home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:48 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23343
  2 Brugere, 892 Gæster Online.

Nyeste Bruger: DarrylMug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347188 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9795: 31 Aug 2011, 23:43 »

DanCompton Dan Compton
by JamieDalton82
Moyes-"Mikel informed me he wanted to join arsenal.I'm disappointed to lose him but CL football is not something I can offer him"

Manchester United

Seller95
Manager

« Svar #9796: 31 Aug 2011, 23:44 »

Still hope?

DanCompton Dan Compton
by JamieDalton82
Moyes-"Mikel informed me he wanted to join arsenal.I'm disappointed to lose him but CL football is not something I can offer him"

EDIT: Gider snart ikke mere.. Poster altid et par sekunder senere...

Arsenal <3

-LFC-
Manager

« Svar #9797: 31 Aug 2011, 23:44 »

gOOn: Naturligvis er det ikke det. Jeg bliver bare en smule forundret over, at du som situationen er nu, ikke kan være tilfreds. Det er selvfølgelig ikke op til mig at være smagsdommer, men umiddelbart ville jeg mene, at det her var mere end hvad vi kunne forvente, når alt kommer til alt og vi ikke havde hentet noget for 5-6 timer siden.

Desuden er Santos åbenbart ligeså god hvis ikke bedre end Bastos og Marcelo, da han over de seneste år har spillet en del landskampe, hvilket altså vidner om høj klasse. Der er ingen tvivl om, hvad end du vil det eller ej, at han var noget af det bedste, vi overhovedet kunne ønske hos rent kvalitetsmæssigt. Bedre end Vargas og imo. også Baines, som dog også kunne have været spændende.

Arteta passer bare generelt fantastisk ind i vores spilsystem, mens jeg også stadig er lidt skeptisk overfor Mertesacker, hvor jeg meget hellere havde set Cahill. Jeg mener dog også, at Koscielny er en rigtig god spiller og håber derfor, at Mertesacker skal agere backup i første omgang.

De 2 andre, er som nævnt før, rene breddespillere som vi trods alt har hentet for slik.

Edit: Ok, med Arteta handlen falder mig indlæg lidt til jorden.
Igen, wtf! Koscielny er ganske god, men Mertesacker er klasse, plus han har alt det jeres forsvar har SKREGET (!!!) efter i lang tid. Fysik, rutine og højde!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9798: 31 Aug 2011, 23:45 »

Lyder lovende..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9799: 31 Aug 2011, 23:45 »

Still hope?

DanCompton Dan Compton
by JamieDalton82

Det er også bedre at poste det med ens egen kommentar/mening end bare at copy/paste blindt Tunge

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9800: 31 Aug 2011, 23:47 »

Haha. Jeg skulle også lige til at poste den samme. :-P Desværre var I begge før mig, og så er der vel ingen pointe i at være den 3.!

Igen, wtf! Koscielny er ganske god, men Mertesacker er klasse, plus han har alt det jeres forsvar har SKREGET (!!!) efter i lang tid. Fysik, rutine og højde!

Til gengæld er han vistnok på den langsomme side. Jeg forestiller mig, at vi vil rotere alt efter modstanderens spillestil. Mod United havde K6 + Vermaelen nok været optimalt, da de fleste mål kom fra langskud, og både Vermaelen og Koscielny er meget aggressive typer. Ellers har du ret - han tilføjer lige det, vi har manglet i truppen. :-)

Seller95
Manager

« Svar #9801: 31 Aug 2011, 23:47 »

Det er også bedre at poste det med ens egen kommentar/mening end bare at copy/paste blindt Tunge
Fuldstændig korrekt, men så når jeg da slet ikke, at poste nyheden før i andre. Wink

Arsenal <3

Naustratze
Gæst

« Svar #9802: 31 Aug 2011, 23:48 »

Helt enig, Mertesacker er en rigtig god og endnu vigtigere høj/stærk spiller. Det er hvad vi har manglet. Han mangler lidt fart, men det er svært med hans højde. Ser ham som det ideelle førstevalg. Godt køb.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #9803: 31 Aug 2011, 23:48 »

Nu var det også bare mere til folk som måske ikke har twitter, og gerne ville have en hurtig update..

Manchester United

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #9804: 31 Aug 2011, 23:49 »

Off-topic;
Bellamy tilbage til L'pool?
Undskyld, men hvad skal de med ham?

PhilipFlink
Manager

« Svar #9805: 31 Aug 2011, 23:49 »

I dnt undrstand fans telling me we need a replacement after my departure when weve 1 of the best 3 young players in the world @JackWilshere

Jeg kan godt lide Fabregas stadig siger "Når VI har" ... Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9806: 31 Aug 2011, 23:49 »

Tja, har set Mertesacker et par gange, og jeg har aldrig synes, at han har været specielt god. Derudover synes jeg, at vi lige skal give Koscielny den chance sammen med Vermaelen, som han har fortjent - de gange, de har spillet sammen, har det virket utroligt lovende.

Jeg har nogle holdninger til, hvilke fodboldspiller jeg helst ser i Arsenal - og du har dine. Sandheden i det skal nok findes i, at jeg frem for alt helst ser teknisk begavede spillere både fremme og bagude, hvor i mod du nok vurderer ud fra andre kriterier. Men det er nu engang sådan, at jeg føler og jeg ville da også være lidt overrasket, hvis Mertesacker fra dag 1. skubbede Koscielny ud Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #9807: 31 Aug 2011, 23:50 »

Haha. Jeg skulle også lige til at poste den samme. :-P Desværre var I begge før mig, og så er der vel ingen pointe i at være den 3.!

Til gengæld er han vistnok på den langsomme side. Jeg forestiller mig, at vi vil rotere alt efter modstanderens spillestil. Mod United havde K6 + Vermaelen nok været optimalt, da de fleste mål kom fra langskud, og både Vermaelen og Koscielny er meget aggressive typer. Ellers har du ret - han tilføjer lige det, vi har manglet i truppen. :-)
Mertesacker er nok heller ikke den bedste overfor spillere som Bent og andre hurtige angribere.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #9808: 31 Aug 2011, 23:51 »

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9809: 31 Aug 2011, 23:51 »

Off-topic;
Bellamy tilbage til L'pool?
Undskyld, men hvad skal de med ham?

Han er en god spiller, men stil du spørgsmålet inde i Liverpool-tråden. Der har allerede været lidt debat om ham. :-)

Nu var det også bare mere til folk som måske ikke har twitter, og gerne ville have en hurtig update..

Føler også, at det er ganske nyttigt. Ville dog nok være bedre, hvis vi alle skrev noget til de ting, vi poster, i stedet for blot at copy-paste dem for at være hurtigst. Mig selv inkluderet. Dog er det efterhånden svært at kommentere yderligere, når vi alle har sagt vores mening om f.eks. Arteta, samt de forskellige leverandører af information. :-)

Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010