home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 750 751 [752] 753 754 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284842 gange)
ptrN
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11265: 09 Apr 2012, 19:18 »

Sad også og så kampen i går, og må sige at i spillede virkelig godt. I var jo City overlegne i alt, og det var fedt at se deres arrogante egohold blive sat til vægs i alt hva de foretog sig.

Nu sad jeg jo for noget tid siden og kritiserede jeres hold kraftigt, men må sige at efter i har fået Ramsey ud af det hold, og Roscisky ind fast så er der kommet andre boller på suppen. Det virker som han har fået sin anden ungdom, og han spillede i går med et langt højere tempo og en langt mere præcis boldomgang end jeg længe har set ham. Men altså når jeg kan kritisere jer må jeg jo også kunne tage mine ord i mig igen.

Tror der sad mange fodboldfans og godtede sig over jeres sejr i går Smiley 
Når nu du er Liverpool-fan kan jeg ikke forvente du ser mange af vores kampe, men Rosicky har spillet med det niveau du så i går, i en 10-15 kampe efterhånden. Men jeg er fuldstændig enig i din vurdering af ham.

welbz is dat guy

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11266: 09 Apr 2012, 20:19 »

Lad os sige 5-8 kampe, mere er det ikke. I alle kampe før det var han gennemført elendig, hvilket dog kan være komplet ligemeget hvis han bare fortsætter med at spille som nu.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ptrN
Manager

« Svar #11267: 09 Apr 2012, 20:46 »

Lad os sige 5-8 kampe, mere er det ikke. I alle kampe før det var han gennemført elendig, hvilket dog kan være komplet ligemeget hvis han bare fortsætter med at spille som nu.
Okay det var ganske vidst en overdrivelse, men en 8-10 kampe er det vel.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11268: 09 Apr 2012, 21:05 »

Rosicky spiller lige nu sine bedste kampe nogensinde i Arsenal-trøjen, ingen tvivl om det.

Jeg forstår ikke helt at Wenger er begyndt at smide Ramsey ud på venstrekanten, alle og enhver kan jo se det ikke fungerer - og når vi så har to spillere som naturligt kan spille derude i for af Gervinho og Oxlade-Chamberlain, så giver det da slet ingen mening.

Naustratze
Gæst

« Svar #11269: 09 Apr 2012, 21:27 »

Jeg ved ikke om det kun er mig der synes, at Gervinho burde starte inde, men synes egentlig, at han er bedre end både Benayoun og Walcott. Men det er jo tydeligt, at Benayoun passer godt til den stil som Wenger vil spille, med at han trækker ind i banen. Og Walcott har også været i rigtig god form i 2012, så det er svært, at se Gervinho starte inde lige foreløbigt.
Grunden til at jeg nævner dette, er for at høre hvad i synes Smiley Og hvor er det dejligt, at Tottenham taber 2-1 til Norwich hjemme på White Hard Lane, det viser vist bare lidt om deres form og klasse...

verdenskrig
Manager

« Svar #11270: 09 Apr 2012, 21:31 »

@g00n
Måske er det fordi Ramsey er bedre defensivt. Eller fordi han med sit spil giver plads til Sagna i overlap.
Det er umiddelbart de to eneste forklaringer jeg kan finde, for rent teknisk, og kreativt er han da slet ingen kant overhoved.. Generelt er jeg ikke fan af Ramsey, og mener i et betydeligt bedre uden ham som det ser ud nu..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11271: 09 Apr 2012, 21:32 »

Jeg tror at grunden til at Gervinho ikke rigtig har startet inde siden ANC er at han har været rigtig meget nede, da han jo brændte et afgørende straffespark og så har Wenger åbenbart kunne mærke på ham og måske se til træning at han ikke helt er ovenpå og derfor mener at vi har bedre alternativer. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #11272: 09 Apr 2012, 21:41 »

Gervinho <3  Kys

Er enig i din vurdering i at Gervinho godt kunne bruge nogle flere kampe, men Oxlade-Chamberlain bør nu stadig være fra et hierarki over ham. Benayoun er i storform, og det er helt utroligt, som ham og Rosicky kæmper derinde for tiden. Virkelig en fryd at se på!
Walcott er dog set bedre end i går, og jeg håber at få Yossi og Oxlade at se på kanterne i næste opgør.

Og så måske lade Gervinho komme ind, og leje joker.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11273: 09 Apr 2012, 21:42 »

Synes virkelig Gervinho har spillet under standard de seneste par måneder og forstår godt, hvorfor han ikke er med. Han har åbenlyst potentiale, men hvis det stod til mig, blev han solgt til sommer for at åbne op for et eventuelt køb af enten Götze og Hazard, som jeg mener, at vi skal gå benhårdt efter. Ambitionsnivauet skal ikke skrues så langt ned som sidste år. Det kommer vi ikke højere op end top-3 af.. Hvis vi kunne stå med RVP, Walcott, Oxen, Podolski og Hazard/Götze ville det være fremragende. Derudover Rosicky som sagtens kan spille i venstre side.

