home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 627 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1272410 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #690: 23 Jul 2007, 15:20 »

Så blev det officielt, Freddie ryger til West Ham.

Tak for alt Freddie, du var guld værd dengang!  Best of luck with the Irons.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #691: 27 Jul 2007, 13:21 »

Ja, det var nu et godt tidspunkt at slippe af med Freddie på. Han havde nogle fantastiske sæsoner, især under Bergkamp æraen, hvor de to spillede rigtig godt sammen, men nu var det på tide at han smuttede. Jeg forstår dog ikke hvorfor han skal gå ud og trasher Arsenal bagefter, efter 9 år i klubben, men det er vel hans problem.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #692: 27 Jul 2007, 13:31 »

Har altid godt kunne lide Freddie, og synes det er lidt ærgeligt at han går, men hvis han skulle gå så var det nu.
Problemet med at han går, er at han gør vores smalle trup endnu smallere. Især med udsigten til at Reyes forlader klubben inden længe. På kanterne har vi kun Hleb, Rosicky, Walcott, Eboue og så med muligheden for at Van Persie og Eduardo ned på venstrekanten. Så jeg håber at der kommer en ny kantspiller, eller det kan være Wenger ser at Mark Randall kan være med på aller højeste niveau.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #693: 27 Jul 2007, 13:32 »

Synes ikke at det ser fod godt ud for Arsenal mht. medaljer eller for den sags skyld Champions League. Er der nogen som kan give et kvalificeret gæt på deres nye starting 11?

Kunne den se sådan ud:

Jens Lehmann

Bacary Sagna - Kolo Toure - Philippe Senderos -  William Gallas

Alexander Hleb - Tomas Rosicky - Francesc Fabregas - Robin Van Persie

Emmanuel Adebayor - Nicklas Bendtner

Huh

Så vil jeg næsten mene at Tottenham har et bedre hold... eller tæt på...

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #694: 27 Jul 2007, 13:35 »

Synes ikke at det ser fod godt ud for Arsenal mht. medaljer eller for den sags skyld Champions League. Er der nogen som kan give et kvalificeret gæt på deres nye starting 11?

Kunne den se sådan ud:

Jens Lehmann

Bacary Sagna - Kolo Toure - Philippe Senderos -  William Gallas

Huh

Hehe, det har vi jo allerede.. Wink - Ej, for at supplere lidt op med hensyn til jeres trup, salg osv. Der er blevet solgt nogle af jeres største spillere, ihvertfald én af dem. Jeg følger af gode grunde ikke med hos jer, men kan huske, at jeg altid frygtede Henry og Freddie, faktisk, hvilket så ikke behøves mere. Jeg tror virkelig I får svært ved at følge med i længden. Uden tvivl, det er nogle gode, talentefulde spillere I har, men der skal alligevel spilles 33 kampe alene i ligaen, så er der to nationale cupper og den internationale, jeg tror I får meget svært ved at følge med i længden.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #695: 27 Jul 2007, 13:38 »

Tror nu at du er helt galt på den. Senderos kommer ikke til at være startende i hoveddelen af kampene, og desuden har vi Clichy på kanten, som er rigtig god, så han skubber hvertfald Gallas ind centralt. Rosicky skal spille ud på venstreside ligesom sidste sæson, og Gilberto spiller højst sandsynligt inde centralt sammen Fabregas, hvis ikke Diaby spiller ligeså godt som i preseason. Og Van Persie skal op foran sammen med enten Eduardo eller Adebayor, går jeg udfra. Og nej Tottenham har ikke et bedre hold, og vil aldrig få et bedre hold Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #696: 27 Jul 2007, 13:44 »

Hehe, det har vi jo allerede.. Wink - Ej, for at supplere lidt op med hensyn til jeres trup, salg osv. Der er blevet solgt nogle af jeres største spillere, ihvertfald én af dem. Jeg følger af gode grunde ikke med hos jer, men kan huske, at jeg altid frygtede Henry og Freddie, faktisk, hvilket så ikke behøves mere. Jeg tror virkelig I får svært ved at følge med i længden. Uden tvivl, det er nogle gode, talentefulde spillere I har, men der skal alligevel spilles 33 kampe alene i ligaen, så er der to nationale cupper og den internationale, jeg tror I får meget svært ved at følge med i længden.

