home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 749 750 [751] 752 753 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284859 gange)
Robberman
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11250: 08 Apr 2012, 19:13 »

Kan godt lide at mit fremragende arbejde i MS Paint tilsyneladende går verden rundt Opstemt

Fandt den nu på en facebook-side ved navn: "The awkward moment when Chelsea cant find the reciept for Torres"

.. Men kredit til dig da, g00n  Thumbs Up

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11251: 08 Apr 2012, 19:14 »

Fandt den nu på en facebook-side ved navn: "The awkward moment when Chelsea cant find the reciept for Torres"

.. Men kredit til dig da, g00n  Thumbs Up

Haha, hvor fedt! Jeg sendte den bare til 101greatgoals på Twitter, men den er da kommet vidt omkring så Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11252: 08 Apr 2012, 19:44 »

Sørgeligt som du fik drejet samtalen over på at handle om dig efter en så fantastisk sejr..!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11253: 08 Apr 2012, 19:49 »

Sørgeligt som du fik drejet samtalen over på at handle om dig efter en så fantastisk sejr..!

Det er også en af mine skillz.

FCK88
Manager

« Svar #11254: 08 Apr 2012, 19:55 »

g00n, det har intet med skillz at gøre.. det kaldes "kræven konstant opmærksomhed" og må du åbenbart være god til crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11255: 08 Apr 2012, 20:24 »

Haha, hvor er den genial, g00n!

Klart en af sæsonens bedste kampe hvor det vel kun er uheld, at den ikke ender 2 eller 3-0. Jeg elsker simpelthen at se Koscielny og Vermaelen spille sammen som forsvarer. De spiller med en sikkerhed og en ro som man kun kan misunde og er begge 2 utrolig gode på bolden og kan begge føre den frem. De har muligvis ikke så meget at lave i dag, men de indgreb som de laver - udover et par offensive af Vermaelen  Grin - er virkeligt sikre og de formår fuldstændig at holde Citys angribere væk fra noget. Atletiske og kloge. Jeg krydser fingre for, at Vermaelen ikke igen bliver skadet og vi er i stand til at holde på begge, selvom det ikke ville undre mig, hvis City ligger 200 millioner liter olie på bordet for Vermaelen.

Skipper
Gæst

« Svar #11256: 08 Apr 2012, 21:47 »

Fortjent sejr godt nok Arsenal dominerede jo fuldstændigt  Thumbs Up
Mirakel i gik igennem kampen uden en skade, når man tænker på hvor skadesplagede i har været den her sæson Smiley
Men det jo bare positivt at Balotelli ikke fik noget ud af sine anstrengelser.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11257: 09 Apr 2012, 01:40 »

Det er godt nok sjældent en spiller fortjener et rødt så meget som Balloteli gør det i dag, med en striks dommer var han blevet vist ud 3 gange før han ryger ud. Alene tacklingen på Song fotjener både rødt og en lang karantæne.
http://www.101greatgoals.com/gvideos/mario-balotellis-knee-high-challenge-on-alexandre-song-arsenal-manchester-city/

Ser vi bort fra det, kan man vel bare glæde sig over at ingen spillere røg ud med langvarige skader, og at vi fik en i den grad fortjent sejr. Var det endt uafgjort havde jeg skreget, men selv til sidst da det strammede lidt, sad man med en følelse af at vi nok skulle få det mål.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

coKey
Ynglingespiller

« Svar #11258: 09 Apr 2012, 03:18 »

Hvis bare Arsenal havde haft den her form fra starten af i sæsonnen .... Man kan vel blot håbe på at det for en gangs skyld kan blive en sommer uden de helt store afgange og tilgange for truppen, for det spil de levere for tiden er lækkert at se på.

God kamp idag og superfortjent sejr, og et vigtigt skridt mod sikker Champions League deltagelse

Badefar
Manager

« Svar #11259: 09 Apr 2012, 13:14 »

Det gør kun den her sejr bedre at se City spillere tabe deres hoveder på Twitter over Morgans provokationer, specielt Nasri. Grin

Naustratze
Gæst

« Svar #11260: 09 Apr 2012, 13:34 »

Der er fandme mange Arsenal fans efter Nasri på twitter, haha Opstemt

Chamberlain15
Manager

« Svar #11261: 09 Apr 2012, 16:17 »

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ptrN
Manager

« Svar #11262: 09 Apr 2012, 19:01 »

Jeg er stadig ekstatisk over i går!

Hold kæft hvor er jeg glad for vores midtbanekonstellati on. Song, Arteta og Mozart gør det eminent, og så længe vi ikke har Wilshere 100 % klar, er der ingen grund til at skifte en af disse 3 spillere ud. Ramsey gør alt det forkerte i øjeblikket, og andre emner(Diaby, etc.) er skadede. Er især vild med vores basker Arteta, han er jo overlegen både offensivt og defensivt.

Ovenpå jubelen kampen i går bragte, har Norwich netop slået Spurs 2-1, så et potentielt 5 points forspring øjnes. Mind the gap!

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11263: 09 Apr 2012, 19:06 »

Ja, Song, Arteta og Rosicky har gjort det fremragende, især Rosicky har virkelig imponeret med en energi og et drive der svarer til en på 20 og samtidig laver han fremragende taklinger og dækker bolden godt. Arteta har været eminent igennem hele sæsonen, og nu er han også begyndt at skyde nogle mål ind, så det er herligt. Song har været lidt svingende i sine præstationer, men er også rigtig dygtig når han er ved sit bedste. Ramsey er virkelig i en selvtilldskrise og det samme med Gervinho, så det er fint at Benayoun kan komme ind og også gøre en rigtig god indsats. Oksen virker stadig som om at han ikke helt er klar til PL bold endnu.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #11264: 09 Apr 2012, 19:12 »

Sad også og så kampen i går, og må sige at i spillede virkelig godt. I var jo City overlegne i alt, og det var fedt at se deres arrogante egohold blive sat til vægs i alt hva de foretog sig.

Nu sad jeg jo for noget tid siden og kritiserede jeres hold kraftigt, men må sige at efter i har fået Ramsey ud af det hold, og Roscisky ind fast så er der kommet andre boller på suppen. Det virker som han har fået sin anden ungdom, og han spillede i går med et langt højere tempo og en langt mere præcis boldomgang end jeg længe har set ham. Men altså når jeg kan kritisere jer må jeg jo også kunne tage mine ord i mig igen.

Tror der sad mange fodboldfans og godtede sig over jeres sejr i går Smiley 

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 749 750 [751] 752 753 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010