home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:11:28 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
I går kl. 13:12:35 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 373 374 [375] 376 377 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313285 gange)
ghgh
Lilleputspiller
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5610: 19 Jul 2009, 23:34 »

Slettet viser nogle gange fornuftige og lange sammendrag - og det er gratis...

Ved I hvor mange PL-kampe kanal 9 viser, eller vil det være mest fornuftigt at investere i canal+?
« Seneste Redigering: 20 Jul 2009, 00:04 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5611: 20 Jul 2009, 00:05 »

Indholdet på nævnte side er så vidt vides ikke lovligt, og derfor er linket slettet Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5612: 20 Jul 2009, 00:05 »

Jeg kan forestille mig at Canal 9 i samme dur som Kanal 5, får lov til at sende en enkelt PL kamp om ugen, mens Canal Plus holder sig til at sende ca. 5-6 kampe om ugen.. Du skal derfor (selvfølgelig) investere i det dyreste hvis du vil følge flest kampe Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5613: 20 Jul 2009, 17:32 »

Så er de 16 mand som skal møde Lincoln i aften offentliggjort, og som forventet er det et meget ungt hold, dog stadig med nogle lovende talenter:

JAMES SHEA
SEAN McDERMOTT
DANIEL BOATENG
LUKE AYLING
IGNASI MIQUEL
TOM CRUISE
OGUZHAN OZYAKUP
CONOR HENDERSON
NACER BARAZITE
FRANCIS COQUELIN
JAY EMMANUEL-THOMAS
GILLES SUNU
SANCHEZ WATT
RHEMA OBED
LUKE FREEMAN
JAY SIMPSON

In other news, så opfattede arsenal.com endelig at Adebayor er smuttet, og der var da også lige plads til en god griner i den nyhed:

Whenever he was on the pitch, he always gave absolutely everything to the team

Ih ja...

Bimmand
Gæst

« Svar #5614: 20 Jul 2009, 17:36 »

Meget ungt hold vi har med, men vi ved at sådan en som Jay Simpson er stærkt fordi han har fået kampe på førsteholdet

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5615: 21 Jul 2009, 12:49 »

Vi vandt 3-2 i går aftes, på mål af Sunu, JET og Ayling. Andet ved jeg stort set ikke, da der ikke ligefrem er overdrevent meget mediefokus på sådan en kamp. Der kan dog læses et referat her:

http://www.arsenal.com/match-menu/3165852/reserves/lincoln-city-v-arsenal-res?tab=report

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5616: 21 Jul 2009, 14:58 »

Suk... hvor er vi bare heldige med skader...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/nasri-fractures-leg

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5617: 21 Jul 2009, 15:15 »

Arg, det var da mega irriterende! Men så er midtbanen jo nem at regne ud med Walcott på den ene fløj og Arshavin på den anden.. Surt for Nasri op til den nye sæson.. Best of luck to him! Skuffet

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #5618: 21 Jul 2009, 16:18 »

Ikke flere dårlige nyheder om mine klubber, tak! Utrolig synd for Nasri, og jeg er bange for at der sker det at hans genoptræning kommer til at tage alt for lang tid. Men 7-9-13 for at det ikke sker og håber han kan komme sig forholdsvis hurtigt.

Har læst artikler på forskellige engelske hjemmesider, og vi er nået til det punkt i Chamakh-handlen hvor Chamakh ikke tror på det mere fordi at Wenger ikke har budt på ham endnu. Wenger udtaler "We're watching", men det ender med at han ryger til Fulham eller den anden PL-klub der er efter ham, og det ville gøre mig ærget!

Synes også at Matuidi er en spændende spiller, og så får vi ham (i disse penge-tider) næsten gratis for 25-30 mio.

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5619: 21 Jul 2009, 16:23 »

Det er heldigvis 'bare' lægbenet (fibula) som er brækket, så det kunne have været værre.

Lad bare Chamakh smutte til en mindre klub, så kan vi koncentrere os om at forstærke os der hvor vi har mere brug for det.

Matuidi fås næppe til den pris. Som Gunnerblog skriver:

Recent reports in the English press have seen his price quoted at around £2.5m.  I can tell you now that even though Matuidi has made his desire to leave very clear, those numbers are way wide of the mark.  Most Saint-Etienne fans refuse to countenance a sale of the player L’Equipe voted their best last season for any less than €12m (about £10m).  If Matuidi is to come to England, I’d venture that it won’t be for less than the £7m we paid Auxerre for Bacary Sagna.

Chakana
Manager

« Svar #5620: 21 Jul 2009, 16:30 »

Jeg vil meget gerne have Chamakh til klubben, han spillede som en drøm for Bordeaux sidste sæson! Men vi skal selvfølgelig også forstærke os på defensiv midt, som du selv siger er mere tiltrængt, men derfor synes jeg at vi skal byde på Chamakh alligevel.

Håber også vi får Matuidi, om vi så skal betale 25-30 mio. eller 100 mio.!

.. og så tror jeg ikke at jeg har glædet mig så meget til en sæson som jeg gør i år! Det bliver så godt at komme i gang! Wink

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #5621: 21 Jul 2009, 16:41 »

Jeg vil meget gerne have Chamakh til klubben, han spillede som en drøm for Bordeaux sidste sæson! Men vi skal selvfølgelig også forstærke os på defensiv midt, som du selv siger er mere tiltrængt, men derfor synes jeg at vi skal byde på Chamakh alligevel.

