home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1272120 gange)
thomzen
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #615: 04 Jul 2007, 15:13 »

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #616: 04 Jul 2007, 15:14 »

Eneste hage, er at vi vil få svært ved at sige farvel til ham, efter 10 år som trofast Gunner.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #617: 04 Jul 2007, 15:17 »

Ah. Der er altså ikke noget konkret bud så vidt jeg kan læse på Gazettas side, men de skal da være velkomne.

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #618: 04 Jul 2007, 15:36 »

« Seneste Redigering: 04 Jul 2007, 15:38 af halleberry » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #619: 04 Jul 2007, 15:46 »

Vi kan sagtens skille os af med Ljungberg, vi mangler bare en anden god fløj.

Altså, jeg kan nu godt forstå Henry, for hvis han nogensinde skulle nå at prøve at spille for Barca, så skulle det være nu, og hvis vi skulle have bare lidt penge for ham, skulle det også være nu... Så det er fair nok hvis du spørger mig.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #620: 04 Jul 2007, 15:47 »

Det bliver spændene om han kan køre samme stil i PL Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #621: 04 Jul 2007, 15:50 »

Rart at vi har fået en spiller som også kan score med hovedet...

arsenalistic
Manager

« Svar #622: 05 Jul 2007, 02:57 »

Grunden til at vi lod Henry gå, var ifølge flere kilder, at han sidste sommer, fik indbygget en klausul i sin kontrakt. Denne er også grunden til det latterligt lave beløb. Eduardo ser spændende ud, ikke en tekniks begavelse, og gudbevares, dem har vi da også en for meget af (?), men en goal-getter. Jeg forholder mig dog stadig skeptisk overfor vores angreb, og ser det ikke som en mulighed at spille van Persie på kanten, da han er manden der skal score vores 20+ mål næste år.

Mht. den nye udebanetrøje, så er det et usmageligt merchandisestund! Fy for pokker, skal ikke eje den trøje nogensinde. Tænk at udnytte Chapman på den måde, gentager lige mig selv, usmageligt. Nej jeg holder mig til hjemmetrøjen med van Persie eller Toure tryk.

Go you Gunners!

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #623: 05 Jul 2007, 03:29 »

Arsenalistic, jeg synes du har ret i, at Van Persie ikke skal bruges på kanten. Han skal helt sikkert være på toppen med Eduardo/Adebayor/Bendtner.

Den nye udebanetrøje er da mega nice Smiley fedt design, fedt at den er hvid Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #624: 05 Jul 2007, 09:15 »

Den nye udebanetrøje er rigtig pæn, og for en gangs skyld en man kan gå i byen i uden at blive nedstirret Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #625: 05 Jul 2007, 10:01 »

Så er der prof. kontrakter til 5 af vores unge drenge:

Nacer Barazite, Rui Fonte, Paul Rodgers, Jay Simpson og Wojciech Szczesny har alle skrevet under.

Hvis FM er noget at gå efter (og det er det selvfølgelig!), så kan vi godt forvente os en masse af især Nacer Barazite, men også Rui Fonte og Jay Simpson skulle være fremtidens mænd.

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav=News&article=475147&lid=NewsHeadline&Title=Five+young+players+sign+professional+terms

Niko
Gæst

« Svar #626: 05 Jul 2007, 10:14 »

Så er der prof. kontrakter til 5 af vores unge drenge:

Nacer Barazite, Rui Fonte, Paul Rodgers, Jay Simpson og Wojciech Szczesny har alle skrevet under.

Hvis FM er noget at gå efter (og det er det selvfølgelig!), så kan vi godt forvente os en masse af især Nacer Barazite, men også Rui Fonte og Jay Simpson skulle være fremtidens mænd.

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav=News&article=475147&lid=NewsHeadline&Title=Five+young+players+sign+professional+terms

Jeg vil nu også mene at Wojciech allerede er klar til at overtage målet fra Lehmann  Opstemt Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #627: 05 Jul 2007, 13:30 »

Synes stadig det er forkert at udnytte Chapmans navn til at sælge flere trøjer. Det er usselt gjort af Nike og Arsenal. Trøjen i sig selv har jeg ikke noget imod, kun årsagen til at den er lavet og det at de udnytter en legendes navn på den måde.....

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #628: 05 Jul 2007, 13:56 »

Ja Chapman roterer nok i sin grav. Eller noget.

Vi ville jo have fået en ny udebanetrøje alligevel, så at spice den up ved at lave den til en tribute til en af de mest indflydelsesrige managers vi har haft, det kan jeg sådan set ikke se det store problem i.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2007, 10:25 af g00n » Logged

Vinzent
Juniorspiller
**

« Svar #629: 05 Jul 2007, 14:54 »

Tror heller ikke Persie er ideel på en fløjposition. Han skal spille på toppen, og jeg tror ikke vi skal regne med at se flere angriberindkøb. Hvis der kommer flere spillere ind bliver det nok Sagna. Eduardo ser ud til at være ganske teknisk begavet i nogle af de videoklip man kan finde på Youtube. Han har måske ikke helt samme klasse som Henry, men han er også 6 år yngre, så det kan jo være Wenger kan få det frem i ham. Det er jo gerne erfaring der giver mest klasse.

Jeg glæder mig til at se Eduardo i PL. Og så glæder jeg mig til at se en skadesfri Persie.

Men bottom line? Jeg havde hellere set Huntelaar i Arsenal-trøjen...

Favorit CM/FM version: CM 01/02
Favorit hold: Stalybridge Celtic (CON - PL)

Arsenal F. C.   -   Forever the champions!

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010