home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1273279 gange)
Loading
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #795: 15 Sep 2007, 17:40 »

Fedt endelig nummer 1 og så enda med en kamp i hånden til Man UD og Chelsea (Når de er færdige)
Ja, det er ikke værst. Det ser ihvertfald godt ud for dem, og som lille Arsenal fan, håber jeg det bedste Smiley

Badefar
Manager

« Svar #796: 15 Sep 2007, 18:00 »

Ja og så fik Tottenham tæv (igen)

Niko
Gæst

« Svar #797: 15 Sep 2007, 18:03 »

Fantastisk! Det var 2 vidunderlige mål! Adebayor's vil jeg aldrig glemme, det var så vidunderligt!
Fabregas' langskud var også smukt, en rigtig god kamp fra hele holdet!

AaronLennon
Gæst

« Svar #798: 16 Sep 2007, 13:55 »

Jeg kan ikke finde noget ordenligt klip hvor man kan se alle tre mål fra igår...?

Niko
Gæst

« Svar #799: 16 Sep 2007, 14:02 »

Jeg har også svært ved at finde dem alle. Heldigvis så jeg kampen direkte.

Men Ade's 2. mål er her:
http://www.youtube.com/v/3Wt63tdgEwU

AaronLennon
Gæst

« Svar #800: 16 Sep 2007, 14:28 »

Hva med Cesc's mål???

Niko
Gæst

« Svar #801: 16 Sep 2007, 14:31 »

Hva med Cesc's mål???

Nej. Det kan den ikke finde, eller jo, men den vil ikke afspille ( Hævet Øjenbryn) dem.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #802: 16 Sep 2007, 14:35 »

gå ind på dailymotion.com og søg på "arsenal tottenham". sorter efter nyeste og der skulle gerne være highlights med alle mål. hvertfald det jeg gjorde.

Niko
Gæst

« Svar #803: 16 Sep 2007, 14:43 »

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #804: 16 Sep 2007, 19:44 »

Fantastisk! Det var 2 vidunderlige mål! Adebayor's vil jeg aldrig glemme, det var så vidunderligt!
Fabregas' langskud var også smukt, en rigtig god kamp fra hele holdet!

Ja, det var et helt utroligt mål af Adebayor til allersidst! Det mindede mig lidt om det mål som Henry scorede mod Man U, hvor han lige løfter den med den ene fod, og så volley'er den ind. Dog var Henry's jo fra en sværere vinkel, men alligevel! Og stillingen ser rigtig god ud nu! Dejligt at Liverpool viste at de også kan have kampe uden at score, efter at de slog Derby 6-0. Endnu engang var der pointtab til Chelsea, og en 1-0 sejr i sidste min til Man U, så de ser ikke så farlige ud i år.

Nu gælder det så Sevilla på onsdag (en kamp som kan følges direkte på Tv2 Sport!!), og så har vi en walkover mod Derby på Emirates på lørdag.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niko
Gæst

« Svar #805: 16 Sep 2007, 19:46 »

Ja, det var et helt utroligt mål af Adebayor til allersidst! Det mindede mig lidt om det mål som Henry scorede mod Man U, hvor han lige løfter den med den ene fod, og så volley'er den ind. Dog var Henry's jo fra en sværere vinkel, men alligevel! Og stillingen ser rigtig god ud nu! Dejligt at Liverpool viste at de også kan have kampe uden at score, efter at de slog Derby 6-0. Endnu engang var der pointtab til Chelsea, og en 1-0 sejr i sidste min til Man U, så de ser ikke så farlige ud i år.

Nu gælder det så Sevilla på onsdag (en kamp som kan følges direkte på Tv2 Sport!!), og så har vi en walkover mod Derby på Emirates på lørdag.

Ja, efter denne kamp, er han sikker mand i front. Det synes jeg nu hele tiden han har været, men det var et fantastisk mål!

Sevilla-kampen bliver rigtig svær, men jeg tror faktisk at vi vinder 2, eller 3-0. Jeg tror Fabregas scorer og måske en van Persie...?

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #806: 16 Sep 2007, 20:44 »

Vi vinder i år! - vidste i godt det?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #807: 16 Sep 2007, 20:50 »

Ja da, jeg satte 100 kr på det før sæsonen, til odds 10.00 Wink

Mht Adebayor synes jeg stadig ikke at han skal være i top, når vi har Eduardo, som jeg er sikker på er skarpere. Adebayor er en rigtig god reserve at have, og så er han god til når vi skal op mod de store hold hvor vi skal spille fysiskt. Bendtner derimod skal snart lånes ud igen. Hans attitude er simpelthen for dårlig. Efter 1 kamp (mod Portsmouth) hvor den 19 årige (!!) ikke var med, så ville han have en snak med Wenger for at få en forklaring. Den knægt skulle tage at komme ned på jorden igen og se at han ikke er nær god nok til en plads på Arsenal holdet - Endnu.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Red love
Gæst

« Svar #808: 17 Sep 2007, 20:05 »

selvfølelig gør i ikke det, i har ikke en eneste spiller på verdesklasse niveau. Måske lige udover fabregas der har potentialet til at komme derop.. Også vinder man altså ikke premier leauge, tror i skal være glade så længe i holder Newcastle væk fra 4. pladsen..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #809: 17 Sep 2007, 21:31 »

Hold dig nu bare til din Man U tråd, Red Love, vi går jo heller ikke ind i Man Utd tråden og skriver at I ikke vinder og disser Man U spillere, vel? Det skaber ikke andet end en dårlig stemning og mudderkastning

Jeg benytter lige lejligheden til at smide et ordentligt link til Adebayor's 2. mål... DAMN! http://youtube.com/v/3Wt63tdgEwU
« Seneste Redigering: 17 Sep 2007, 21:34 af Hawk1nZ » Logged

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010