home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23346
  1 Bruger, 746 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Korrnus
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347405 gange)
ptrN
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9270: 25 Aug 2011, 21:57 »

Hvordan er det det er?

Må man spille CL hvis man har spillet EL for en anden klub?

For M´Vila spiller og har også scoret for Rennes i deres EL kval kamp, og så er han jo spæret hvis i køber ham som der har været rygter om.

GOAL: Rennes 2-0 Red Star Belgrade : M'Vila (19 pen)

Men måindrømme jeg ikke kan huske hvordan reglerne er  Peace

Ellers synes jeg faktisk der har været forbavsende stille idag om nye folk til jer. Jeg havde troet at efter jeres kval igår så havde alt stået i Arsenals tegn idag på transfermarkedet Wink
Du må gerne gå "op" i en turnering. Dvs man kan gå fra EL til CHL. Ikke omvendt.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9271: 25 Aug 2011, 23:12 »

Det er så ikke rigtigt. Vi kunne f.eks. godt købe Di Natale og så bruge ham i CL sammenhæng, fordi hans hold blev slået ud af CL.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9272: 26 Aug 2011, 08:44 »

Heh pudsigt rygte om at Arsenal skulle have budt £6mio for Cahill. Man skulle tro at vi havde en aftale med Cahill om at han rykker til Arsenal enten i år eller næste år - Så må Bolton bestemme om de vil have £6mio for ham nu, eller 0 til næste år.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9273: 26 Aug 2011, 09:06 »

Heh pudsigt rygte om at Arsenal skulle have budt £6mio for Cahill. Man skulle tro at vi havde en aftale med Cahill om at han rykker til Arsenal enten i år eller næste år - Så må Bolton bestemme om de vil have £6mio for ham nu, eller 0 til næste år.

Har han kun 1 år tilbage eller hvad?

ptrN
Manager

« Svar #9274: 26 Aug 2011, 09:09 »

Det er så ikke rigtigt. Vi kunne f.eks. godt købe Di Natale og så bruge ham i CL sammenhæng, fordi hans hold blev slået ud af CL.
Det har da ikke noget at gøre med det jeg siger? Hvis din forklaring skulle modstride min, skulle Arsenal jo spille EL og have lov til at købe Di Natale og bruge ham selv om han har været brugt i CL.

Prøv at læs hvad jeg skrev igen.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9275: 26 Aug 2011, 10:08 »

Det har da ikke noget at gøre med det jeg siger? Hvis din forklaring skulle modstride min, skulle Arsenal jo spille EL og have lov til at købe Di Natale og bruge ham selv om han har været brugt i CL.

Prøv at læs hvad jeg skrev igen.
Nej, min forklaring var måske lidt forkert formuleret, men mente at selvom Di Natale skulle spille EL, kunne vi købe ham til CL. Men okay, der har jeg så glemt at han ikke har spillet EL, men derimod CL Kval, og han derfor ville kunne spille da hans hold blev slået ud af CL kval, og det derfor ikke har noget med EL at gøre. Min fejl

Har han kun 1 år tilbage eller hvad?

Jeps, derfor er det lidt en underlig situation. Bolton har sagt nej til de £6mio og forlanger selv £17mio, men måske man kan mødes på midten? Det skulle i hvert fald være vist at klubberne forhandler en pris pt.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2011, 10:12 af Gazlgor » Logged

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #9276: 26 Aug 2011, 10:29 »

Di Natale må ikke spille CL for Arsenal, da han allerede hare spillet CL, og er låst i systemet, så vidt jeg er orienteret. Reglen om at kunne gå fra EL til CL, blev vist indført sidste sæson, efter hvad jeg kan forstå.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9277: 26 Aug 2011, 10:46 »

Di Natale må ikke spille CL for Arsenal, da han allerede hare spillet CL, og er låst i systemet, så vidt jeg er orienteret. Reglen om at kunne gå fra EL til CL, blev vist indført sidste sæson, efter hvad jeg kan forstå.

Nej, det må han netop gerne fordi at Udinese ikke kom i 'den rigtige CL'. Vi kunne i princippet bruge alle spillere som blev slået ud af CL kvallen.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #9278: 26 Aug 2011, 10:54 »

Nej, det må han netop gerne fordi at Udinese ikke kom i 'den rigtige CL'. Vi kunne i princippet bruge alle spillere som blev slået ud af CL kvallen.

Som Gazlgor siger, så må man godt købe spillere fra de hold der er blevet slået ud af kvalen. Men en spiller må ikke repræsentere to hold der begge er i Champions League gruppespillet

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Champions+League/2010/03/24/170840.htm

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #9279: 26 Aug 2011, 10:57 »

Citat

Som Gazlgor siger, så må man godt købe spillere fra de hold der er blevet slået ud af kvalen. Men en spiller må ikke repræsentere to hold der begge er i Champions League gruppespillet

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Champions+League/2010/03/24/170840.htm

Ok.. UEFA's regelsæt er bare svære at fortolke Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9280: 26 Aug 2011, 11:24 »

UEFA er pr. definition nogle kegler.

JKJ
Gæst

« Svar #9281: 26 Aug 2011, 11:30 »

+1  Thumbs Up

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #9282: 26 Aug 2011, 11:59 »

Helt enig +2

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #9283: 26 Aug 2011, 12:36 »

Ok.. UEFA's regelsæt er bare svære at fortolke Smiley

Derudover er den regel også blevet indført for 1-2 sæsoner siden. Før i tiden var du låst bare du havde spillet en kvalifikationskamp.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9284: 26 Aug 2011, 12:39 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/bolton-har-afvist-bud-fra-arsenal Nårh der sker da lidt nu, men deme godt nok et lidt svagt bud ved godt han kan hentes gratis om et år.

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010