Lol... så du os mod Chelsea? Så du os mod United? Der fungerede 4-4-2 ikke?
Det er nærmere alderen, skaderne og så et lidt højere niveau hos nogle der trykker.
Derudover nævnte jeg også at Cesc er centralt ikke offensiv - så kom igen Svend. Desuden er det jo netop det vi alle efterlyser. En der kan ligge op rydde op foran forsvaret. Nu er det da dig der ikke læser det vi skriver. Når først han kommer, får Cesc også en mere fri rolle til at lave det han lavede i sidste sæson.
At du så vil lave hele systemet om pga een mand til din 4-2-3-1 hvor der jo dårligt vil være plads til en skade/karantæne på kanterne, hvor man først skal se om van P overhovedet er egnet.
ja Wenger ville være mere åben, fordi han er høflig

Derudover tror du ikke at når Wenger har sat Diaby derind at han har forklaret at det er hans rolle? hehe - regner du virkelig Wenger for så inkompetent?
Ja, og jeg så jer også mod fulham, stoke, Hull, Aston Villa!... Der kom jeres manglende evne til at presse mostanderen til udtryk

.. For som du selv sagde, så var det man u, og chelsea der styrede de kampe, og der hvor i er gode det er når i kan køre kontra.. Når i selv skal presse, så syntes jeg ikke i magter opgaven på samme måde!
Ja centralt, men ham der skal være den mest offensive.. Og hvis der kun er to derinde, ender det jo hurtigt med at blive en slags diamant, og så er han altså off midt... Hvor jeg mener Nasri er bedre

.. Og i har ikke sådan en spiller og wenger har ik udtalt at han går efter den type, så hvorfor snakke om hvad der sker NÅR i får sådan en spiller når i ikke har sådan en, og ikke har været kædet sammen med en

?
Du har ik læst hvad jeg har skrevet så

... Jeg skrev netop at det ikke kun var pga en mand, men at de spillere i har matcher perfekt, de spillere man skal bruge i en 4-2-3-1, og jeg syntes jeres spillermaterialle passer bedre i sådan et system end en 4-4-2...
Det var faktisk NicolasFelipe som begyndte på Fabregas diskussionen, ved at sige at han er problemet i det

.. Det er jeg uenig i da jeg stadig mener man udnytter alle hans kompetencer på bedste vis i dette system

... Jeg kan godt se logikken i at han ryger 10 meter tilbage, og måske derfor mangler nogle af hans guldbolde, men omvendt så får man nu den mest boldsikre midtbane, med ham som spilfordeler, hvilket vil resultere i utroligt få boldtab, mens holdet er på vej frem.. I øvrigt det værste sted at miste den

.. Og så syntes jeg at Nasri, er langt bedre i den rolle at skabe målchancer end Fabregas er det, da jeg mener at Nasri er en mere kreativ spiller, hvor Fabregas er en mere kontrollerende!
Jeg mener personligt at jeres 5 plads har meget med det her at gøre, da jeg mener at i med det her system vil kunne skabe et bedre tryk på de små hold(som har været jeres problem) og dermed ville vinde flere af must win kampene, og dermed komme højere i tabellen.. Ser man jeres offensiv spiller for spiller er der det perfekte match af spiller, som passer i en 4-2-3-1.. Sådan ser jeg det i al fald, kan god godt høre at forslaget ikke vækker megen opbakning

Og nej jeg regner ikke Wenger for indkompetent, måske snarere en smule naiv, med hans vilde satsning på talenter, og indkøb af spillere, som godt kunne findes bedre, på trods af at Arsenal vel har et mål om i hvertfald at blive i top tre