Kerm

Nu er det jo ikke et SAS-liga hold, der snakkes om her..  (jo det er Wink) Der spilles da stadigvæk 38 kampe i PL Rullende Øjne Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

« Svar #697: 27 Jul 2007, 14:11 »

Kunne den se sådan ud:

Jens Lehmann

Bacary Sagna - Kolo Toure - Philippe Senderos -  William Gallas

Huh

Mit bud:

Lehmann/Fabianski

Eboué - Tourè - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Silva - Rosicky

van Persie - Adebayor/Eduardo

Sagna er en fantastisk fodboldspiller ingen tvivl om det, men Eboue er meget bedre..  Smiley

Niko
Gæst

« Svar #698: 27 Jul 2007, 14:28 »

Men lad os lave en sammenligning på Man Utd, Liverpool, Chelsea og Tottenhams startene 11, i forhold til vores.

Målmand:
Arsenal - Jens Lehmann
Manchester United - Edwin van der Sar
Liverpool - Jose Reina
Chelsea - Petr Cech
Tottenham - Paul Robinson

Højreback:
Arsenal - Emmanuel Eboue
Manchester United - Gary Neville
Liverpool - Steven Finnan
Chelsea - Paulo Feriera
Tottenham - Pascal Chimbonda

Midterforsvar:
Arsenal - Kolo Tourè, William Gallas
Manchester United - Nemanja Vidic, Rio Ferdinand
Liverpool - Daniel Agger, Jamie Garragher
Chelsea - John Terry, Ricardo Cavalho
Tottenham - Ledley King, Michael Dawson

Ventreback:
Arsenal - Cäel Clichy
Manchester United - Patrice Evra
Liverpool - John Arne Riise
Chelsea - Asshole
Tottenham - Gareth Bale

Højremidtbane:
Arsenal - Alexandir Hleb
Manchester United - Nani
Liverpool - J. Pennant
Chelsea - Joe Cole
Tottenham - Aaron Lennon

Central midtbane:
Arsenal - Francesc Fabregas, Gilberto Silva
Manchester United - Owen Hagrewes, Michael Carrick
Liverpool - Steven Gerrard, Xabi Alonso
Chelsea - Frank Lampard, Michael Ballack
Tottenham - Tom Huddlestone, Didier Zokora

Venstre midtbane:
Arsenal - Tomas Rosicky
Manchester United - Cristiano Ronaldo
Liverpool - Yossi Benayoun
Chelsea - Arjen Robben
Tottenham - Jermaine Jenas

Angreb:
Arsenal - Robin van Persie, Emmanuel Adebayor
Manchester United - Wayne Rooney, Louis Saha?
Liverpool - Fernando Torres, Dirk Kuyt
Chelsea - Andrei Sheva, Didier Drogba

Tottenham - Dimitar Berbatov, Robbie Keane

Dem med fed er i mine øjne de bedste. Undskyld hvis der er stavefejl. Men vi har klart en chance for at vinde mesterskabet.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #699: 27 Jul 2007, 14:51 »

Hmm jeg er ikke helt enig i din sammenligning, da jeg ikke mener at van Persie og Adebayor er ligeså stærke som Liverpools og Chelsea angrebspar. De mangler stadig at vise hvad de kan. Desuden så er Eboue i mine øjne ikke den bedste højreback af de 5 hold. Han er nok med på niveauet, men den bedste? Så skal han vise noget mere. Desuden har Wenger planer om at rykke han frem i næste kæde.

