home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 334 335 [336] 337 338 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313999 gange)
MichaelHarlev
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5025: 31 Mar 2009, 12:02 »

Ærgeligt med RvP.
Men ja, en rimelig god duo med Ade og Eduardo Thumbs Up

Szczesny
Manager

« Svar #5026: 02 Apr 2009, 11:49 »

Arsenal er blevet overtaget af en russer!

Det er selvfølgelig Arshavin jeg snakker om. Han blev 'Arsenal Player of the Month', med ikke mindre end 54,9 % af stemmerne og må vel allerede betegnes, som en publikumsdarling. Ved ikke om jeg er decideret uenig, men at han vinder med 44 % (!!) ned til nummer 2, må bevise at han allerede har vundet en del London-hjerter. Er I enige i at Arshavin har været bedst i løbet af marts? van Persie og Almunia kom ind på de efterfølgende pladser - hvor jeg må sige, at jeg er overrasket over at van Persie er på listen, da han vel har brændt lige så mange store chancer, som Bendtner i løbet af måneden OG havde en miserabel aften i Rom.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5027: 02 Apr 2009, 15:05 »

Jeg synes da at det er helt fortjent at Arshavin vinder så stort. Siden han kom til klubben har han givet os så meget, ikke blot med henblik på hans spil, men også fordi at han har givet resten af holdet en gejst og øget tempoet og spillet mere direkte, hvilket vi jo alle er klar over var problemet før hans ankomst. Man kan godt sætte spørgsmålstegn ved det høje procenttal, men så lad mig da vende den om og spørge dig hvem der ellers burde blive player of the month? Eduardo der bliver skadet, Bendtner eller Van P der brænder mange chancer, den anonyme Denilson, den altid skadede Diaby, der mister alt for mange bolde? Nasri kunne være en mulighed, og det overrasker mig at han slet ikke er på listen.. Jeg ville nok personligt sætte Nasri som nr 2 og Almunia som nr 3, for han har satme reddet os mange gange. Ellers kan jeg ikke se nogen kandidater, og Arshavin har bragt holdet så meget at han burde vinde stort. De efterfølgende pladser er så en anden sag Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #5028: 02 Apr 2009, 15:27 »

Arshavin har været rigtig god ja, men mod WBA var det Bendtner der sænkede dem - imod Burnley de unge, men ja Arshavin var med - husker ham dog ikke som voldsomt imponerende. Månedens imo vigtigeste kamp, i Rom, deltog han ikke i, her var det Almunia der reddede os. Så var der Blackburn hvor Arshavin viste høj klasse, da han først var kommet igang - også Almunia var god her, med sine 'argentinere'! Skal ærligt indrømme at jeg ikke har kendskab til Hull-kampen udover målene. Mod Newcastle holder Almunia os igen inde i kampen, med et reddet straffespark + det løse (som ikke er så løst endda).

Fordelen ved at Arshavin er kommet til, er imo at han er direkte i sit spil, præcis ligesom Nasri. Nu er der bare to, så det er ikke lige så nemt at dæmme op for - at Arshavin så er den nye gør nok at nogle favoriserer ham. Det er også fair nok - eller forståeligt ihvertfald. Men vil mene at Almunia har stået godt på de helt rette tidspunkter den sidste måned - mener også at han havde nogle store redninger mod WBA inden vi fik lagt låg på.

I mine øjne altså en meget tæt top med Almunia/Arshavin.. Nasri 3 - måske sågar Denilson. Jeg synes du får anonym til at lyde dårligt. Når man rydder op og fordeler på det niveau han gør det, så har jeg sgu ingen problemer med at han ikke er synderligt synlig i offensiven - der har vi rigeligt, nu vi har fået Arshavin Wink Kan stadig ikke huske sidst Denilson lavede en fejlaflevering.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5029: 04 Apr 2009, 15:33 »

Så er det snart ved at være kampstart. Fabregas er tilsyneladende klar igen, og starter potentielt inde. Bortset fra det er der mange skader og sygdomme hos offensivspillerne, men vi har godt med bredde i angrebet, så det burde ikke blive et problem at stille stærkt. Ireland og Robinho er muligvis ikke klar for City, og deres dårlige udebaneform taget i betragtning, er jeg meget optimistisk forud for kampen. Jeg tror det bliver en 3-0.

*EDIT*
ARSENAL v MANCHESTER CITY LINE-UPS
Arsenal: Almunia, Sagna, Touré, Gallas, Clichy, Fabregas, Song Billong, Denilson, Walcott, Adebayor, Arshavin.
Subs: Fabianski, Ramsey, Silvestre, Djourou, Bendtner, Eboue, Gibbs.
Man City: Given, Richards, Onuoha, Dunne, Bridge, Wright-Phillips, Zabaleta, De Jong, Kompany, Robinho, Bellamy.
Subs: Hart, Bojinov, Elano, Garrido, Fernandes, Mwaruwari, Sturridge.
« Seneste Redigering: 04 Apr 2009, 15:35 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Cesc
Gæst

« Svar #5030: 04 Apr 2009, 15:57 »

Jeg er også optimistisk med hensyn til dagens kamp. Jeg er sikker på at vi vinder og dermed kommer længere fra Aston Villa og Everton. Vi har et par skader, men som du nævner KrookDale, så gør det ikke rigtigt noget specielt. Adebayor og Fàbregas er tilbage, og jeg er helt sikker på, at de to bliver afgørende for os. Glæder mig meget til at se, hvor godt Arshavin og Fàbregas falder i spænd og ja, kampen bliver bare god kan jeg fornemme.

