 Maj 2012, 19:51 »

Kunne være han skulle om-skoles til def. midt så Smiley

Fandme nedern med Sagna, utroligt som den mand bliver ramt af uheld, og i det hele taget holdet i år.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11403: 07 Maj 2012, 10:17 »

Så er der officielle billeder ude af næste sæsons hjemmebane- og målmandstrøje:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-s-new-home-kit-picture-gallery

Målmandstrøjen ser lidt underlig ud med de ærmer der, ellers er jeg faktisk meget godt tilfreds.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11404: 07 Maj 2012, 10:25 »

Er jeg den eneste som synes Vermaelen har været vores svageste DEFENSIVE spiller i de seneste par kampe??

Han har gjort fine ting offensivt, men defensivt..
Nu ser jeg alligevel ret mange af jeres kampe og jeg må erklære mig enig på dette punkt. Han er farlig på standardsituationer i modstanderenes felt og har da også scoret en håndfuld vigtige mål i år, men rent organisatorisk har han langt fra været stabil. Han sejler lidt som jeg ser det. Koscielny har derimod være fin, men måske mangler i en mand som kan sammensætte jeres organisation. Men det er jo et alment kendt problem efterhånden i Arsenal, at I kan sprudle offensivt og levere smukt spil, men derimod sejler forsvaret, hvilket koster mange point.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11405: 07 Maj 2012, 10:28 »

Så er der officielle billeder ude af næste sæsons hjemmebane- og målmandstrøje:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-s-new-home-kit-picture-gallery

Målmandstrøjen ser lidt underlig ud med de ærmer der, ellers er jeg faktisk meget godt tilfreds.

Ja, jeg synes også den er ret fed. Det bedste er at jeg havde frygtet at den var sort på ærmerne og kraven men det er mørkeblå i stedet, så det er herligt at den hint af Man Scum var falsk.

Jeg kan stadig ikke lide den mørkegrønne farve som målmanden har - Hjemmebanemålmandst røjen burde være sort synes jeg, det er meget federe.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11406: 07 Maj 2012, 10:46 »

Fed trøje og dejligt at de har fjernet det der omkring logoet, som jeg synes, var ret grimt. Og ja, Vermaelen har set usikker ud og næsten grænsende til ugidelig ud mange gange. Han skal dog nok komme igen.

Den her sæson skal bare overståes på den 3. plads og glemmes alt om. Er dog ret sikker på, at vi nok skal komme igen næste år Smiley

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #11407: 07 Maj 2012, 10:47 »

Den ser godt nok fed ud Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11408: 07 Maj 2012, 10:49 »

Nu ser jeg alligevel ret mange af jeres kampe og jeg må erklære mig enig på dette punkt. Han er farlig på standardsituationer i modstanderenes felt og har da også scoret en håndfuld vigtige mål i år, men rent organisatorisk har han langt fra været stabil. Han sejler lidt som jeg ser det. Koscielny har derimod være fin, men måske mangler i en mand som kan sammensætte jeres organisation. Men det er jo et alment kendt problem efterhånden i Arsenal, at I kan sprudle offensivt og levere smukt spil, men derimod sejler forsvaret, hvilket koster mange point.

Vermaelens problem har nærmere været at han i sin iver for at hjælpe til offensivt, har manglet for mange gange defensivt - han er simpelthen ikke tilbage når modstanderne kører kontra. Det, og så det at han er gledet på banen i mange afgørende situationer i denne sæson. Det kan være at han skulle overveje nogle nye støvler.

Fed trøje og dejligt at de har fjernet det der omkring logoet, som jeg synes, var ret grimt.

"Det der omkring logoet" var jo også kun i forbindelse med vores 125 års-jubilæumssæson.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11409: 07 Maj 2012, 11:01 »

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11410: 07 Maj 2012, 11:02 »

Ok, det var jeg ikke klar over. Pænt var det dog alligevel ikke.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11411: 07 Maj 2012, 11:02 »

Vermaelens problem har nærmere været at han i sin iver for at hjælpe til offensivt, har manglet for mange gange defensivt - han er simpelthen ikke tilbage når modstanderne kører kontra. Det, og så det at han er gledet på banen i mange afgørende situationer i denne sæson. Det kan være at han skulle overveje nogle nye støvler.
Det har jo netop også noget at gøre med den organisatoriske forståelse at gøre. Men ja, han har set skidt ud i nogle situationer, som har kostet jer dyrt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11412: 07 Maj 2012, 11:03 »

Det har jo netop også noget at gøre med den organisatoriske forståelse at gøre. Men ja, han har set skidt ud i nogle situationer, som har kostet jer dyrt.

Så har jeg misforstået - jeg troede du mente hans evne til at organisere forsvaret omkring ham.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11413: 07 Maj 2012, 11:06 »

Så har jeg misforstået - jeg troede du mente hans evne til at organisere forsvaret omkring ham.
Jamen det mente jeg skam også. Men hans store iver for at komme frem på modstanderens banehalvdel, gør jo at holdet er i ubalance på omstillinger eksempelvis. Samtidig laver han jo disse uheldige 'stunts' som koster jer dyrt i sidste ende.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11414: 07 Maj 2012, 11:20 »

Jamen det mente jeg skam også. Men hans store iver for at komme frem på modstanderens banehalvdel, gør jo at holdet er i ubalance på omstillinger eksempelvis. Samtidig laver han jo disse uheldige 'stunts' som koster jer dyrt i sidste ende.

Okay - dér mener jeg nu at han er ganske udmærket. Han kommunikerer godt med de andre, og er altid den der råber og får folk på plads. Hans problemer ligger (efter min mening) som beskrevet i mit tidligere indlæg.

Jeg tror trods alt vi er enige.

Sider: 1 ... 759 760 [761] 762 763 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010