Håber også vi får Matuidi, om vi så skal betale 25-30 mio. eller 100 mio.!

.. og så tror jeg ikke at jeg har glædet mig så meget til en sæson som jeg gør i år! Det bliver så godt at komme i gang! Wink
Men spørgsmålet er om man ikke næsten bør sælge nogle af de angribere i alleredehar, for at gøre plads til Chamakh Smiley?

Jeg vil nemlig mene at der er et par spillere som kunne gå i stå i deres udvikling hvis de blev arsenal på den bekostning.. Og her ser jeg eduardo/vela som de største ofre.. en af de to må imo sælges hvis alle angriberne skal kunne garanteres regelmæssig spilletid, og er ret sikker på at ingen af dem vil være tilfreds med en plads på bænken for længe af gangen...

dertil kommer at i også er begyndt af og til og spille med en fremme.. Det gør jo det problem endnu større.. Sælger i en af de to får i også penge ind til at kunne købe matuidi..

Jeg har aldrig set ham spille, og personligt mener jeg i burde stile højere, men hvis pengene ikke er til mere så kan man jo blive nødt til at nøjes Wink..

Jeg mener jo stadig at Arsenal burde sætte alt ind på at hente cambiasso da han imo er skræddersyet til en plads ved siden af Fabregas.. Men han er så åbenbart også for dyr..

Hvorfor vokser pengene ikke på træerne Wink Grin?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5622: 21 Jul 2009, 16:47 »

Altså nu har vi jo lige smidt £25M oveni de penge vi havde, så jeg tror nu nok vi har råd til at hente Matuidi og Chamakh uden at skulle sælge mere.

Jeg kan nu heller ikke se det logiske i at skulle sælge en af vores angribere for at gøre plads til endnu en lottokupon som vi reelt set ikke ved hvad kan i Premier League.

At have 4 reele angribere (van Persie, Eduardo, Bendtner og Vela) er vel heller ikke for meget. Nu nævner du at vi er gået over til at spille med 1 fremme engang imellem - det er dog en sandhed med modifikationer, da de 2 pladser omkring den 'enlige' angriber også kan (og er blevet det) udfyldes af de andre angribere. Eksempelvis van Persie til venstre og Bendtner til højre er blevet flittigt brugt.

Med Adebayor ude skal der nok blive masser af spilletid til både Bendtner og Eduardo (hvis han holder sig skadesfri).

Med den offensive linje vi stadig har tilbage (van Persie, Bendtner, Eduardo, Walcott, Vela, Arshavin, Rosicky, Nasri) er det klart vigtigere at forstærke os på midtbanen og evt. endnu mere i forsvaret.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2009, 16:50 af g00n » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #5623: 21 Jul 2009, 16:55 »

Altså nu har vi jo lige smidt £25M oveni de penge vi havde, så jeg tror nu nok vi har råd til at hente Matuidi og Chamakh uden at skulle sælge mere.

Jeg kan nu heller ikke se det logiske i at skulle sælge en af vores angribere for at gøre plads til endnu en lottokupon som vi reelt set ikke ved hvad kan i Premier League.

At have 4 reele angribere (van Persie Eduardo, Bendtner og Vela) er vel heller ikke for meget. Nu nævner du at vi er gået over til at spille med 1 fremme engang imellem - det er dog en sandhed med modifikationer, da de 2 pladser omkring den 'enlige' angriber også kan (og er blevet det) udfyldes af de angriber angribere. Eksempelvis van Persie til venstre og Bendtner til højre er blevet flittigt brugt.

Med Adebayor ude skal der nok blive masser af spilletid til både Bendtner og Eduardo (hvis han holder sig skadesfri).

Med den offensive linje vi stadig har tilbage (van Persie, Bendtner, Eduardo, Walcott, Vela, Arshavin, Rosicky, Nasri) er det klart vigtigere at forstærke os på midtbanen og evt. endnu mere i forsvaret.
Reelt set forstår jeg heller ikke hvad i skal med camakhe.. Syntes i er godt besat i offensive som du selv siger, og er sikker på at eduardo, van p, og Vela kan præstere noget nær det samme som Camakhe..

Jeg nægter med andre ord at tro på at han er så god at man skal smide penge efter ham, når det rent faktisk er på midten man mangler mest Peace..

Og ja van persie og bendtner kan godt spille kanterne, men det er ikke der deres største evner er, og at bruge sine spillere på pladser hvor de ikke er bedst syntes jeg ik er rigtigt når man vil være tophold Peace.. Og ja selvfølgelig skal der være konkurrence om pladserne men 5 spillere med camakhe til 1/2 pladser syntes jeg er for meget Peace..

var jeg Arsenal træner ville jeg bruge alt hvad jeg havde af penge på at hente cambiasso(hvis han ville)... Syntes ikke i har brug for flere udviklingsspillere på pladsen ved siden af Fabregas Peace.. I har brug for en der sammen med ham løfter hele holdet!

For jeres angreb skal imo nok holde det niveau der skal til Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5624: 21 Jul 2009, 16:57 »

Ville egentlig også gerne spørge om arshavin bruges som kant eller hængende angriber?.. Det har jeg aldrig rigtigt fundet ud af Peace

Cool

Sider: 1 ... 373 374 [375] 376 377 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010