home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:48 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 1045 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 649 650 [651] 652 653 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347204 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9750: 31 Aug 2011, 23:00 »

Ligegyldigt hvad, synes jeg sgu stadig alle vores køb er mellemvarespillere. Ingen 'super quality' som Wenger har udtalt.

Det er vel relativt, alt efter hvad man kalder "super quality". Det kan være, at Andre Santos er "super quality" - vi kender ham bare ikke (eller, jeg gør ihvertfald ikke - kan selvfølgelig godt være, at du gør). Arteta er vel også "super quality", hvis han kan slippe for skaderne. Må dog indrømme, at det er ved at være længe siden, at jeg "rigtig" har set ham spille.

Synes stadig ikke du kan udtale dig før du har set dem spille Smiley kan godt være på navnet at de er mellemvarespillere ..

Men de kunne jo blive fuldstændig voldsomme Wink Wink Jeg siger, giv dem en chancen inden man begynder at kritisere Wenger endnu engang, for de spillere han køber Wink ..

Flink beat me to it. :-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9751: 31 Aug 2011, 23:02 »

Jeg skal nok afholde mig fra at kritisere før vi har set dem i aktion. Synes bare det er et godt tegn på tingenes tilstand, hvis vi skal juble over spillere som Park Chu-Young, André Santos og Yossi Benayoun.

Szczesny
Manager

« Svar #9752: 31 Aug 2011, 23:05 »

Jeg skal nok afholde mig fra at kritisere før vi har set dem i aktion. Synes bare det er et godt tegn på tingenes tilstand, hvis vi skal juble over spillere som Park Chu-Young, André Santos og Yossi Benayoun.

Det er svært at være uenig.

Om ikke andet er bredden i truppen forbedret markant, og kunne Arteta hentes er der en kreativ kraft på midtbanen.

Park Chu-Young vil jeg dog gerne juble over, da han forhåbentlig kan holde Chamakh på bænken

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Naustratze
Gæst

« Svar #9753: 31 Aug 2011, 23:05 »

Gad vide om Wenger fortrækker Chu-Young eller Chamack. Hmm

Seller95
Manager

« Svar #9754: 31 Aug 2011, 23:06 »

Det er svært at være uenig.

Om ikke andet er bredden i truppen forbedret markant, og kunne Arteta hentes er der en kreativ kraft på midtbanen.

Park Chu-Young vil jeg dog gerne juble over, da han forhåbentlig kan holde Chamakh på bænken
+1 Thumbs Up

Arsenal <3

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9755: 31 Aug 2011, 23:06 »

Der bliver jublet over Santos, ikke Yossi eller Park. Det er gode breddespillere, ikke mere. Derimod bliver der jublet over, at vi ser ud til at får Arteta oveni Mertesacker og Santos, for meget indre end hvad i sær jeg havde forventet, vi ville slippe for spillere i den klasse på sidste dag. Se bare Liverpool og Carroll.

Alt i alt kan du være ganske tilfreds.

JKJ
Gæst

« Svar #9756: 31 Aug 2011, 23:07 »

Hvad skete der med Bendtner?

Endte han i Sunderland eller hvad skete der egentlig der??

Naustratze
Gæst

« Svar #9757: 31 Aug 2011, 23:09 »

Også meget dejligt at vi endte med et så stort overskud samtidigt med at vi blev dækket ind over alt. Tjaa Arteta er her ikke helt endnu, men ellers.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9758: 31 Aug 2011, 23:09 »

Gad vide om Wenger fortrækker Chu-Young eller Chamack. Hmm

Eftersom man har forsøgt at låne Chamakh ud, skulle man tro at han foretrak Ju. Især nu hvor han kun kan spille for os i 2½ år.

Helt enig Riis btw

Ja, Bendtner røg et år til Sunderland.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #9759: 31 Aug 2011, 23:09 »

Umiddelbart ja, men har intet set fra officielle kilder

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9760: 31 Aug 2011, 23:10 »

Han ryger enten til Sunderland i et år, på en lejekontrakt, eller også bliver han solgt til Porto for omkring £12M. Eller også bliver han hos os, men det ser ud til, at han tager til en af de to førnævnte klubber.

Naustratze
Gæst

« Svar #9761: 31 Aug 2011, 23:12 »

Gætter på Sunderland

JKJ
Gæst

« Svar #9762: 31 Aug 2011, 23:13 »

Han ryger enten til Sunderland i et år, på en lejekontrakt, eller også bliver han solgt til Porto for omkring £12M. Eller også bliver han hos os, men det ser ud til, at han tager til en af de to førnævnte klubber.

Porto? Det er vist lige gået min næse forbi  Huh

Men tror nu han har bedre af at blive i PL, den liga ligger mbedre til ham med hans størrelse Wink

brrrb
Juniorspiller
**

« Svar #9763: 31 Aug 2011, 23:13 »

hvor har du set det med porto?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9764: 31 Aug 2011, 23:14 »

Jeg så også Porto kort nævnt, men den blev hurtig skudt ned som meget usandsynlig...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 649 650 [651] 652 653 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010