Men det vigtigste i den sammenligning, er at Tottenham ikke er bedre end Arsenal. Og Arsenal vil stadig være med i konkurrencen om top4, og måske top2, hvis det går rigtig godt.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #700: 27 Jul 2007, 15:02 »

Nu er det jo ikke et SAS-liga hold, der snakkes om her..  (jo det er Wink) Der spilles da stadigvæk 38 kampe i PL Rullende Øjne Rullende Øjne

En mindre slåfejl.. Smiley - Du ved stadig hvad jeg mener.. Smiley

Cesc: Synes generelt mange af dine afspejler af dine holdinger, dvs. at du er Arsenalfan, og dette ville for mit vedkommende også gøre, hvis jeg skulle gå ind og lave sådan en sammenligning, bare modsat. En helt anden ting, er at det er meget godt sat op.  Thumbs Up

- Som jeg skrev tidligere, jeres trup har kvaliteten til mesterskabet, men ikke bredden. Der skal spilles rigtig mange kampe, og jeg tror ved mindre der kommer nogle nye navne i truppen, at det bliver svært for jer at følge med i top2. En top4 er altid sværd at snakke om, for der vil som regel altid være mindre hold, som det bare kører for..

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

United-styrer
Gæst

« Svar #701: 27 Jul 2007, 15:25 »

Målmand:
Arsenal - Jens Lehmann
Manchester United - Edwin van der Sar
Liverpool - Jose Reina
Chelsea - Petr Cech
Tottenham - Paul Robinson

Jeg er enig. Her er der ingen tvivl. Petr Cech er en af verdens absolut bedste målmænd. Ser vi bort fra ham, så mener jeg, at Lehmann og VDS er omtrent på sammen niveau, mens Reina og Robinson er en kende under.

Højreback:
Arsenal - Emmanuel Eboue
Manchester United - Gary Neville
Liverpool - Steven Finnan
Chelsea - Paulo Feriera
Tottenham - Pascal Chimbonda

Her er jeg til gengæld uenig. Jeg ser sådan set ingen grund til at udpege en vinder her, da de fire øverste er stort set lige gode.

Midterforsvar:
Arsenal - Kolo Tourè, William Gallas
Manchester United - Nemanja Vidic, Rio Ferdinand
Liverpool - Daniel Agger, Jamie Garragher
Chelsea - John Terry, Ricardo Cavalho
Tottenham - Ledley King, Michael Dawson

Denne forstår jeg til gengæld ikke. Vidic-Rio-formationen spillede exceptionelt i sidste sæson. Chelsea har den bedste rent individuelt (Terry), men som forsvarskonstellati on er det i mine øjne United, der topper. Liverpool er på cirka samme niveau som Chelsea.

Ventreback:
Arsenal - Cäel Clichy
Manchester United - Patrice Evra
Liverpool - John Arne Riise
Chelsea - Asshole
Tottenham - Gareth Bale

Igen er jeg af en anden holdning. Ashley Cole, Patrice Evra, Gaël Clichy og John Arne Riise (som vel oftest spiller længere fremme på banen) er i mine øjne så tæt, at der ikke er grund til at fremhæve en enkelt.

Højremidtbane:
Arsenal - Alexandir Hleb
Manchester United - Nani
Liverpool - J. Pennant
Chelsea - Joe Cole
Tottenham - Aaron Lennon

Hvorfor er Uniteds højrefløj pludselig Nani? Uniteds højrefløj hedder Cristiano Ronaldo, og det giver sig selv, at han er den bedste af ovenstående.

Central midtbane:
Arsenal - Francesc Fabregas, Gilberto Silva
Manchester United - Owen Hagrewes, Michael Carrick
Liverpool - Steven Gerrard, Xabi Alonso
Chelsea - Frank Lampard, Michael Ballack
Tottenham - Tom Huddlestone, Didier Zokora

Det er meget tæt, men igen udpeger du forkerte spillere for United. Chelsea spiller vel oftest med flere centrale midtbanespillere, hvorfor de ikke hører hjemme i en gruppe som denne, og hvor er Paul Scholes for United? Blandt de fem bedste spillere i Premier League i sidste sæson.

Venstre midtbane:
Arsenal - Tomas Rosicky
Manchester United - Cristiano Ronaldo
Liverpool - Yossi Benayoun
Chelsea - Arjen Robben
Tottenham - Jermaine Jenas

Som sagt er Ronaldo højrefløj. Den mest sandsynlige her for Uniteds vedkommende er vel Giggs. Arjen Robben skal vel erstattes af Malouda.

