home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 298 299 [300] 301 302 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314696 gange)
Chakana
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4485: 26 Dec 2008, 11:17 »

Det er rigtigt nok ja, men grunden til at Touré har startet på bænken er vel netop for at blive 100% klar. Det tror jeg snart at han er ved at være, og tror desværre ikke at Djourou bliver ved i samme fine stil. Lidt pessimistisk måske, men det er bare min tanke.

Det med fysikken havde jeg ikke tænkt på, men fysik eller ej, Bendtners kunnen er MINIMAL. Han har dårligt nok haft hovedstødchancer, i hvert fald slet ikke så mange som en spiller på hans størrelse burde have. I stedet for at slå indlæg, så synes jeg vi skal spille mere gennem midten. Nasri - Diaby - Ramsey/Song - Eboué ville være en fin midtbane?

EDIT: Jeg har lige læst noget om at Touré og Bendtner ikke skulle være klar? Huh
"..., Kolo Toure (calf) and Nicklas Bendtner (knee) on the unavailable-through-injury list."

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4486: 27 Dec 2008, 13:37 »

Det her forstår jeg ikke...

Copy/paste fra bold.dk: Wenger raser over dommer. - Jeg ved hvordan det er her. Dommeren får nogle hug i første halvleg, og i anden halvleg går alle domme så deres vej, raser Wenger i Telegraph.

Wenger var rasende over, at Aston Villas assistenttræner, John Robertson, i pausen opsøgte Mason, for at få ham til at forklare et manglende frispark i første halvleg, noget Mason ikke ønskede at kommentere på.

Wengers pressekonference:

“It was a committed game. I felt overall the referee had a good game, but on the penalty I think the first foul was by [Gabriel] Agbonlahor on [William] Gallas, and that the second was by Gallas.”

Hvor er sandheden henne?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

alek9000
Manager

« Svar #4487: 27 Dec 2008, 13:54 »

Nej, det lyder underligt.

verdenskrig
Manager

« Svar #4488: 27 Dec 2008, 16:03 »

Flot af bold Grin... Utroligt hvad man kan spinne af guld, på en ellers harmløs engelsk artikel Opstemt.. Eller også er det bare mægtig dårlige til at oversætte Rullende Øjne

Bortset fra det, er jeg uenig med Wenger.. Jeg syntes simpelthen bare at GA overløber Gallas i situationen, og så forstår jeg simpelthen ikke hvorfor Gallas skal smide sig efter bolden, og straffesparket efter efter min vurdering korrket crazy... Men kan godt være jeg husker forkert, for jeg var så fokuseret på om der var straffe, at jeg muligvis har glemt hvad der rigtigt foregik, men det var sådan jeg så det i kampen!

Btw stor ros til linjevogteren, for at turde hæve flaget, da det umidelbart godt kunne se ud som om at GA spiller lidt på den, men der var nok kontakt til at der var straffe...

Eller hvad syntes i andre Smiley ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4489: 27 Dec 2008, 16:05 »

Jeg så desværre ikke kampen, men hvad jeg har hørt fra andre Arsenal fans og ArseBlog, så kunne straffesparket sagtens dømmes, selvom Gallas vist ikke rørte ham ret meget. Så der var ikke så meget at komme efter. Men som alle andre trænere, har Wenger selvfølgelig Arsenal briller på.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4490: 27 Dec 2008, 16:09 »

Straffesparket var tvivlsomt, men det kunne vel godt dømmes. Agbonlahor ryger i hvert fald ned uden ret meget kontakt, men hvor er det dog under alle omstændigheder torskedumt af Gallas at ryge ned i en glidende tackling der.

I øvrigt kan der ikke udsættes noget på Lee Masons indsats i kampen, heller ikke selvom man mener straffesparket var ukorrekt - da det var liniedommeren der dømte det.

verdenskrig
Manager

« Svar #4491: 27 Dec 2008, 16:14 »

Jeg må sige at mine øjne var rettet mod linjevogteren, for pga fremspillet, kunne dommeren simpelthen ikke nå i en position, hvor han havde mulighed for at få en ordentlig position Smiley..

