home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1274192 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #990: 19 Dec 2007, 13:45 »

Men er det ikke lige meget alt sammen, for jeg havde ret:

http://www.bt.dk/article/20071219/sport02/71219017/

Again. One-nil to the Arsenal!

Jeg kræver en undskyldning og et dementi.

For hvad? For at kaste rundt med beskyldninger mod Rooney eller Ronaldo?

Og mht til at kalde Man Utd for Manure, så kommer fører det KUN dårligt med sig. Det hele handler i bund og grund om simpelt respekt over for andre. Kommer der en "ind" i den her tråd og sviner Arsenal, så går folk jo også helt amok over det.

arsenalistic
Manager

« Svar #991: 19 Dec 2007, 13:51 »

For hvad? For at kaste rundt med beskyldninger mod Rooney eller Ronaldo?

Og mht til at kalde Man Utd for Manure, så kommer fører det KUN dårligt med sig. Det hele handler i bund og grund om simpelt respekt over for andre. Kommer der en "ind" i den her tråd og sviner Arsenal, så går folk jo også helt amok over det.

Jeg ved ikke, hvor du vil hen med det. Jeg sviner Manyoo i Arsenal-tråden. Hvis Manyoo vil svine Arsenal, er det da fint med mig, så længe de gør det i deres egen tråd. Du sætter et skægt eksempel op her.

Mht. Rooney og Ronaldo var det en joke med rod tilbage i tidligere anklager mod de to.

Go you Gunners!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #992: 19 Dec 2007, 13:59 »

Jeg ved ikke, hvor du vil hen med det. Jeg sviner Manyoo i Arsenal-tråden. Hvis Manyoo vil svine Arsenal, er det da fint med mig, så længe de gør det i deres egen tråd. Du sætter et skægt eksempel op her.

Om du synes det er skægt eller ej, er vel ligemeget. Det strider stadigt imod retninglinierne, om at tale på til/om hinanden. Jeg smider lige lidt fra vores retningslinier. Så kan du jo se hvor du har trådt ved siden af.

Citat
Det formodes, at alle er bekendt med god netikette, og at alle vil benytte sig af denne, når de deltager i debatten på FmFreaks. God netikette på FmFreaks er blandt andet at benytte en sober tone, at forholde sig til det skrevne og at være aktiv i de debatter, man starter.

Citat
Derudover accepterer du, gennem brug af FmFreaks’ forum, at du ikke vil skrive noget materiale, som er ærekrænkende, usandt, fornærmende,  ........

Håber du kan følge med nu.

arsenalistic
Manager

« Svar #993: 19 Dec 2007, 14:07 »

Så har du travlt, da mange tråde har brudt disse. Var også selv inde og læse i retningslinjerne, men der er jo skabt præcedens, for at disse ikke tages så bogstaveligt ifbm. øgenavne. Det er jo ligesom dette, der har skabt den berømte "højt-til-loftet"-politik, der findes i forummet. Men ja, jeg er helt med.
Fra nu af bruger jeg "censur-*" eller kalder dem "Puttenutte-holdet fra Kulbyen".

Go you Gunners!

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #994: 19 Dec 2007, 14:13 »

Jo mere man sviner vores elskede Arsenal jo mere står det klart, at Arsenal fortjener den største respekt - intet kan måle sig med mægtige Gunners - det måtte Chelsea jo sande i weekenden

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #995: 19 Dec 2007, 14:15 »

At et andet hold bliver svinet herinde, kan jeg ikke se det store problem i, da Arsenal naturligvis også svines i trådene for de andre klubber - og fred med det.

Men klart, hvis de retningslinier skal tages så stringent, så må vi vel gøre det. Så forventes det bare naturligvis også at dette sprogbrug slås hårdt ned på i de andre respektive tråde.

arsenalistic
Manager

« Svar #996: 19 Dec 2007, 14:16 »

Fabregas ligner en lille tyrkerdreng, og det kan jeg ikke lide.

Jeg føler mig krænket Specialized, han sviner en Arsenal-spiller i vores tråd.

Go you Gunners!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #997: 19 Dec 2007, 14:18 »

Kedeligt resultat når man ser på den gode start. Song skal aflives hurtigst "for fodboldens skyld."