Angreb:
Arsenal - Robin van Persie, Emmanuel Adebayor
Manchester United - Wayne Rooney, Louis Saha?
Liverpool - Fernando Torres, Dirk Kuyt
Chelsea - Andrei Sheva, Didier Drogba

Tottenham - Dimitar Berbatov, Robbie Keane

Denne kan jeg ærligt talt kun trække på smilebåndet over. Chelsea spiller først og fremmest givetvis kun med en enkelt angriber fremme. Tottenham køber næppe Darren Bent for en formue for så at sætte ham på bænken. Og Arsenal? I har solgt jeres umiddelbart bedste spiller, som tilfældigvis var angriber, men alligevel har I - sammen med Liverpool og Chelsea - Premier Leagues bedste angreb? Hvorfor er Adebayor og van Persie bedre end Rooney og Saha? I min verden står Arsenal nederst i denne sammenhæng, mens de fire andre står meget tæt.

Alt i alt synes jeg ikke, det er rimeligt at konkludere ud fra en sådan sammenligning. Det drejer sig om, hvordan holdet fungerer som helhed, og her levner jeg jer ikke mange chancer i mesterskabskampen, som jeg tror kommer til at stå mellem Chelsea og United med Liverpool som farlig outsider.
« Seneste Redigering: 27 Jul 2007, 15:29 af United-styrer » Logged

arsenalistic
Manager

« Svar #702: 27 Jul 2007, 16:42 »

Synes det er sødt at i rater Liverpools angreb så højt, når 50% af angrebet er totalt uprøvet i EPL.

Mht. til vores chancer, så er det eneste der skal skærpes den mentale indstilling mod de "dårligere" hold.

Hvis vi ser de fire hold sidste år indbyrdes, så lander Arsenal som to'er, hvilket er meget godt. Derfor er indstillingen når vi møder lavere hold vigtigst imo, da vi har bevist at vi kan hamle op mod "de tre store".

Eduardo skal, efter hvad jeg har set, ikke spille i makkerpar med vores nye "Iceman", men han kan jo nå at modbevise mig, men ser ham ikke pt. som en startende angriber. Ade og Mad Man skal nok oppe deres niveau, nu hvor Henry har forladt skuden.

Jeg håber tilgengæld at Wenger vågner op af sin rødvinsbrandert og dropper alt det fis med Gallas som kaptajn. Den mand skal holde sin kæft, spille godt i foråret, og tage til Real Madrid i januar. Raus Gallas! Men måske er det kaptajn-forbandelsen Wenger sigter efter?

Go you Gunners!

Benja91
Gæst

« Svar #703: 27 Jul 2007, 16:45 »

Synes det er sødt at i rater Liverpools angreb så højt, når 50% af angrebet er totalt uprøvet i EPL.

Mht. til vores chancer, så er det eneste der skal skærpes den mentale indstilling mod de "dårligere" hold.

Hvis vi ser de fire hold sidste år indbyrdes, så lander Arsenal som to'er, hvilket er meget godt. Derfor er indstillingen når vi møder lavere hold vigtigst imo, da vi har bevist at vi kan hamle op mod "de tre store".

Eduardo skal, efter hvad jeg har set, ikke spille i makkerpar med vores nye "Iceman", men han kan jo nå at modbevise mig, men ser ham ikke pt. som en startende angriber. Ade og Mad Man skal nok oppe deres niveau, nu hvor Henry har forladt skuden.

Jeg håber tilgengæld at Wenger vågner op af sin rødvinsbrandert og dropper alt det fis med Gallas som kaptajn. Den mand skal holde sin kæft, spille godt i foråret, og tage til Real Madrid i januar. Raus Gallas! Men måske er det kaptajn-forbandelsen Wenger sigter efter?

Gallas er han nævnt som kaptajn Shockeret , Wengér må have spist søm .

Fabregas som kaptajn .
« Seneste Redigering: 27 Jul 2007, 16:49 af Benja91 » Logged

arsenalistic
Manager

« Svar #704: 27 Jul 2007, 16:49 »

Gallas er han nævnt som kaptajn? , Wengér må have spist søm .

Fabregas som kaptajn

Han spillede kaptajn i sidste træner i Østrig.

Fab skal ikke være kaptajn - endnu. Det må blive Kolo, Jens eller mest sandsynligt Gilberto.

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010