Mht. til Ramsey piner det mig virkeligt at se ham så dårlig. Synes klart at han var en af de bærende kræfter i efteråret og lavede mange rigtig gode ting, samtidig med at han havde et kolossalt løbepensum. Jeg har ingen anelse om, hvor det er blevet af, men jeg håber virkeligt, at vi ser ham tilbage efter sommeren. En midtbane med ham, Wilshere og Song ville virkelig være lækker, når Arteta efterhånden er ved at blive for gammel. Det bliver nok først i 2013-sæsonen, at det bliver relevant. Jeg var meget ude efter ham i efteråret fordi han simpelthen ikke bidragede nok offensivt, men har gennem de seneste par måneder begyndt mere og mere at kunne lide ham og et mål mod City skader bestemt ikke på den front. Han er ufattelig god til at kontrollere midtbane og giver mange flere muligheder til Song, hvilket er rigtigt fin, da jeg virkeligt synes, at Song er blevet god til at sætte andre folk op..

Behold forsvaret sådan som det er, giv Ramsey flere chancer inde på midten (flyt Rosicky ud til venstre, hvis det er), få Wilshere tilbage og sælg Gervinho hvis muligheden opstår ville være noget af det, som jeg ville ønske, der blev gjort  Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11274: 09 Apr 2012, 21:53 »

Jeg kan slet ikke tage det seriøst at du foreslår at vi sælger Gervinho til sommer, Riis. Det er jo lige så langt ude som du er i byen. Han var en af vores farligste spillere i efteråret, altid direkte og udfordrende, præcis som vi har ønsket at vores kanter var. Walcott har speeden men mangler dribleevnen, og der trådte Gervinho ind med noget nyt. Han manglede lidt kant og lidt afslutningssnilde, men det tager jo også noget tid at vænne sig til PL. Desværre kom ANC i vejen og siden har han haft lidt af en selvtillidskrise, men der er ingen tvivl om at han kan blive en stor spiller for os, når han får selvtilliden igen og får tilvænnet sig tempoet som trods alt er lidt anderledes end i Ligue 1. At sælge ham til sommer ville være hovedløst og det sker heller ikke.

Til sommer mister vi Arshavin og Benayoun og så kunne Götze eller Hazard nemt gå ind og få den ene fløj, så vi havde Walcott, Gervinho, Oxen og så en af dem. Så ville jeg være tilfreds med fløjene. Rosicky er klart bedst i midten og det ville være dumt at smide ham ud på kanten igen. Han havde en enkelt kamp på fløjen for et par kampe siden hvor han slet ikke satte sig igennem, men så snart han kom ind i midten igen var han fremragende.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11275: 09 Apr 2012, 22:03 »

Nah, kan du sikkert ikke, men jeg snakker om salget i perspektivet af mulighederne for at hente Götze og Hazard i truppen, som virkeligt kunne løfte holdet, hvilket Gervinho imo. ikke har formået i år. Han har været udfordrende i første del af sæsonen, men når den sidste aflevering skulle ligges eller afslutningen sættes ind, har han simpelthen været pivelendig. I anden halvsæson har han være ringe, usikker på bolden og intet rigtigt bidraget med. Ræsonnementet om at han er nede efter ANC og det brændte straffespark holder ikke, synes jeg..

Vi skal selvfølgelig ikke gå ud og sælge hovedløst, men når Podolski kommer og hvis muligheden for at hente en af 2 ovennævnte byder sig, mener jeg ikke, at vi skal tøve med at sælge, da jeg hverken mener, at AOC eller Walcott skal afsted og Gervinho oveni Podolski og Hazard/Götze ville være for meget. Hvis det ikke er muligt, skal han selvfølgelig heller ikke sælges, men jeg synes man skal passe på med at udelukke alt, da vi virkeligt kan hente en juvel som både har antrittet til at sætte sin spiller mand til mand, afslutte og SPILLE fodbold, hvilket jeg synes, at Walcott og Gervinho begge 2 i høj grad mangler - mest Walcott - og noget, som virker rigtigt godt, når Benayoun og Rosicky spiller til venstre. I en af dem ville man få hele pakken.

At jeg siger, at vi skal sælge hvis muligheden byder sig, bunder nok også i den form, som han er i lige nu. Det er måske at stramme den, men hvis vi fortsat skal give Oxlade Chamberlain gode muligheder for at udvikle sig, mener jeg ikke, at Walcott, Gervinho, Götze/Hazard og Podolski skal stå foran ham. Med hensyn til Rosicky ville vi næste år - forudsat alt går, som det skal - have Arteta, Ramsey og Wilshere klar på midten og derfor ville jeg sagtens kunne se perspektiver i at smide ham ind til venstre.