Men til de gode nyheder, en ny voldtægtssag truer Manure. En kvinde ringede efter policen søndag morgen, efter at hun var blevet voldtaget på et luxus hotel. Jeg gætter Rooney, Ronaldo eller måske er der en voldtægtsmand gemt i en af de nye? Stakkels kvinde, som om voldtægt ikke er slemt nok, så er det endda en Manure-spiller.

At håbe andre begår voldtægt, fordi de er medlem af et andet hold. tsk.

arsenalistic
Manager

« Svar #998: 19 Dec 2007, 14:19 »

At håbe andre begår voldtægt, fordi de er medlem af et andet hold. tsk.

Hvordan kan i ikke se ironien i det indlæg?  Huh Tsk.

Go you Gunners!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #999: 19 Dec 2007, 14:21 »

Hvordan kan i ikke se ironien i det indlæg?  Huh Tsk.

Fordi det er ikke noget, at lave sjov ud af. Tsk.

tturbo1
Manager

« Svar #1000: 19 Dec 2007, 14:23 »

Men er det ikke lige meget alt sammen, for jeg havde ret:

http://www.bt.dk/article/20071219/sport02/71219017/

Again. One-nil to the Arsenal!

Jeg kræver en undskyldning og et dementi.

Du har IKKE krav på noget som helst....

ManUtd83
Manager

« Svar #1001: 19 Dec 2007, 14:24 »

Jeg kan egentlig ikke se det fede ved at svine andre hold. Arsenal er det hold jeg respekterer næstmest, selvom jeg er United fan, og det er da dejligt at det i år står mellem de to hold (indtil videre).

Synes det er værd at bemærke, at det er BT og Ekstra Bladet, der bringer historierne. De har jo aldrig været troværdige, og den kunne næsten ligeså godt være opdigtet.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article599902.ece

BT har nærmest kopieret deres artikel herfra Smiley. Det er vørd at bemærke at Ryan Giggs skulle have lavet en Elvis-efterligning.

tturbo1
Manager

« Svar #1002: 19 Dec 2007, 14:25 »

Kedeligt resultat når man ser på den gode start. Song skal aflives hurtigst "for fodboldens skyld."

Men til de gode nyheder, en ny voldtægtssag truer Manure. En kvinde ringede efter policen søndag morgen, efter at hun var blevet voldtaget på et luxus hotel. Jeg gætter Rooney, Ronaldo eller måske er der en voldtægtsmand gemt i en af de nye? Stakkels kvinde, som om voldtægt ikke er slemt nok, så er det endda en Manure-spiller.
Du har selv startet balladen ved at hive den her historie frem. Den hører overhovedet IKKE hjemme i en tråd om Arsenal.
I Arsenal tråden snakker man om klubben og holdet Arsenal. Og IKKE dårligt og skadefro om de andre hold efter min mening.

arsenalistic
Manager

« Svar #1003: 19 Dec 2007, 14:32 »

Igen vælger jeg at pege på ironien. Er den så usynlig? Er jeg blevet så indspist, at den ikke er til at se?

Mht. dementi og undskyldning; igen en joke. Jeg troede ærlig talt den også kunne ses.

Og mht. omkring skadefro og dårlig snak om andre hold, så er det da meget normalt. Okay, hvis ikke man fangede ironien i indlægget, så var det vulgært og et krænkende indlæg, indrømmet. Men jeg postede det da i det mindste ikke i "Puttenutte-holdet fra Kulbyen"'s tråd.

Jeg gider egentlig ikke gøre mere ud af dette, hvis i vil, så slet indlægget, ban mig hvis i finder det nødvendigt.

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #1004: 19 Dec 2007, 14:46 »

Jeg har nu selv taget konsekvensen og slettet indlægget. Til alle der har følt sig krænket, skal der lyde en undskyldning. Jeg håber at stilen på forummet forbliver konsekvent, så retningslinjer bliver fulgt. Jeg vil selv i fremtiden være sikker på ikke at overskride disse mere. Hvis jeg skulle være så uheldig at falde over et indlæg, jeg finder krænkende vil jeg gøre opmærksom herom.

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010