Enig med jer begge to, der var ikke meget kontakt, men som jeg så det kommer kontakten, lige i det han prøver at tage et træk og så ved man jo, specielt når vi har med en så Hurtig spller som GA at gøre, ja så skal der ikke meget til at miste balancen. Så fordi berøringen kommer der, mister han balancen, og når han først har mistet balancen, pga en sådan tackling inde i feltet, hvor bolden ikke bliver ramt, så skal der efter min vurdering fløjtes for straffe...

Dog kan man ik sige at GA ikke spillede lidt på den, men helt ærligt.. Hvem gør ik det Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SirSøndergaard
Ynglingespiller

« Svar #4492: 27 Dec 2008, 16:27 »

# verdenskrig - jeg er helt enig omkring straffesparket og det var muligvis den fokus, du snakker om som Gallas uomtvisteligt manglede i høj grad. Det er simpelthen fantastisk at man kan finde på at lave sådan noget hovedløst! Dertil mener jeg også det er helt rigtigt, at det er godt dømt af linjedommeren.

Men hvordan har i det med udmeldninger fra "The Boss" - endnu en gang?

verdenskrig
Manager

« Svar #4493: 27 Dec 2008, 16:34 »

Ret mig hvis jeg tager fejl, men kan Gallas ikke nå at skærme GA af, hvis han bliver på benene Huh...
Hvis det ikke er sandt, kan man vel kalde det sidste udvej for ham, omend, at GA var nået så langt ud i siden, at han næppe havde scoret derfra alene med Almunia Peace

Nu skal man nok ikke lægge det store i bolds artikel, da det bare beviser at de havde travlt, da de skulle finde en til at oversætte funny..

Er det derimod sandt, syntes jeg det er groft tuderi, og han burde se indad, for straffesparket var korrekt, og jeg syntes ikke det er godt nok at Villa får lov til så upresset at slå et indlæg tl sidst, når man ved at der står en Z.Knight derinde...

Hvis wenger skal kritisere noget, skal han UDELUKKENDE kritisere sit eget hold her Peace

Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #4494: 27 Dec 2008, 17:35 »

Flot af bold Grin... Utroligt hvad man kan spinne af guld, på en ellers harmløs engelsk artikel Opstemt.. Eller også er det bare mægtig dårlige til at oversætte Rullende Øjne

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/3966019/Arsene-Wenger-fury-over-referee-visit.html

Bold.dk opfinder aldrig deres artikler.

verdenskrig
Manager

« Svar #4495: 27 Dec 2008, 17:38 »

Okay, men det var bare ud fra det Hawk,havde citeret Smiley...

Nej ved jeg godt, men kunne godt være de havde smurt lidt tykkere på, end den engelske artikel Wink...

Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4496: 28 Dec 2008, 10:17 »

Så skal vi i ilden igen! I dag gælder det Portsmouth hjemme kl. 15, hvor kravet (ligesom resten af sæsonen) selvfølgelig er en sejr. Vores skadesliste ser således ud:

Fabregas, Rosicky, Walcott, Eduardo, Song.

På den positive side, er både Ade tilbage fra karantæne og Clichy tilbage fra skade. Det giver følgende bud på en startopstilling:

Almunia
Sagna Touré Gallas Clichy
Eboue Denilson Ramsey Nasri
Van Persie Adebayor

Diaby kunne godt gå ind i stedet for Ramsey eller Eboue, men eftersom jeg helst vil have ham centralt, tvivler jeg på at det sker... Go go Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4497: 28 Dec 2008, 14:38 »

Jeg er i øvrigt skuffet over at Sir Crappy Looser ikke har brokket sig over at United får 2 fridage imellem kampene i julen mens vi andre må nøjes med 1! Opstemt

arsenalistic
Manager

« Svar #4498: 28 Dec 2008, 16:20 »

Når man husker, hvad Ade fik gule kort for mod Liverpool og det straffe linjevogteren dømte uden at være i en ordentlig position, så kan det pisse en af at se, hvad vores rivaler slipper afsted med.

http://uk.youtube.com/v/THBYL8T6Yxk

Go you Gunners!

Chakana
Manager

« Svar #4499: 28 Dec 2008, 16:26 »

Vela kan da i det mindste kreere noget, dejligt at se ham på banen!

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 298 299 [300] 301 302 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010