« Seneste Redigering: 09 Apr 2012, 22:10 af Riis » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11276: 09 Apr 2012, 22:14 »

Synes det er et lidt urealistisk scenarie du stiller op med indkøb af både Podolski og Hazard/Götze. Gotzë har netop forlænget og spiller i en klub, der snildt kan tage 2. tyske mesterskab i træk, det sker ikke. Gervinho var i sin tid i Lille den klart mest produktive af ham og Hazard, Hazard er på nuværende tidspunkt næppe en videre stor opgradering ift. Gervinho, og med den store hype, kommer han også til at koste et beløb jeg ikke tror vi smider efter ham, især ikke nu hvor vi ærligt talt ikke mangler det store på kanterne.

Gervinho har vist meget tydeligt hvilke styrker han har, og jeg synes ikke en mindre formkrise og 5 uskarpe afslutninger skal få os til at opgive ham, når kvaliteterne er så tydelige som de er.

*edit*
Gud forbyde at Rosicky skulle spille fløj, han er mere eller mindre ubrugelig på kanten.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11277: 09 Apr 2012, 22:28 »

Det er mindre urealistisk, men alt jeg siger er, at hvis muligheden opstår for at hente en af dem, skal vi ikke tøve med at sælge og få de penge, om han er værd, hvilket givetvis er omkring den sum, som han kostede for et år siden. Igen, jeg er sikkert grebet af hans elendige form over de sidste par måneder og jeg skal sagtens indrømme, at han virkeligt har et potentiale, når det kommer til at sætte sin direkte modstander af. Han er bare fandens uskarp i de afgørende aktioner (afslutninger og pasninger) og det er ikke noget, som han bare lige er blevet efter ANC, men noget som han har været hele året.

Gervinho har klare styrker og det er ikke en kritik af ham som spiller, for jeg kan virkeligt godt lide ham, når det ruller, men under de omstændigheder, som jeg har sat op, mener jeg, at salg ville være det rigtige.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11278: 09 Apr 2012, 22:38 »

Det er mindre urealistisk, men alt jeg siger er, at hvis muligheden opstår for at hente en af dem, skal vi ikke tøve med at sælge og få de penge, om han er værd, hvilket givetvis er omkring den sum, som han kostede for et år siden. Igen, jeg er sikkert grebet af hans elendige form over de sidste par måneder og jeg skal sagtens indrømme, at han virkeligt har et potentiale, når det kommer til at sætte sin direkte modstander af. Han er bare fandens uskarp i de afgørende aktioner (afslutninger og pasninger) og det er ikke noget, som han bare lige er blevet efter ANC, men noget som han har været hele året.

Netop. Han har ikke tilvænnet sig PL endnu (det har han også selv sagt) da det går meget hurtigere end i Frankrig og du ikke får så meget plads over for forsvarerne. Men det kan sagtens arbejdes med, og når han først får det på plads, bliver han rigtig god for os. Han leverede trods alt masser af assist og mål i Frankrig, så mon ikke han kan finde det frem igen når han vænner sig til spillet? Hvis vi får muligheden for at hente Götze eller Hazard skal vi da stadig beholde Gervinho. Så har vi 4 gode fløjspillere.. Du må jo tænke på at både Arshavin og Benayoun ryger til sommer, og Ryo er nok heller ikke klar til PL bold for os til den tid.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11279: 09 Apr 2012, 22:51 »

Netop. Han har ikke tilvænnet sig PL endnu (det har han også selv sagt) da det går meget hurtigere end i Frankrig og du ikke får så meget plads over for forsvarerne. Men det kan sagtens arbejdes med, og når han først får det på plads, bliver han rigtig god for os. Han leverede trods alt masser af assist og mål i Frankrig, så mon ikke han kan finde det frem igen når han vænner sig til spillet? Hvis vi får muligheden for at hente Götze eller Hazard skal vi da stadig beholde Gervinho. Så har vi 4 gode fløjspillere.. Du må jo tænke på at både Arshavin og Benayoun ryger til sommer, og Ryo er nok heller ikke klar til PL bold for os til den tid.

Jo, det må vi håbe, for han har virkeligt ikke set godt uden siden nytår. Jeg tvivler måske alligevel på, at han virkeligt har det, der skal til, når han har et så lavt bundniveau. Det virker som om, at han er på et minimum, når det gælder selvtillid. Det er i hvert fald klart noget af det, som jeg gerne så, at han arbejdede på.

Og jo, det er selvfølgelig rigtigt. Truppen ville måske blive for tynd, men jeg havde kalkuleret med, at Podolski også ville kunne spille på kanten, da vi ikke må forvente, at han kommer til at starte vildt mange kampe, hvis Van Persie holder sig skadesfrit Derudover var det også set i lyset af, at jeg godt kunne tænke mig at se lidt mere til Oxen i PL og CL-kampe. Men hvis vi ikke kan hente en af dem, synes jeg naturligvis også, at vi skulle give ham den tid, der skal til Smiley

Sider: 1 ... 750 751 [752] 753 754 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010