home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 274 275 [276] 277 278 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315154 gange)
kie
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4125: 25 Nov 2008, 10:38 »

Jeg glæder mig så meget til at se Fabregas som anføre i aften, det har han bare fortjent så meget!!

ManUtd83
Manager

« Svar #4126: 25 Nov 2008, 23:29 »

Bendtner er da en mærkelig søn. Giv ham 90 minutter og han vil ikke score, giv ham 10 og han bliver matchvinder.

Anyways er bare glad for at han gjorde det godt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4127: 25 Nov 2008, 23:39 »

Tjah, han er ikke til at blive klog på. Men flot mål - dejlig aflevering af Fabregas, godt taget ned af Bendtner og fint banket i kassen.

Men det var da godt nok tydeligt at vi manglede hele vores højreside i dag. Djourou/Ramsey er bare ikke i nærheden af den trussel mht. til fart, udfordringer osv. Sagna/Walcott har. Almunia hev lige en klasseredning frem endnu engang, på et enormt vigtigt tidspunkt i kampen - han er altså god.

Og så vil jeg godt endnu engang bemærke hvor spændende Jack Wilshere ser ud. Ham kan man ikke andet end at have extremt høje forventninger til.

ManUtd83
Manager

« Svar #4128: 26 Nov 2008, 00:11 »

Almunia hev lige en klasseredning frem endnu engang, på et enormt vigtigt tidspunkt i kampen - han er altså god.

Sjovt du siger det synes jeg, for det er ikke mere end en måned siden nogle Arsenal-fans (ved ikke om du var en af dem) nærmest forlangte ham henrettet efter hans blundere mod Tottenham.

Men er da enig i at han er virkelig god på hans bedste dage. Bundniveauet kunne hæves.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4129: 26 Nov 2008, 00:19 »

Det glæder mig næsten at du siger det, for det giver mig lejlighed til at hive mine indlæg fra dengang frem igen:

At mene at Almunia er overvurderet er så underligt at jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte. Der er da ingen der vurderer ham særlig højt? Alle snakker om at han slet ikke er god nok til et top 4 hold, at han ikke kunne spille sig til en startplads hos halvdelen af PL osv. osv. Hvis han er noget, er det da undervurderet. Han stod en glimrende sæson sidste sæson, og har gjort det upåklageligt denne sæson indtil i går. Sådan en offday skal jo komme på et tidspunkt, og det var vel også forventet at alle kritikerne så ville stikke snuden frem igen... helt uberettiget.

Han havde for engangs skyld en offday, ja.

Synes dog ikke han er så skyldig ved det første mål som mange vil gøre ham til. Bolden er næsten oppe ved midten, og så går man naturligvis lidt ud af målet for at kunne rydde op ved kanten af feltet. At Bentley for det første trykker af derfra, og for det andet rammer den så godt, havde de færreste vist regnet med.

Den værste er det 2. mål, hvor han af uforståelige grunde vælger at parere med fjæset i stedet for hænderne, og derfor er alt for langsom til at komme op til returen. De sidste 2 kan han ikke gøre ret meget ved.

ManUtd83
Manager

« Svar #4130: 26 Nov 2008, 00:26 »

Fair play til dig så Smiley

Forresten lækkert nok at Bendtner fik lukket munden på kritikerne af hans pink støvler. Læste nogle af kommentarerne fra den engelske presse i dag i BT/EB og det var sgu ikke kønt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4131: 26 Nov 2008, 00:30 »

Hehe ja der er jo nogen der mener at man skal være superstjerne for at spille i pink støvler. Jeg må indrømme at jeg er pænt ligeglad med hvilken farve støvler han spiller i, så længe han får puttet boldene i kassen...

-Benja-
Gæst

« Svar #4132: 26 Nov 2008, 12:04 »

Newton Heath
Manager

« Svar #4133: 26 Nov 2008, 12:26 »

Jeg kan godt nok ikke se Bendtner spille i russisk fodbold.

Jeg er næsten 100% sikker på at han aldrig tager til Rusland, i hvert fald ikke de næste par år!

-Benja-
Gæst

« Svar #4134: 26 Nov 2008, 12:35 »

Nej, tror heller ikke at det er noget for ham. Han er ved at spille sig fast hos Arsenal og så gider han ikke til Rusland. Det ville være os være et skridt i den forkerte retning.

Men har os set at Fazio er rygtet til os, kender ham kun for Manager, nogen der ved noget om ham?

Chakana
Manager

« Svar #4135: 26 Nov 2008, 13:14 »

Bendtner ryger ikke til russisk fodbold, slet ikke til Spartak!

Kender heller ikke noget til ham, men selvom han er meget dårligere irl end i FM, er han stadig god! Tunge
Han spiller da ikke fast for Sevilla vel?

Arsenal Football Club

-Benja-
Gæst

« Svar #4136: 26 Nov 2008, 13:17 »

Uhh, det ved jeg faktisk ikke, kender ham kun fra Manager. Men mon ikke han gør det?

Chakana
Manager

« Svar #4137: 26 Nov 2008, 16:21 »

Det siges at Wenger har følgende spillere på ønskelisten:

Vincenzo Iaquinta
Mirolslav Klose
Lukas Podolski
Mamadou Niang

Klose ville være en spændende spiller at få, den mest spændende af de fire imo. Han spillede jo fantastisk i Bremen, og har gjort det godt i Bayern. Han har et helt utroligt hovedstød, og er den mindst egoistiske spiller man kan få. Han tænker ikke på at score selv, men på at holdet scorer.

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4138: 26 Nov 2008, 16:25 »

Klose (...) er den mindst egoistiske spiller man kan få. Han tænker ikke på at score selv, men på at holdet scorer.

Det var da det dårligste argument Smiley Vi har rigeligt af spillere som hellere vil aflevere bolden end at hugge på kassen. Hvis vi skulle købe en angriber (hvilket vi overhovedet ingen grund har til) burde det være en egoistisk angriber der huggede på kassen når han fik chancen - Lidt ala Nasri, det er jo derfor at Nasri har scoret så meget Wink

Men angrebet er da nok det sted hvor vi har mindst brug for en spiller.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #4139: 26 Nov 2008, 17:30 »

Formulerede det også dårligt, efter jeg lige læste det igennem. Der skulle selvfølgelig have stået at han ikke bare kan score, men også være ufattelig lidt egoistisk. Hmm... det kan der være noget om, men Klose kan ligge bolde på sølvfade til sin "med-angriber". Men som vi så mange gange før har snakket om: defensiv midt og central forsvarer, først og fremmest!

Wink

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 274 275 [276] 277 278 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010