God kamp til jer alle! Jeg tror også på en 3-0 sejr. Arshavin scorer to gange, og Adebayor scorer et flot mål.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5031: 04 Apr 2009, 18:03 »

Rigtig god kamp, synes sjældent jeg har set et hold spille med så meget entusiasme og spilleglæde. Især var det godt at se Fabregas og Adebayor i gang igen, mens Walcott tilsyneladende har forbedret sig kraftigt under sin skadespause, synes i hvert fald han var tæt på at være kampens bedste. Forsvaret sov lidt, man må håbe at de får styr på det, for er ikke i tvivl om at Villareal nok skal straffe et dårligt forsvar. Bortset fra det er ser tingene rigtigt godt ud, kan dårligt forestille mig en placering under 4. eller bedre, og hvis form + spilleglæde kan opretholdes, er det ikke utænkeligt at gøre det rimeligt i CL.

Bendtner fik 30 minutter, og spillede godt, men hans ene afslutning var godt nok en tand skæv.

AFC
Manager

« Svar #5032: 04 Apr 2009, 19:05 »

Er sku godt at høre at Adebayor var manden bag vores fantastiske sejr over Manchester City med begge scoringer. Nu så jeg ikke kampen selv, men den må have været god!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5033: 06 Apr 2009, 15:35 »

Så er det i morgen vi tager til Spanien og byder Villareal op til dans. Ikke overraskende viser Tv3+ Man Utd frem for Arsenal, men vi kan jo så prise os lykkelige for at Tv2 Sport findes, for de viser nemlig kampen direkte! Smiley På skadesfronten ser det faktisk forholdsvist fornuftigt ud. Van Persie er skadet, ligesom Diaby, Rosicky og Eduardo, men både Nasri og Walcott ser ud til at være klar, ligesom Bendtner. Det betyder at vi faktisk kan stille op i en dødbringende formation, som jeg tror kommer til at ligne en 4-4-2, på grund af de spillere vi har til rådighed:

Almunia
Sagna Touré Gallas Clichy
Walcott Denilson Fabregas Nasri
Bendtner Adebayor

Et alternativ kunne være den europæiske 4-2-3-1

Almunia
Sagna Touré Gallas Clichy
Denilson Song
Walcott Fabregas Nasri
Adebayor

Ligemeget hvilken vi stiller med, er det et røvstærkt hold, og med det spil vi har vist på det sidste, burde en sejr være inden for rækkevidde, også selvom vi spiller i Spanien. Jeg satser på en 1-2 sejr.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #5034: 06 Apr 2009, 16:28 »

Hawk, tror du ikke Arshavin starter inde, eftersom han blev kåret som månedens spiller? Eller må han ikke spille med i CL? Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5035: 06 Apr 2009, 16:33 »

Arshavin er selvfølgelig spærret eftersom han allerede har spillet i UEFA Cuppen for Zenit Sct. Petersburg Smiley

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #5036: 06 Apr 2009, 16:40 »

Arshavin er selvfølgelig spærret eftersom han allerede har spillet i UEFA Cuppen for Zenit Sct. Petersburg Smiley

Åh, derfor Opstemt

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5037: 06 Apr 2009, 22:09 »

Tror du har ramt fuldstændig plet med dit 4-2-3-1 gæt Hawkinz, omend det næppe bliver en 4-2-3-1 som vi kender den fra FM, men nærmere en 4-5-1, dvs. Fabregas og fløjene også har offensive pligter. Tror simpelthen det er for offensiv en opstilling til at AW vil stille med den på udebane. Derudover er det ikke fuldstændig utænkeligt at de stiller med Bendtner istedet for Nasri, men tror nu umiddelbart det er mest sandsynligt at vi ser Nasri.

Glæder mig i hvert fald til at se kampen, omend jeg tror det bliver en kedelig 1-1 eller 1-2.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5038: 06 Apr 2009, 22:18 »

Nej jeg mener heller ikke at den bliver voldsomt offensiv, men det er lidt svært at indikere på et forum præcis hvordan den bliver Tunge Jeg mener dog at Nasri har en langt bedre chance for at starte inde end Bendtner, da han kun havde influenza før, og hvis han er klar, så er han ikke bare "halvskadet".. Og siden Wenger har sagt at han er klar, så starter han inde - Han er langt at foretrækker på fløjen end Bendtner.

Men ja, det bliver dejligt at kunne se kampen live, og i god kvalitet Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5039: 07 Apr 2009, 20:21 »

Lineup:

Almunia
Sagna, Toure, Gallas, Clichy
Denilson, Song
Walcott, Fabregas, Nasri
Adebayor

Ikke overraskende Wink

Sider: 1 ... 334 335 [336] 337 338 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010